Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Miten ihmeessä tämä pilaa häät?
Olin viimekesänä häissä jossa maksoi KAIKKI! ruuat ja juomat.
Sulhasen serkun isä tarjos mulle kaljaa..niin tää lesbo(oli oikeesti siellä naispuolisonsa kanssa) lähetti sulhasen moittiman minua papan hyväksi käytöstä.
Lisäksi klo oli 11 öyöllä ja kaikki lapset oli pois, paitsi yksi akka oli jääny lapsensa kanssa ja tuli sanomaan että ei saa huutaa TÄÄLLÄ ON LAPSIA
Ei täällä ole mulle mitään syömistä, olen vegaani, ettetkö te muut yhtään ajattele ymäpäristöystävällisesti!
Vierailija kirjoitti:
Mää otan nuo tarjottavat vasta sitten tuohon pöytään, kun ne muut tulee. Ne tulee vasta puolentoista tunnin päästä, ku Reiska pääsee sillon vasta töistä.
Olen tullut joka juhlaan pari tuntia myöhässä.
Aina on syöty ja juotu ennen minua..eikä haittaa
Se haukuttu yrittäjä, joka on nytkin töissä ja maksaa idiootti lapsienne koulupoissaolot
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitais kerätä kolehtia uutta pyykinpeuskonetta varten, koska edellinen hajosi juuri (olen kuullut tämän oikeasti juhlissa illan emännän suusta).
Emäntä ois voinu tarjota maksulliset ruuat ja juomat:)
Esim Olut 5eur pullo
pizza slise 4 eur ...
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole mulle mitään syömistä, olen vegaani, ettetkö te muut yhtään ajattele ymäpäristöystävällisesti!
Tämän takia en pidä yhteyttä sukulaisiini
Vierailija kirjoitti:
Onnea Jennicajeminajasmiina! Ei uskois että sustakin tuli ylioppilas kun äitis on aina ollut tuollainen typerä kana ja isäsi ollut tosi yksinkertainen!
Uskoisin arvon trolli että "Jennica" fiksuna tyttönä ymmärtää vanhempiensa vajavuudet , ja ottaa "kommentoijalta" iloisesti vastaan raharuusun:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän loppuu kekkerit:
"Multa meni lapsivesi, tilatkaa ambulanssi!"
Miksi? muut voi jatkaa juhlintaa ja pitää peukkuja synnyttäjälle.
Lapsen syntymä on iloinen asia, eikä tuommoinen sattuma ole kertaakaan pilannut juhlia, joissa olen ollut - ei kyllä kertaakaan ole sattunutkaan. Jos sattuisi, olisin ihan täpinöissäni - jos olisi omat juhlani, pyrkisin kummiksi :)
En väitä etteikö syntymä olisi iloinen asia, mutta kyllä siinä ne juhlat loppuu, elleivät ole jossain muualla kuin kotona. Kyllä ne juhlat pilalla ainakin tulevalta äidiltä ja isältä, ja muiltakin jos he on isännöineet. Vaikka ambulanssia ei tulisikaan, niin jonkun pitää lähteä ajamaan, onko kukaan äitiä lukuunottamatta selvä? Sitä setvitään. Jos parilla jo lapsia, kuka hoitaa ne? Sitä setvitään. Jonkun pitää siivota juhlan jäljet, ja tuleva äiti se ei todellakaan ole (=juhlavieraat). Sitä setvitään. Kuka haluaa, että omaan kotiin jää joku kööri bilettämään, kun itse lähdetään synnytyslaitokselle? Kyllä vähänkin hienotunteiset vieraat lupaa siivota jäljet asap ja lähtee kotiinsa.
Jahas. Lapsi syntyy, joten bileet pilalla.
Vanhempien on syytä hävetä loppuikänsä, että hankkivat tuon epäonnen lapsen, joka lisäksi syntyi niin sopimattomaan aikaan - ei penskalla tilannetajua, jo syntyikin väärin.
Tilaisin taksin, jos olisi humalatila esteenä. Yleensä tulevat vanhemmat, ainakaan äiti, eivät juo itseään toimintakyvyttömään tilaan.
Mutta ei hätää - en ole synnyttämässä - ja tuskin meille tuollaista tilannetta muutenkaan syntyisi, koska en usko, että kohtaisimme bileissäsi tai bileissäni.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsilla on kyllä ällän paperit. Ei noin huonoilla arvosanoilla kyllä pääse minnekään opiskelemaan.
Vastaa Jennican vanhempi kommentiin omasta yksinkertaisuudestaan
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisissa:
"Pirjo-täti pääsi nyt sitten parempaan paikkaan..."
"Ei se niin varmaa ole!!! Raamatussa sanotaan että..."
(Tositarina. Ja itsekin olen uskovainen, mutta jotain hienotunteisuutta pitäisi juhlissa olla.)
Oliko Pirjo täti katsellu salaa telkkaria?
Kyllä se Maria/Matti olisi ollut niin palon parempi puoliso sinulle.
Kai niitä toisiakin häitä voi juhlia, mutta ...
Yritin saada Matinkin mukaan, mutta se sanoi ettei se tule mihinkään homohäihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko morsian bi-seksuaali tai muunsukupuolinen?
Tosi kivan hääpuvun löysit sitten H&M:stä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada Matinkin mukaan, mutta se sanoi ettei se tule mihinkään homohäihin.
Homohäissä ei saa ilmoaista viinaa:(
Vierailija kirjoitti:
Ja vastasit et se on Vera Wangin mallistoa:)
Vierailija kirjoitti:
oliko tää samoista häistä?
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt mistä puku oli kun näytti halvalta?
Lapset jäivät kotiin oksentamaan .mutta tultiin miehen kanssa juhlimaan , ei se oo tarttuvaa :)
Hautajaisissa:
"Pirjo-täti pääsi nyt sitten parempaan paikkaan..."
"Ei se niin varmaa ole!!! Raamatussa sanotaan että..."
(Tositarina. Ja itsekin olen uskovainen, mutta jotain hienotunteisuutta pitäisi juhlissa olla.)