Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sisustaa kotinsa niillä kauheilla mietelauseilla?

Vierailija
27.05.2018 |

Tarkoitan näitä:

Live love laugh

Home sweet home

No place like home

Ynnä muut latteudet.

Jos täällä on joku, joka on kotiinsa noita hirvityksiä tavalla tai toisella laittanut, niin saanko tietää miksi? Minusta nuo ovat hirveän noloja ja antavat halvan vaikutelman. Iho nousee kanalihalle, kun ajattelen jotain sairaalanvalkoisilla seinillä varustettua espoolaisrivaria, jossa on noita mietelauseita seinillä ja tauluissa.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta?

Vierailija
2/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Itseäni ärsyttää kamat, joissa lukee mitä ne on. Roskis. Pyykki. Kahvi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu miten toiset sisustaa?

Vierailija
4/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu miten toiset sisustaa?

Sieltä löytyi live love laugh -sisustaja! Kerro mikä niissä viehättää?

Ap

Vierailija
5/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näitä mietelauseita ollut joskus 5-10 vuotta sitten. Ei niillä enää kukaan sisusta.

Vierailija
6/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ne on niin juntteja, olisi edes suomeksi ne tekstit niin siinä olisi jotain erikoisuutta.

Vierailija
7/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaapa, ap.

Vierailija
8/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltainen sisustaja pitää itseään syvällisenä. Ei kai siinä niin pahaa ole... Jokainen tyylillään.

Vierailija
9/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaapa, ap.

Koska tämä kiinnostaa minua. Jos et halua osallistua keskusteluun, niin ei ole pakko. Älä ainakaan jankkaa ja hauku.

Ap

Vierailija
10/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on ripset auton ajovaloissa.

Vierailija
11/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaapa, ap.

Koska tämä kiinnostaa minua. Jos et halua osallistua keskusteluun, niin ei ole pakko. Älä ainakaan jankkaa ja hauku.

Ap

Haluanhan osallistua. Kysyn, millainen ihminen jaksaa pohtia tätä kulunutta aihetta. Eihän se ole jankkaamista tai haukkumista. Joten anna mennä ja kerro, millainen!

Vierailija
12/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vastaat, millainen ihminen ap olet, kerron bonarina sulle, millainen ihminen (serkkuni) sisustaa noilla teksteillä.

Vierailija
13/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ikean lastulevy huonekalut. Puuta ne pitää olla, eikä paperia.

Vierailija
14/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemen motto Nybergissä oli Live, Love, Laugh

Vierailija
15/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti uskalla kertoa, millainen on. No, voin kertoa yhdestä mietelausesisustajasta, tästä serkustani. Hän on nelikymppinen korkeakoulutettu nainen. Hän on fiksu, hauska ja empaattinen ihminen. Loistava äiti, ihana ystävä. Varmasti hyvä työssään, jota tekee lasten parissa. Hänen perheensä koti on todella viihtyisä, vaikka en nyt itse juuri niistä mietelauseista ehkä niin perusta. Ei se mitään, enhän minä siellä asu, vierailen kuitenkin mielelläni, kuten myös moni muukin, esim. hänen lastensa kaverit.

Vierailija
16/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auto-ja alkoholiaiheisia peltikylttejä. En harrasta mietelauseita.

N32

Vierailija
17/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä nämä Raamattu -aiheiset mietelauseet, kuten "joka aamu on armo uus"?

Vierailija
18/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskiluokkainen virkamies, akateemisesti koulutettu, äiti ja vaimo.

Asumme pääkaupunkiseudulla omassa asunnossa. Vuositulot n 69 000e.

Harrastan uintia, vesijumppa ja luen aina kun ehdin. Käyn myös leffassa ja pari kertaa vuodessa teatterissa. Harrastuksekseni voidaan varmaan lukea myös poikien futis, tosin ei omasta halusta....

Perheen kanssa reissataan pääasiassa Euroopassa.

Ystäviä on, mutta liian harvoin ehtii tavata.

Sisustus on sekamelska Ikeaa, perittyä ja desing-huonekaluja. Itse viihdytään, muista en osaa sanoa. Ei ole kukaan ihmeemmin kommentoinut. Ja aika harvoin on vieraita.

Seinällä on taulu Follow your dreams. Ostin jostain sisustusliikkeestä vuosia sitten kun etsin jotain kivaa eteiseen. Siihen on jäänyt, ja saa toistaiseksi olla.

Auttoiko ap:tä?

Vierailija
19/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”

Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”

Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.

Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.

Vierailija
20/119 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niissä pirun mietelauseissa hiertää just se, että ne on olevinaan niin syvällisiä. Ruma huonekalu on vaan ruma huonekalu, mutta tällainen pseudo-intellektuelli ”Find beauty in every day you live” -sisustaja kuvittelee tyylillään viestivänsä ”katsokaa minua! Minä olen niin syvällinen ja elämänarvoni perustuu muuhunkin kuin materiaan!”

Todellisuudessahan hän viestittää: ”Katsokaa minua! Olen helvetin epävarma ja yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee limaisen teennäisten fraasien tuovan jotain sisältöä niin tunneköyhään arkeen.”

Nää on näitä samoja urpoja, jotka pitää P. Coelhoa maailman syvällisimpänä ajattelijana ja D. Wolfea elämäntaidon modernina nerona.

Ihmisiä, joita en pysty sietämään minuuttiakaan.

Sinä taas kuulostat ihmiseltä, joka kärkkäästi määrittelee toiset ihmiset jonkin yhden ominaisuuden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi