Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilaa juhlat yhdellä lauseella

Vierailija
28.05.2018 |

Tai sivulauseella.

Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.

Kommentit (1164)

Vierailija
221/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon ja Minnan häiden pitopöydässä tokaistua, tädin toimesta; "Mutta muistatteko miten erinomaiset tarjoilut siellä Johanin ja Saaran häissä oli?"

Vierailija
222/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'katsoo morsiamen sormusta*  "Siis eikö tuo vihkisormus ole Tiffayltä? Siis mulle kelpaa vain jos on aito Tiffany's!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaverini häät ja sen vanha vaari onnistui kyllä hienosti kääntämään huomion itseensä. Kävi vähän väliä auton takakontilla juomassa kanisterista pontikkaa. Haisi kamalalle. Lopulta häävieraat alkoivat seurata sen vaarin touhua eli hiippivät hääpaikan ovelle ja parkkipaikalle seuraamaan sitä ryyppäämistä, katsoivat sen oma-kivaa tanssia että kohta kaatuu, taas lähti juomaan ja väki perässä hihitellen ja ihmetellen. Hääpari jäi vaille huomiota kun kaikkien mielestä se vaari oli bileiden kohokohta! :D Joku selvin päin ollut kuski kantoi sitten sen sammuneen laihan vaarin sinne autoon, heitti kanisterin kontista jonnekin roskiin ja kuskasi sen vaarin pois. 

Eli vastaus: pidä oma show joka peittoaa hääparin ohjelman :D Ei tarvitse sanoa lausettakaan.

Vierailija
224/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kaverini häät ja sen vanha vaari onnistui kyllä hienosti kääntämään huomion itseensä. Kävi vähän väliä auton takakontilla juomassa kanisterista pontikkaa. Haisi kamalalle. Lopulta häävieraat alkoivat seurata sen vaarin touhua eli hiippivät hääpaikan ovelle ja parkkipaikalle seuraamaan sitä ryyppäämistä, katsoivat sen oma-kivaa tanssia että kohta kaatuu, taas lähti juomaan ja väki perässä hihitellen ja ihmetellen. Hääpari jäi vaille huomiota kun kaikkien mielestä se vaari oli bileiden kohokohta! :D Joku selvin päin ollut kuski kantoi sitten sen sammuneen laihan vaarin sinne autoon, heitti kanisterin kontista jonnekin roskiin ja kuskasi sen vaarin pois. 

Eli vastaus: pidä oma show joka peittoaa hääparin ohjelman :D Ei tarvitse sanoa lausettakaan.

Pappa pilaa aina juhlat

Ne vanhat runkut pitäis sulkea lukolliseen vanhainkotiin pois silmistä haisemasta...yök

Vierailija
225/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun teidän tyttö on niin lukuihmisiä, niin ostin sille tämmösen Parhaat puolet esiin-kirjan. Laihtumaan ei varmaan kuitenkaan ehdi ennen yliopiston alkua."

Vierailija
226/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivan hääpuvun löysit sitten H&M:stä.

H&M on ruotsalainen merkki ja Ruotsissa ollaan muodissa kuitenkin edellä, joten tuohan on periaatteessa kohteliaisuus :D

Pitäisi kysyä että "Tokmannistako tuon löysit kun ei näytä Stockmannin valikoimasta ostetulta!"

Vierailija
227/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun teidän tyttö on niin lukuihmisiä, niin ostin sille tämmösen Parhaat puolet esiin-kirjan. Laihtumaan ei varmaan kuitenkaan ehdi ennen yliopiston alkua."

Ihanan passiivis-agessiivista piikittelyä! :D Love it!

Vierailija
228/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ei mitään hätää, kaikki on vegaanista ja gluteenitonta :) "

Vierailija
229/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pukusi Kiinasta, kun meidän "Prinsessalle" kelpasi vain se  "luksuspuku". Mitä roskaa nämä tarjoilut ovat. Pitäisikö näitä syödä? Tälläinen juhlapaikka. Ei taida tulevalla parilla paljon rahaa olla. Miten tavisten joukkoon meidät on nyt istumaan laitettu, kun pitäisihän meilläkin olla se oma pöytä. Katso tuota autoa, onpa surkea. Kyllähän sen pitäisi Ferrari vähintään olla. 

