Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sisustaa kotinsa niillä kauheilla mietelauseilla?

Vierailija
27.05.2018 |

Tarkoitan näitä:

Live love laugh

Home sweet home

No place like home

Ynnä muut latteudet.

Jos täällä on joku, joka on kotiinsa noita hirvityksiä tavalla tai toisella laittanut, niin saanko tietää miksi? Minusta nuo ovat hirveän noloja ja antavat halvan vaikutelman. Iho nousee kanalihalle, kun ajattelen jotain sairaalanvalkoisilla seinillä varustettua espoolaisrivaria, jossa on noita mietelauseita seinillä ja tauluissa.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seinällä lukee "Volvo parking only <-->" 😂

Vierailija
22/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Muuta vaihtoehtoa ei oikeastaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta?

Vastaapa, ap.

Ohis.

En ole ap, mutta olen miettinyt sitä samaa, koska jos niitä ei kukaan ostaisi niin miksi niitä sitten edelleen on markettien ym. kodin tarvikkeiden osastolla edelleen myytävänä?

Joten minusta ap on aivan oikeilla jäljillä, empiiriset aihetodisteet osoittavat, että kyllä niitä vain jotkut ostavat koska jos niitä ei ostaisi, niin aika pian ne myös kaupoista kokonaan hyllyistä häviäisi -- ei kaupat pidä myytävänä tuollaisia tavaroita jos ne eivät kaupaa tee.

Vierailija
24/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi uusi kaveri ja kun menin käymään, siellä oli näitä sisustustauluja useampi kappale. En oikeasti pystynyt jatkamaan enää tutustumista, sillä tajusin, että olemme kyllä liian erilaisia ihmisiä.

Vierailija
25/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ole jo menneet muodista nuo? Muuttuneet vähän noloiksi. 

Vierailija
26/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla hevosenkengänmuotoista vaaleanpunaista karvamattoa vessassa?

Vierailija
27/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras näkemäni teksti kodin seinällä on ollut pelkkä "Home" ja vieläpä oikein isoilla kirjaimilla:-). No, sitä homettahan taloista kyllä usein löytyy ja vähän muualtakin kuin siltä yhdeltä seinältä.

Vierailija
28/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaikkapa leipälaatikoissa on aina teksti bread eikä leipä? Eikö näitä tehdä suomeksi? Vai olisiko Leipä jotenkin itsestäänselvyys?

Vierailija
29/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin nykyiseen asuntooni, niin täällä oli noita mietelauseita tarroina kaappien ja huoneiden ovissa. Edelliset asukkaat olivat kolmihenkinen romaniperhe. He asuivat täällä vielä kun kävin katsomassa kämppää (eivät olleet silloin paikalla). Outoa oli mielestäni, että yksi makuuhuone oli käytännössä romuvarastona, kun taas keittiö oli siistein, jonka olen ikinä nähnyt asutussa kodissa.

Vierailija
30/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ainoa oikea vastaus lienee: se joka niistä tykkää.

Linkatkaapa kuvia omiin sisustuksiinne, jotta päästään lynkkaamaan. 

Viddutta tän palstan urpot, joilla ei leikkaa päässä oikein mikään muu kuin negistely ja muiden piikittely.

Vierailija
31/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tylsyyden huippu nuo tekosyvälliset lauseet (ja tuo yksi, joka tunnustautuu niiden ystäväksi, ei osaa edes kirjoittaa design..). Tästä oli tehty oikein tutkimus, että ihmiset, jotka näitä lauseita harrastavat, ovat tavallista yksinkertaisempia. No, jaoin artikkelin aiheesta fb-sivulleni ja eikös heti yksi mietelause-fanaatikko vetänyt siitä kirjoituksesta herneen nenäänsä.

Sitäpaitsi: jos sinulla on seinälläsi englanninkielinen tarra jossa lukee: naura enemmän, rakasta enemmän, niin hoksaatko sitten, että ai, nytpä rakasatankin enemmän ja nauran enemmän? Mikä niitten pointti oikein on?!!

Vierailija
32/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen ressukka, joka laittaa hymiöitä viesteihinsä...

Vierailija
33/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka pitää niistä ja on sitä mieltä, että ne ovat inspiroivia? Mikä sinun ahteriasi sellaisissa ihmisissä kynsittää? Minulla ei ole yhtäkään mietelausetta seinilläni, mutta eipä tulisi mieleenikään arvostella ihmisiä, joilla on.

Vierailija
34/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa ap se miksi olet niin kiinnostunut monesta asiasta josta et pidä. Miksi?

Vierailija
35/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta?

Vastaapa, ap.

Koska tämä kiinnostaa minua. Jos et halua osallistua keskusteluun, niin ei ole pakko. Älä ainakaan jankkaa ja hauku.

Ap

Sanoo ihminen, joka itse arvostelee toisten koteja.

Vierailija
36/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä sisustaa WT:t

Vierailija
37/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän on usein kiinnostunut vain itsestään, mutta ei se toinen ääripääkään mikään hyvä ratksisu ole.

Vierailija
38/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari. Pidän niistä, koska ne tavallaan muistuttavat oikeasti siitä miten haluan elää. Tun mietelauseet ulkonäöllä on myös merkitystä. Olen hieman boheemi joten tykkään metallisissa ja värikkäistä. Liikaa en niitä kuitenkaan halua. Vain tietyt mitkä sopivat ajatusmaailmaani.

Vierailija
39/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nämä mietelausesisustajat ovat poikkeuksetta todella mukavia ja empaattisia ihmisiä. Poissa ovat turhantärkeys, kehno itsetunto tai ilkeilyn kautta kehitetty huumori.

Vierailija
40/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummulla lukee Live Love Laugh seinällä :) Hänellä ei siis ole paljon rahaa ja tarrat olivat edullisia. Sai sillä vähän täytettä seinälle. Näyttää mielestäni kivalta vaikka en itse henk.koht laittaisi niitä omalle seinälleni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän