Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!

Vierailija
25.05.2018 |

Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.

Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kenkiä käytät?

Korollisia nahkanilkkureita tai tennareita.

Ap

Vierailija
102/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa seksuaalisuutta koskeviin kysymyksiin? Aika olennainen osa-alue parinvalinnassa.

Vastasin, että seksielämä on hyvä ja seksuaalisuus on tärkeä asia itselleni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen nainen.

Kuten joku nainen sanoikin, ikä ja rupsahtaminen tulevat lopulta.

Kun olet eronnut 42, kelpaa kuuskymppisille herroille.

Nauti elämästäsi 😃

Vierailija
104/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollainen nainen.

Kuten joku nainen sanoikin, ikä ja rupsahtaminen tulevat lopulta.

Kun olet eronnut 42, kelpaa kuuskymppisille herroille.

Nauti elämästäsi 😃

Hyväksyn sen, että rupsahtaminen on vääjäämätöntä. Sekin on ihan luonnollista. Pyrinkin nauttimaan elämästä nyt! 

Kiitos kommentista!

Ap

Vierailija
105/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.

Treffailu ei ole ollut koskaan minulle vaikeaa. Se on ollut mukavaa ja olen siitä nauttinut. Sen oikean ihmisen löytäminen itselleni oli vaikeaa ja siinä kesti vuosia. Tiedän, että treffailu on monelle vaikeaa, eikä miesten osaa siinä käy yhtään kateeksi. Harmittaa pikemminkin miesten puolesta. Jos joutuisin itse muutaman kerran torjutuksi, en varmaan enää kehtaisi yrittää uudestaan.

Ap

Olet mies, koska naiset ei tällä palstalla ole koskaan ymmärtäneet miehen torjutuksi tulemisen tunnetta tai miesten osaa. Eli kiinni jäit.

Monikin nainen kyllä ymmärtää ja ihan omakohtaisesti tietää, miltä tuntuu tulla toistuvasti torjutuksi ja kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Sinä et ilmeisesti ole vain huomannut meitä. Tai sitten syyttelet meitä valehtelijoiksi tai epäilet meidän olevan miehiä.

Mielestäni se on väärin, että miehiltä odotetaan aloitteita ja naista suurempaa aktiivisuutta parinmuodostuksessa. Itse olen kuitenkin ihan samalla lailla mukana ylläpitämässä tätä rakennetta, kun odotan miehiltä sitä aloitetta. Sehän on ihan selkeä tasa-arvo-ongelma ja siitä pitäisi puhua enemmän.

Ap

Naiset ei kirjoita tällaisia viestejä. Totuus.

Miksi ajattelet, ettei yksikään nainen voi kirjoittaa noin?

Ap

Siksi koska naiset tällä palstalla on yhteen ääneen aina huutaneet, että mies tekee aloitteet ja jos ei tee niin sellainen mies on säälittävä luuseri.

Anteeksi että kysyn, mutta miksi teet noin typeriä yleistyksiä ja suhtaudut noin vihamielisesti naisiin?

- eri

Naiset toimivat itse ihan samalla tavalla

Vierailija
106/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.

Treffailu ei ole ollut koskaan minulle vaikeaa. Se on ollut mukavaa ja olen siitä nauttinut. Sen oikean ihmisen löytäminen itselleni oli vaikeaa ja siinä kesti vuosia. Tiedän, että treffailu on monelle vaikeaa, eikä miesten osaa siinä käy yhtään kateeksi. Harmittaa pikemminkin miesten puolesta. Jos joutuisin itse muutaman kerran torjutuksi, en varmaan enää kehtaisi yrittää uudestaan.

Ap

Olet mies, koska naiset ei tällä palstalla ole koskaan ymmärtäneet miehen torjutuksi tulemisen tunnetta tai miesten osaa. Eli kiinni jäit.

Monikin nainen kyllä ymmärtää ja ihan omakohtaisesti tietää, miltä tuntuu tulla toistuvasti torjutuksi ja kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Sinä et ilmeisesti ole vain huomannut meitä. Tai sitten syyttelet meitä valehtelijoiksi tai epäilet meidän olevan miehiä.

Mielestäni se on väärin, että miehiltä odotetaan aloitteita ja naista suurempaa aktiivisuutta parinmuodostuksessa. Itse olen kuitenkin ihan samalla lailla mukana ylläpitämässä tätä rakennetta, kun odotan miehiltä sitä aloitetta. Sehän on ihan selkeä tasa-arvo-ongelma ja siitä pitäisi puhua enemmän.

Ap

Ap

Siksi koska naiset tällä palstalla on yhteen ääneen aina huutaneet, että mies tekee aloitteet ja jos ei tee niin sellainen mies on säälittävä luuseri.

Anteeksi että kysyn, mutta miksi teet noin typeriä yleistyksiä ja suhtaudut noin vihamielisesti naisiin?

- eri

Etkö huomaa, että tuollainen kategorisointi sokeisee sinut kuulemasta niitä yksilöitä (esim. tässä AP) jotka eivät mahdu noihin ahtaisiin määritelmiin? Kun ohitat ne ihmiset, jotka eivät stereotypiaan sovi, pönkität samalla päässäsi tuota keinotekoista kategoriaa naisista.

Vierailija
107/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

- eri

Etkö huomaa, että tuollainen kategorisointi sokeisee sinut kuulemasta niitä yksilöitä (esim. tässä AP) jotka eivät mahdu noihin ahtaisiin määritelmiin? Kun ohitat ne ihmiset, jotka eivät stereotypiaan sovi, pönkität samalla päässäsi tuota keinotekoista kategoriaa naisista.

Ap on mies.

Vierailija
108/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

- eri

Ovatko nuo naiset mielestäsi sitten fiksuja, vai miksi sinä haluat toimia samalla tavalla?

Minusta yleistäminen on tyhmää ja lapsellista, teki sitä kuka tahansa. Asiallista ja järkevää keskustelua on aika vaikea saada aikaan sellaisista lähtökohdista.

Vierailija
109/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

- eri

Ovatko nuo naiset mielestäsi sitten fiksuja, vai miksi sinä haluat toimia samalla tavalla?

Minusta yleistäminen on tyhmää ja lapsellista, teki sitä kuka tahansa. Asiallista ja järkevää keskustelua on aika vaikea saada aikaan sellaisista lähtökohdista.

Semmosia ne naiset nyt vaan on.

Vierailija
110/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauheasti vaadi, että miehet pörrää ympärillä. Jos on nainen, niin ottajia riittää.

Korjasin vain tuon viestin.

Niin, koska sinulle nainen: alle 30-vuotias, hoikka ja vähintään perusnätti. Perusmies olet.

Vierailija
111/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt sopivaa miestä?

Minä olin nuorena kuin sinä, mutta olin mieluummin sinkku jabiletin, kun en löytänyt sellaista miestä, jota olisin himoinnut aidosti. Löysin sen vasta nelikymppisenä.

Eli haluaidin neuvoa sinua näin vanhempana, että älä mieti niin kovasti, että millaisille miehille sinä kelpaat (kuten aloituksessa), vaan enemmän sitä, mitä haluat ylipäätäön elämöltä (muutakin kuin parisuhde). Älä siis määrittele itseäsi ja arvoasi miesten kautta, kuten nyt näytät ikävä kyllä tekevän.

Täällä toinen samanlainen täti on samaa mieltä. Olin nuorena kaunis ja haluttu, mutta itsetuntoni oli heikko silti, ja kuvittelin, että saamalla miehet haluamaan minua saan heihin valtaa. No sainkin tietysti, mutta ei sellaisella vallalla saavuta mitään mielekästä.

Nykyään minulla on mielenkiintoinen työ, ihanat aikuiset lapset, ystäviä ja harrastuksia. On myös mies joka haluaa minua, mutta se ei ole tärkein päämäärä, ja minäkin haluan häntä. Ja riittää vain tämä yksi mies, joka ei ole vallan kohde, vaan kumppani, olen antanut hänelle saman vallan minuun kuin hän minulle.

