Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.
Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehfä kun rupsahdat? Olen n45v ja nuorena niinkuin sinä, älykäs ja akateeminen, kaunis jota miehet piiritti.
Onneksi silloin (koska ajat oli erit eikä ulkonäkö ollut ihmisyyden mitta) tajusin että on luotava ura sillä sen varasn voi laskea aina. Olrnkin uralla edennyt ja nyt hyväpalkkaisissa johtotehtävissä.
Kuntäytin 40, alkoi nopealla tahdilla rupsahdus ja todellakin muuttui näkymättömäksi. Olen yhä hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen jne, mutta kyllä 45 on 45 ja näkyy naamassa.
Ap, sitä vaan sanoisin että aika kuluu älyn nopeasti ja yhtäkki oletkin 40+ ja näkymätön. Miten sitten teet?
Ja monen, monen vuoden kuluttua kun makaat kuolinvuoteellasi, tuletkohan miettineeksi että voi kunpa olisin voinut tehdä enemmän töitä ja saada vieläkin paremman uran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies joka esittää naista, lopettakaa turha kysely
Kyllä minä olen nainen ja vastailen täällä niin rehellisesti kuin osaan:)
Ap
Vastauksistasi näkee, että olet mies joten älä yritä.
Voitaisiinko tavata? Astua haluaisin. Paljaalla niin siitoskin tapahtuu.
Jos perus nätti nainen ei saa tinderistä seuraa niin jotain on vialla etten tolla nyt rehentelisi. Perus mukava, jutteleva ja varsinkin auttavainen miten ap itseään kuvaili myös aiheuttaa yllättävää kiintymystä miehiltä. Tämän vuoksi itse en helposti ole enää iloinen ja auttavainen random miehille kun aina ne olettaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos perus nätti nainen ei saa tinderistä seuraa niin jotain on vialla etten tolla nyt rehentelisi. Perus mukava, jutteleva ja varsinkin auttavainen miten ap itseään kuvaili myös aiheuttaa yllättävää kiintymystä miehiltä. Tämän vuoksi itse en helposti ole enää iloinen ja auttavainen random miehille kun aina ne olettaa muuta.
En minä sanonutkaan, että olisin jotenkin uniikki tämän kokemukseni kanssa. Kiva vaan, jos tämä on yleisempikin kokemus!
Kiitos kommentista!
Ap
Nyt olet 25-vuotias ja kohta 35-vuotias. Sun pitää siis toimia nopeasti, sillä markkina-arvosi laskee hetki hetkeltä.
Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä? Millainen olet sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet 25-vuotias ja kohta 35-vuotias. Sun pitää siis toimia nopeasti, sillä markkina-arvosi laskee hetki hetkeltä.
Löysin elämäni rakkauden jo.
Kiitos kommentista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta. Miehet ovat jotenkin järkyttävän takertuvia. Muistan kun vielä nuorena sinkkuna yhden kaverin luona illanvietossa päädyin juttelemaan kolmen opiskelijapojan kanssa, ihan vain jotain politiikkahistoriaväittelyä yms. Ja tämän illan jälkeen, yksi pyysi elokuviin, toinen soitti kotiini ja pyysi johonkin, ja yksi kirjoitti pitkän käsinkirjoitetun kirjeen elämänsä yksinäisyydestä. Oikeasti, juttelin porukassa ihan kaverina, kenellekään en flirttaillut.
Olen ollut sellainen ’vaimomateriaalityttö’ aikoinaan, ja hyvin nuorena päädyinkin naimisiin. Oikein hyvän miehen kanssa. Mutta nuoren naisen pitää oikeasti miettiä, kenen kanssa juttelee.
AP, onko sinun henkinen kehitys jäänyt jotenkin vajaaksi?
Arvosi parisuhdemarkkinoilla on kovin katoavaista.
Tollanen pörrääminen jättää väkisinkin jälkensä.
Pikkupaikkakunnalla olisit jo saanut ns. maineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?
Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön.
Olen kateellinen sinulle. Tasan ei käy onnen lahjat.
Huom! Pääset lukemattomille treffeille ja huom. Sinä kelpuutat. Olet etuoikeutettu.
Ei se kauheasti vaadi, että miehet pörrää ympärillä. Jos on mukava, suht nätti ja normipainoinen/hoikka. Kivat silmät ja ystävällinen olemus, niin ottajia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupaikkakunnalla olisit jo saanut ns. maineen.
Jos elettäisiin tuossa todellisuudessa, että saisin maineen, niin sitä ihan ylpeänä kantaisin. Kiva vaan olla raivaamassa tietä muille naisille että saadaan samanlaiset sosiaaliset oikeudet kuin miehilläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on huonoin puolesi?
Varmaankin turha itsekriittisyys tietyissä asioissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?
Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani.
Ap
Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.
Treffailu ei ole ollut koskaan minulle vaikeaa. Se on ollut mukavaa ja olen siitä nauttinut. Sen oikean ihmisen löytäminen itselleni oli vaikeaa ja siinä kesti vuosia. Tiedän, että treffailu on monelle vaikeaa, eikä miesten osaa siinä käy yhtään kateeksi. Harmittaa pikemminkin miesten puolesta. Jos joutuisin itse muutaman kerran torjutuksi, en varmaan enää kehtaisi yrittää uudestaan.
Ap
Olet mies, koska naiset ei tällä palstalla ole koskaan ymmärtäneet miehen torjutuksi tulemisen tunnetta tai miesten osaa. Eli kiinni jäit.
Monikin nainen kyllä ymmärtää ja ihan omakohtaisesti tietää, miltä tuntuu tulla toistuvasti torjutuksi ja kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Sinä et ilmeisesti ole vain huomannut meitä. Tai sitten syyttelet meitä valehtelijoiksi tai epäilet meidän olevan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauheasti vaadi, että miehet pörrää ympärillä. Jos on nainen, niin ottajia riittää.
Korjasin vain tuon viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupaikkakunnalla olisit jo saanut ns. maineen.Jos elettäisiin tuossa todellisuudessa, että saisin maineen, niin sitä ihan ylpeänä kantaisin. Kiva vaan olla raivaamassa tietä muille naisille että saadaan samanlaiset sosiaaliset oikeudet kuin miehilläkin.
Ap
Jos kaikki avaimet avaavat yhden lukon, niin se on paska lukko.
Jos yksi avain avaa kaikki lukot, se on arvokas yleisavain.
Kaikki olisivat halunneet. Minä päätin aina suhteet. Olen hoitanut niin monet erotilanteet, että alan olla siinä aika hyvä.
Ap