Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
'katsoo morsiamen sormusta* "Siis eikö tuo vihkisormus ole Tiffayltä? Siis mulle kelpaa vain jos on aito Tiffany's!"
Oli kaverini häät ja sen vanha vaari onnistui kyllä hienosti kääntämään huomion itseensä. Kävi vähän väliä auton takakontilla juomassa kanisterista pontikkaa. Haisi kamalalle. Lopulta häävieraat alkoivat seurata sen vaarin touhua eli hiippivät hääpaikan ovelle ja parkkipaikalle seuraamaan sitä ryyppäämistä, katsoivat sen oma-kivaa tanssia että kohta kaatuu, taas lähti juomaan ja väki perässä hihitellen ja ihmetellen. Hääpari jäi vaille huomiota kun kaikkien mielestä se vaari oli bileiden kohokohta! :D Joku selvin päin ollut kuski kantoi sitten sen sammuneen laihan vaarin sinne autoon, heitti kanisterin kontista jonnekin roskiin ja kuskasi sen vaarin pois.
Eli vastaus: pidä oma show joka peittoaa hääparin ohjelman :D Ei tarvitse sanoa lausettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kaverini häät ja sen vanha vaari onnistui kyllä hienosti kääntämään huomion itseensä. Kävi vähän väliä auton takakontilla juomassa kanisterista pontikkaa. Haisi kamalalle. Lopulta häävieraat alkoivat seurata sen vaarin touhua eli hiippivät hääpaikan ovelle ja parkkipaikalle seuraamaan sitä ryyppäämistä, katsoivat sen oma-kivaa tanssia että kohta kaatuu, taas lähti juomaan ja väki perässä hihitellen ja ihmetellen. Hääpari jäi vaille huomiota kun kaikkien mielestä se vaari oli bileiden kohokohta! :D Joku selvin päin ollut kuski kantoi sitten sen sammuneen laihan vaarin sinne autoon, heitti kanisterin kontista jonnekin roskiin ja kuskasi sen vaarin pois.
Eli vastaus: pidä oma show joka peittoaa hääparin ohjelman :D Ei tarvitse sanoa lausettakaan.
Pappa pilaa aina juhlat
Ne vanhat runkut pitäis sulkea lukolliseen vanhainkotiin pois silmistä haisemasta...yök
"Kun teidän tyttö on niin lukuihmisiä, niin ostin sille tämmösen Parhaat puolet esiin-kirjan. Laihtumaan ei varmaan kuitenkaan ehdi ennen yliopiston alkua."
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivan hääpuvun löysit sitten H&M:stä.
H&M on ruotsalainen merkki ja Ruotsissa ollaan muodissa kuitenkin edellä, joten tuohan on periaatteessa kohteliaisuus :D
Pitäisi kysyä että "Tokmannistako tuon löysit kun ei näytä Stockmannin valikoimasta ostetulta!"
Vierailija kirjoitti:
"Kun teidän tyttö on niin lukuihmisiä, niin ostin sille tämmösen Parhaat puolet esiin-kirjan. Laihtumaan ei varmaan kuitenkaan ehdi ennen yliopiston alkua."
Ihanan passiivis-agessiivista piikittelyä! :D Love it!
"Ja ei mitään hätää, kaikki on vegaanista ja gluteenitonta :) "
Onko pukusi Kiinasta, kun meidän "Prinsessalle" kelpasi vain se "luksuspuku". Mitä roskaa nämä tarjoilut ovat. Pitäisikö näitä syödä? Tälläinen juhlapaikka. Ei taida tulevalla parilla paljon rahaa olla. Miten tavisten joukkoon meidät on nyt istumaan laitettu, kun pitäisihän meilläkin olla se oma pöytä. Katso tuota autoa, onpa surkea. Kyllähän sen pitäisi Ferrari vähintään olla.
Kerran vaari tuli mun synttäreille "ai sulla on synttärit". Luuli varmaan aluksi kahvikutsuiksi
Oikeesti mä en edes haluaisi olla täällä
Vierailija kirjoitti:
Kerran vaari tuli mun synttäreille "ai sulla on synttärit". Luuli varmaan aluksi kahvikutsuiksi
alzhaimer?
joiko pappa viinat?
Kuulin setäni vaimon kuiskaavan kuuluvasti sedälleni minun ylioppilasjuhlissa "Ei olisi uskonut että tuo tyttö saa ylioppilaslakin kun on ollut enemmän sitä diskossa juoksevaa tyyppiä!" Vuosi oli 1998. Eivät tajunneet että seisoin heidän takana juuri silloin.
Kirjoitin 4 ällää ja 2 ämmää, ja minulla oli aina ollut ihan hyvät todistukset. Kävin discoissa muutaman kerran 18 täytettyäni joten miksi ihmeessä sepitti tuollaisia! Ennen 18 ikävuotta kävin alaikäisten discossa ehkä viisi kertaa kahden vuoden aikana.
Pahoitin mieleni vaikken kertonut tuosta vanhemmilleni kuin vasta juhlien jälkeen. Vanhempani raivostuivat asiasta, mutten tiedä sanoivatko koskaan noille mitään. Voi olla että sanoivatkin koska noita ei meillä tuon jälkeen pahemmin enää näkynyt.
Setäni ja vaimonsa toinen poika eli minua vuoden vanhempi pääsi juuri ja juuri ammattikouluun, ja toinen eli minua kaksi vuotta nuorempi sai B:n paperit, eli olisivat vaan pitäneet huolta omista asioistaan ja omista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa pilaa aina juhlat
Ne vanhat runkut pitäis sulkea lukolliseen vanhainkotiin pois silmistä haisemasta...yök
Kännipapat on aina parhaita! Ne jakaa lastenlapsille rahaakin kuin roskaa :D
No pääsithän sinä sitten lopulta naimisiin!
"Onnea nyt sitten. Katotaan niin ero tulee kahden vuoden sisään"
Mä toin oman viinipullon. Kato kun noi teidän tarjoomukset... elämää ei pidä haaskata huonon viinin juomiseen.
Häissä kuultu morsiamen anopilta:
"Kyllä me oikeasti toivottiin että meidän poika olisi mennyt mielummin naimisiin sen Tiinan kanssa." Tiina oli sulhasen entinen tyttöystävä.
Lapset eivät voineet tulla mukaan koska perheessämme on mahatautiepidemia. Onneksi Ella-Aatu voi paremmin ja hänhän syö nyt jo hyvällä ruokahalulla täytekakun koristeita. Ei kai se haittaa koska täytekakkuhan heitetään ainakin meillä aina kompostiin juhlien jälkeen?
(Tämä on tapahtunut ihan oikeasti. Kiehuin sisimmässäni raivosta koska olin käyttänyt paljon aikaa kakun tekoon ja vieraan pentu kaivoi täytekakkua pesemättömillä käsillään.)
Menimme maistraatissa naimisiin.
olimme 20 min etuajassa..
Akka tiskin takana kysyi olemmeko tulleet todistajiksi.
Änkytin että ei..morsianhan minä..
Näin yhdessä huoneessa nuoren naisen upeassa valkoisessa hääpuvussa..
Jouduimme johonkin huoneeseen odottamaan.
En muista seremoniasta mitään..itketti
olen varmaan vähän yksinkertainen.....
Mikon ja Minnan häiden pitopöydässä tokaistua, tädin toimesta; "Mutta muistatteko miten erinomaiset tarjoilut siellä Johanin ja Saaran häissä oli?"