Vierailija
112/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muita kommenteja mutta heti tuli mieleen kysymys että mistä sä tiedät että ne tavoittelee sun vakavassa mielessä ja oikeesti ne kaikki? Esimerkkeja voisit kertoa. Sorri jos on jo kysytty. Jos olet suurin osa miehiä nähnyt 1-3 kertaa niin en usko sua tai sitä että voisit tiedä kuinka vakavassa mielessä ne on. Miehet puhuu kaikkea, siis ihan kaikkea mitä ne eivät tarkoitta. Jos olet nähnyt ne kaikki pitenmpi aikaa ja ne todistaa että haluaa sun kaa oikeesti olla niin mä voin uskoa.

Vierailija
113/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainenvittuajakavahuoranpillusäolet.

Vierailija
114/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut muita kommenteja mutta heti tuli mieleen kysymys että mistä sä tiedät että ne tavoittelee sun vakavassa mielessä ja oikeesti ne kaikki? Esimerkkeja voisit kertoa. Sorri jos on jo kysytty. Jos olet suurin osa miehiä nähnyt 1-3 kertaa niin en usko sua tai sitä että voisit tiedä kuinka vakavassa mielessä ne on. Miehet puhuu kaikkea, siis ihan kaikkea mitä ne eivät tarkoitta. Jos olet nähnyt ne kaikki pitenmpi aikaa ja ne todistaa että haluaa sun kaa oikeesti olla niin mä voin uskoa.

Kaikkia vähänkään potentiaalisia miehiä olen tapaillut muutamia kuukausia, minkä aikana toinen on lopulta tunnustanut rakkautensa, halunnut viedä perheensä luokse, antaa avaimen asuntoonsa, kokannut romanttisia illallisia, avautunut elämästään ja kipupisteistään jne. Kyllä ne ihan tosissaan ovat olleet.

Ap

Vierailija
115/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt sopivaa miestä?

Minä olin nuorena kuin sinä, mutta olin mieluummin sinkku jabiletin, kun en löytänyt sellaista miestä, jota olisin himoinnut aidosti. Löysin sen vasta nelikymppisenä.

Eli haluaidin neuvoa sinua näin vanhempana, että älä mieti niin kovasti, että millaisille miehille sinä kelpaat (kuten aloituksessa), vaan enemmän sitä, mitä haluat ylipäätäön elämöltä (muutakin kuin parisuhde). Älä siis määrittele itseäsi ja arvoasi miesten kautta, kuten nyt näytät ikävä kyllä tekevän.

Täällä toinen samanlainen täti on samaa mieltä. Olin nuorena kaunis ja haluttu, mutta itsetuntoni oli heikko silti, ja kuvittelin, että saamalla miehet haluamaan minua saan heihin valtaa. No sainkin tietysti, mutta ei sellaisella vallalla saavuta mitään mielekästä.

Nykyään minulla on mielenkiintoinen työ, ihanat aikuiset lapset, ystäviä ja harrastuksia. On myös mies joka haluaa minua, mutta se ei ole tärkein päämäärä, ja minäkin haluan häntä. Ja riittää vain tämä yksi mies, joka ei ole vallan kohde, vaan kumppani, olen antanut hänelle saman vallan minuun kuin hän minulle.

Olen jo löytänyt elämänkumppanini, elämäni rakkauden. Olen aloittamassa kunnianhimioista uraa ja minulla on jo maksettu omistusasunto. Määrittelen itseni saavutusteni kautta ja tähän ikään mennessä olen jo saavuttanut paljon.

Kiitos kommenteistanne!

Ap

Vierailija
116/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
117/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Tai troll

Vierailija
118/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Ihan nainen olen.

Ap

Vierailija
119/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat sanoa 19-vuotiaalle pojalle joka haluaa tappaa itsensä?

Vierailija
120/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kulostaapa kamalalta. Tässä loputtomien mahdollisuuksien maailmassa jossa sitoutuminen tuntuu muutenkin olevan ihmisille niin vaikeaa.. Olet ilmeisesti sitten särkenyt matkan varrella monta sydäntä. Ja kuulostat olevan siihen vielä tyytyväinenkin. Suloista. Toinen juttu on tietenkin se, että ketään ei kaikkia halua. Poikkeuksena vain happi - oletko yhtä väritön ja mauton?