Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sisustaa kotinsa niillä kauheilla mietelauseilla?

Vierailija
27.05.2018 |

Tarkoitan näitä:

Live love laugh

Home sweet home

No place like home

Ynnä muut latteudet.

Jos täällä on joku, joka on kotiinsa noita hirvityksiä tavalla tai toisella laittanut, niin saanko tietää miksi? Minusta nuo ovat hirveän noloja ja antavat halvan vaikutelman. Iho nousee kanalihalle, kun ajattelen jotain sairaalanvalkoisilla seinillä varustettua espoolaisrivaria, jossa on noita mietelauseita seinillä ja tauluissa.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”

Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”

Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.

Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.

Kertokaa nyt kuka tää D.Wolfe on!

Google löysi jonkun muusikon ja useita samankaltaisia osumia.

Olisiko hän:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/David_Wolfe_(entrepreneur)

Vierailija
62/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä tutulla on näitä paljon. Millainen ihminen hän on? Kahden lapsen yh. Miehet vaihtuu kuin sukat. Lapset eri miehille. Luottotiedot menneet. Tatuointeja. Kasvotusten valittaa rankkaa elämää, fb:ssä hehkuttaa ihanaa elämää. Viljelee näitä mietelauseita muuten paljon sielläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tauluja sitten pitäisi olla? Vastatkaa te oi-niin-syvälliset ja fiksut mietelauseiden vastujat.

Vierailija
64/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta?

Vastaapa, ap.

Vastatkoon sitten kun on saanut ensin vastauksen omaan, aiemmin esitettyyn, kysymykseensä.

Vierailija
65/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo mitää mietelauseit seinil. Vittu oon maailman paras ja älykkäin ihminen!!! Jos jollai on lauseit seinil, niin se on maailman paskin ihminen kyl. LOL, en ees puhu sellasil, arvostelen vaa tääl vauvall. Oon niin paras ihminen vittu. Mul toisten sistustaminen on se mikä määrittää arvon.

Vierailija
66/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ilmeisesti uskalla kertoa, millainen on. No, voin kertoa yhdestä mietelausesisustajasta, tästä serkustani. Hän on nelikymppinen korkeakoulutettu nainen. Hän on fiksu, hauska ja empaattinen ihminen. Loistava äiti, ihana ystävä. Varmasti hyvä työssään, jota tekee lasten parissa. Hänen perheensä koti on todella viihtyisä, vaikka en nyt itse juuri niistä mietelauseista ehkä niin perusta. Ei se mitään, enhän minä siellä asu, vierailen kuitenkin mielelläni, kuten myös moni muukin, esim. hänen lastensa kaverit.

En ole ap. Mutta oletan että haettiin selitystä mikä niissä mietelauseissa vetoaa ja mikä ihmisessä on se juttu joka saa sisustamaan niillä- kuvauksesi (serkkusi on varmasti aivan ihana ihminen) - sopii kuitenkin myös sellaiseen joka inhoaa ko lauseita seinillä ja tyynyillä jne.

Vierailija
67/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa ap se miksi olet niin kiinnostunut monesta asiasta josta et pidä. Miksi?

Älykkyyttä on olla kiinnostunut ihmisen käyttäytymisestä. Sillehän on ihan oma tieteenalansa.

Vierailija
68/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yksinkertainen, mutta yleensä harmiton.

Vierailija
69/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tauluja sitten pitäisi olla? Vastatkaa te oi-niin-syvälliset ja fiksut mietelauseiden vastujat.

No tuota, vaikkapa ihan tavallisia tauluja, joissa on jokin kuva. Maisematauluja. Abstraktia taidetta. Julisteita. Grafiikkaa. Mistä kukin pitää. Makuja on toki monia, mutta kyllä se kertoo ihmisen pienestä aivokapasiteetista, jos kokee jonkun umpitylsän 'mietelauseen' niin hienoksi, että laittaa sen seinälleen.

Vierailija
70/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delk Juinuf kirjoitti:

Melko yksinkertainen, mutta yleensä harmiton.

Näin juuri! Ei liity koulutustasoon. Vähän höpsähtäneen vaikutelman noilla sisustuslauseilla kuitenkin itsestään antaa. Sen verran itsestäänselvyyksiä niihin on painettu.