Vierailija
230/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaari tuli mun synttäreille "ai sulla on synttärit". Luuli varmaan aluksi kahvikutsuiksi

Vierailija
231/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä en edes haluaisi olla täällä

Vierailija
232/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaari tuli mun synttäreille "ai sulla on synttärit". Luuli varmaan aluksi kahvikutsuiksi

alzhaimer?

joiko pappa viinat?

Vierailija
233/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin setäni vaimon kuiskaavan kuuluvasti sedälleni minun ylioppilasjuhlissa "Ei olisi uskonut että tuo tyttö saa ylioppilaslakin kun on ollut enemmän sitä diskossa juoksevaa tyyppiä!" Vuosi oli 1998. Eivät tajunneet että seisoin heidän takana juuri silloin.

Kirjoitin 4 ällää ja 2 ämmää, ja minulla oli aina ollut ihan hyvät todistukset. Kävin discoissa muutaman kerran 18 täytettyäni joten miksi ihmeessä sepitti tuollaisia! Ennen 18 ikävuotta kävin alaikäisten discossa ehkä viisi kertaa kahden vuoden aikana.

Pahoitin mieleni vaikken kertonut tuosta vanhemmilleni kuin vasta juhlien jälkeen. Vanhempani raivostuivat asiasta, mutten tiedä sanoivatko koskaan noille mitään. Voi olla että sanoivatkin koska noita ei meillä tuon jälkeen pahemmin enää näkynyt.

Setäni ja vaimonsa toinen poika eli minua vuoden vanhempi pääsi juuri ja juuri ammattikouluun, ja toinen eli minua kaksi vuotta nuorempi sai B:n paperit, eli olisivat vaan pitäneet huolta omista asioistaan ja omista lapsistaan.

Vierailija
234/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa pilaa aina juhlat

Ne vanhat runkut pitäis sulkea lukolliseen vanhainkotiin pois silmistä haisemasta...yök

Kännipapat on aina parhaita! Ne jakaa lastenlapsille rahaakin kuin roskaa :D

Vierailija
235/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsithän sinä sitten lopulta naimisiin!

Vierailija
236/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onnea nyt sitten. Katotaan niin ero tulee kahden vuoden sisään"

Vierailija
237/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toin oman viinipullon. Kato kun noi teidän tarjoomukset... elämää ei pidä haaskata huonon viinin juomiseen.

Vierailija
238/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä kuultu morsiamen anopilta:

"Kyllä me oikeasti toivottiin että meidän poika olisi mennyt mielummin naimisiin sen Tiinan kanssa." Tiina oli sulhasen entinen tyttöystävä.

Vierailija
239/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät voineet tulla mukaan koska perheessämme on mahatautiepidemia. Onneksi Ella-Aatu voi paremmin ja hänhän syö nyt jo hyvällä ruokahalulla täytekakun koristeita. Ei kai se haittaa koska täytekakkuhan heitetään ainakin meillä aina kompostiin juhlien jälkeen?

(Tämä on tapahtunut ihan oikeasti. Kiehuin sisimmässäni raivosta koska olin käyttänyt paljon aikaa kakun tekoon ja vieraan pentu kaivoi täytekakkua pesemättömillä käsillään.)

Vierailija
240/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme maistraatissa naimisiin.

olimme 20 min etuajassa..

Akka tiskin takana kysyi olemmeko tulleet todistajiksi.

Änkytin että ei..morsianhan minä..

Näin yhdessä huoneessa nuoren naisen upeassa valkoisessa hääpuvussa..

Jouduimme johonkin huoneeseen odottamaan.

En muista seremoniasta mitään..itketti

olen varmaan vähän yksinkertainen.....