Millainen ihminen sisustaa kotinsa niillä kauheilla mietelauseilla?
Tarkoitan näitä:
Live love laugh
Home sweet home
No place like home
Ynnä muut latteudet.
Jos täällä on joku, joka on kotiinsa noita hirvityksiä tavalla tai toisella laittanut, niin saanko tietää miksi? Minusta nuo ovat hirveän noloja ja antavat halvan vaikutelman. Iho nousee kanalihalle, kun ajattelen jotain sairaalanvalkoisilla seinillä varustettua espoolaisrivaria, jossa on noita mietelauseita seinillä ja tauluissa.
Kommentit (119)
Makunsa kullakin. Itseäni ärsyttää kamat, joissa lukee mitä ne on. Roskis. Pyykki. Kahvi.
Mitä se sulle kuuluu miten toiset sisustaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu miten toiset sisustaa?
Sieltä löytyi live love laugh -sisustaja! Kerro mikä niissä viehättää?
Ap
Eikös näitä mietelauseita ollut joskus 5-10 vuotta sitten. Ei niillä enää kukaan sisusta.
Mustakin ne on niin juntteja, olisi edes suomeksi ne tekstit niin siinä olisi jotain erikoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta?
Vastaapa, ap.
Tämänkaltainen sisustaja pitää itseään syvällisenä. Ei kai siinä niin pahaa ole... Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaapa, ap.
Koska tämä kiinnostaa minua. Jos et halua osallistua keskusteluun, niin ei ole pakko. Älä ainakaan jankkaa ja hauku.
Ap
Mullapa on ripset auton ajovaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaapa, ap.
Koska tämä kiinnostaa minua. Jos et halua osallistua keskusteluun, niin ei ole pakko. Älä ainakaan jankkaa ja hauku.
Ap
Haluanhan osallistua. Kysyn, millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta. Eihän se ole jankkaamista tai haukkumista. Joten anna mennä ja kerro, millainen!
Ja jos vastaat, millainen ihminen ap olet, kerron bonarina sulle, millainen ihminen (serkkuni) sisustaa noilla teksteillä.
Tai ikean lastulevy huonekalut. Puuta ne pitää olla, eikä paperia.
Paula Koivuniemen motto Nybergissä oli Live, Love, Laugh
Ap ei ilmeisesti uskalla kertoa, millainen on. No, voin kertoa yhdestä mietelausesisustajasta, tästä serkustani. Hän on nelikymppinen korkeakoulutettu nainen. Hän on fiksu, hauska ja empaattinen ihminen. Loistava äiti, ihana ystävä. Varmasti hyvä työssään, jota tekee lasten parissa. Hänen perheensä koti on todella viihtyisä, vaikka en nyt itse juuri niistä mietelauseista ehkä niin perusta. Ei se mitään, enhän minä siellä asu, vierailen kuitenkin mielelläni, kuten myös moni muukin, esim. hänen lastensa kaverit.
Mulla on auto-ja alkoholiaiheisia peltikylttejä. En harrasta mietelauseita.
N32
Entäpä nämä Raamattu -aiheiset mietelauseet, kuten "joka aamu on armo uus"?
Olen keskiluokkainen virkamies, akateemisesti koulutettu, äiti ja vaimo.
Asumme pääkaupunkiseudulla omassa asunnossa. Vuositulot n 69 000e.
Harrastan uintia, vesijumppa ja luen aina kun ehdin. Käyn myös leffassa ja pari kertaa vuodessa teatterissa. Harrastuksekseni voidaan varmaan lukea myös poikien futis, tosin ei omasta halusta....
Perheen kanssa reissataan pääasiassa Euroopassa.
Ystäviä on, mutta liian harvoin ehtii tavata.
Sisustus on sekamelska Ikeaa, perittyä ja desing-huonekaluja. Itse viihdytään, muista en osaa sanoa. Ei ole kukaan ihmeemmin kommentoinut. Ja aika harvoin on vieraita.
Seinällä on taulu Follow your dreams. Ostin jostain sisustusliikkeestä vuosia sitten kun etsin jotain kivaa eteiseen. Siihen on jäänyt, ja saa toistaiseksi olla.
Auttoiko ap:tä?
Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”
Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”
Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.
Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”
Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”
Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.
Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.
Sinä taas kuulostat ihmiseltä, joka kärkkäästi määrittelee toiset ihmiset jonkin yhden ominaisuuden perusteella.