Vierailija
71/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, vaikkapa ihan tavallisia tauluja, joissa on jokin kuva. Maisematauluja. Abstraktia taidetta. Julisteita. Grafiikkaa. Mistä kukin pitää. Makuja on toki monia, mutta kyllä se kertoo ihmisen pienestä aivokapasiteetista, jos kokee jonkun umpitylsän 'mietelauseen' niin hienoksi, että laittaa sen seinälleen.

Jos pitää näistä mietelauseista, niin miksi ihmeessä ei saisi niitä olla? Ja älykkyydestä se ei kerro mitään, toisin kun kommenttisi.

Vierailija
72/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”

Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”

Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.

Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.

Kyllä näin voimakas reaktio kertoo enemmän sinusta. Kyseessä on sinun tulkintasi ja pitkälle menevät johtopäätöksesi,ei absoluuttinen totuus.

Minun mielestäni kaikkein fiksuimmat asiat elämässä ovat lopulta aika simppeleitä. Esimerkiksi tuo kauneuden löytäminen jokaisesta päivästä voi kuulostaa teennäiseltä jonkun masentuneen kyynikon korviin, mutta usko tai älä,jotkut sitä kauneutta löytävät.

Olen ollut vakavasti sairas ja siitä selvittyäni elämänkatsomus ja maailmankuva muuttuivat täysin. Jos en osaisi nauttia pienistä asioista,olisin vieläkin kaikesta valittava,negatiivinen synkistelijä. Masentunutkin vielä. En minä yritä tällä älykkyyttäni todistella,vaan olla onnellinen.

Vierailija
73/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään ollut sisustustekstinä Matti Nykäsen lanseeraamaa "Elämä on laiffii" -lausahdusta? Ei erottuisi mitenkään noista muista "viisauksista".

Vierailija
74/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taulu, jossa on pieni, käsiä silmillään pitävä enkeli ja teksti "keep calm and don't blink".

Kaikkipas ei tiedä, mihin sillä viitataan. Ei haittaa, eikä kiinnosta yhtään, mitä siitä ajatellaan :)

Vierailija
75/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enemmän ihmetyttää kuka haluaa laittaa nää kuluneet mietelauseet ihoonsa.

Mutta teille ketä ihmetyttää miksi kaikista ei ole mietelauseet hienoja, oma syyni on se että on niin älytöntä käyttää jotain kulunutta fraasia. Keksikää jotain omaa ja hehkuttakaa sitä.

Siitä on itseasiassa tehty tutkimuskin että näiden kuluneiden fraasien ja aforismien käyttäjien ÄO on alhaisempi. Itse olen somessa ainakin huomannut selkeän korrelaation.

Vierailija
76/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teille ketä ihmetyttää miksi kaikista ei ole mietelauseet hienoja, oma syyni on se että on niin älytöntä käyttää jotain kulunutta fraasia. Keksikää jotain omaa ja hehkuttakaa sitä.

Siitä on itseasiassa tehty tutkimuskin että näiden kuluneiden fraasien ja aforismien käyttäjien ÄO on alhaisempi. Itse olen somessa ainakin huomannut selkeän korrelaation.

Ja myös empatiakyky on vähäinen niillä ihmisillä, jotka viljelevät tätä sanontaa: "Se mikä ei tapa, vahvistaa". Täyttä roskaa!

Vierailija
77/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös empatiakyky on vähäinen niillä ihmisillä, jotka viljelevät tätä sanontaa: "Se mikä ei tapa, vahvistaa". Täyttä roskaa!

Et sinäkään empaattiselta vaikuta, vaan todella tunnekylmältä, vihaiselta ja angstiselta.

Vierailija
78/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärisukeltajan vaimo.

Vierailija
79/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappimagneeteissa muutama mietelause ja tavan valokuvakehyksessä pari korttia. Verhoissa(ei käytössä) oli kukkaprintti+ Home sweet home- teksti. En ehkä kovin suurikokoisena tekstejä seinälleni laittaisi. Mutta olen nähnyt koteja, joihin sopii hyvinkin teksti sisustukseen. Enkä osaa yleistää, minkä tyyppiset ihmiset laittaa näitä, ehkä voimauttavaa ehkä motoksi?

Vierailija
80/119 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taulu, jossa on pieni, käsiä silmillään pitävä enkeli ja teksti "keep calm and don't blink".

Kaikkipas ei tiedä, mihin sillä viitataan. Ei haittaa, eikä kiinnosta yhtään, mitä siitä ajatellaan :)

Hahaa, mä tiedän! :) - Beware of the Weeping Angels!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän