Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.
Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehfä kun rupsahdat? Olen n45v ja nuorena niinkuin sinä, älykäs ja akateeminen, kaunis jota miehet piiritti.
Onneksi silloin (koska ajat oli erit eikä ulkonäkö ollut ihmisyyden mitta) tajusin että on luotava ura sillä sen varasn voi laskea aina. Olrnkin uralla edennyt ja nyt hyväpalkkaisissa johtotehtävissä.
Kuntäytin 40, alkoi nopealla tahdilla rupsahdus ja todellakin muuttui näkymättömäksi. Olen yhä hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen jne, mutta kyllä 45 on 45 ja näkyy naamassa.
Ap, sitä vaan sanoisin että aika kuluu älyn nopeasti ja yhtäkki oletkin 40+ ja näkymätön. Miten sitten teet?
Koko aikuisikäni olen kehittänyt itseäni opiskelemalla. Tähtään kunnianhimoisiin tehtäviin ja niihin olen jo päässytkin. Voisit yllättyä, jos tietäisit missä olen ollut töissä. Kuten aikaisemmin vastasin, määrittelen itseäni saavutusteni kautta ja sen kautta, miten kohtelen muita ihmisiä.
Kiitos kommentistasi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?
Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön.
Olen kateellinen sinulle. Tasan ei käy onnen lahjat.
Arvotat ihmisiä huonoiksi, miksi siis luulet, että sinua arvotetaan?
Sinkkumies
Miten ap ehtii luoda uraa, käydä lukemattomilla treffeillä ja auttaa kaikkia avun tarpeessa olevia tuttavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?
Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani.
Ap
Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.
Treffailu ei ole ollut koskaan minulle vaikeaa. Se on ollut mukavaa ja olen siitä nauttinut. Sen oikean ihmisen löytäminen itselleni oli vaikeaa ja siinä kesti vuosia. Tiedän, että treffailu on monelle vaikeaa, eikä miesten osaa siinä käy yhtään kateeksi. Harmittaa pikemminkin miesten puolesta. Jos joutuisin itse muutaman kerran torjutuksi, en varmaan enää kehtaisi yrittää uudestaan.
Ap
Olet mies, koska naiset ei tällä palstalla ole koskaan ymmärtäneet miehen torjutuksi tulemisen tunnetta tai miesten osaa. Eli kiinni jäit.
Pöh. Mä menin 2010 kolmekymppisenä leskenä toista kertaa naimisiin, ja parille kosijalle annoin rukkasetkin ennen sitä. Monen kanssa en ole seurustellut enkä ikänään käyttänyt treffipalveluita. Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että koska mun kanssa miehet haluavat naimisiin, olen siis ultimaattista vaimomatskua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.
Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.
Mistä päättelet että vakavassa mielessä,kun miehet itse sanovat niin?
Ihan varmasti...tollasta olemassakaan. Missitkin tulee torjutuksi ja joku tavallinen nainen jatkuvasti eikä saa mitään huomiota.
Anteeksi vain, mutta näin 45v miehelle olet ihan lapsi. En siis halua tavoitella sinua, ajatuskin moisesta tökkää tod. pahasti.
ap:n ura: tiskari, siivooja, huolto"mies"nainen.
Uskomatonta!
Yrittääkö sinua, sekoaako sinuun sellaisetkin miehet jotka ovat "täysin eri levelillä" esim. jotkut harhaiset ikisinkku setämiehet, tai muuten nuppivikaiset? Oletko koskaan joutunut stalkkeroinnin tai puhelinhäiriköinnin kohteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten päädyt treffeille? Nettideittien vai ravintolaillan jälkeen?
Eniten tinderin ja yhteisten tuttavien kautta opiskelupiireistä. Kertaakaan en ole lähtenyt baarituttavuuksien kanssa treffeille tai silloin kun kaupungilla on tultu juttelemaan. Kerran tapailin kyllä muutaman kuukauden miestä, joka tuli kirjastolla juttelemaan samaan pöytään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?
Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön.
Sinkkumies
Ihan samalla tavalla miehetkin arvottaa esim. yli 35v, lihavat, rumat, yh-äidit yms. deittimarkkinoilla huonoiksi. Mutta miehiä ei koskaan missään tilanteissa saisi sanoa huonoiksi? Kyllä saa, juopoista voi aloittaa, täysin kelpaamattomia seurusteluun!
Olet niin erinomainen että voit antaa aploodit itsellesi ja selkään taputukset myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?
Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani.
Ap
Sinua halutaan esitellä eli olet jotenkin statussymboliksi sopiva ilmeisesti. Ei käy kateeksi. Halveksin miehiä.
Halveksi vaan. Itse haluan aina esitellä kumppanin pikaisesti oli kyseessä nuori kaunotar tai äitiäni vanhempi nainen - hänetkin esittelin pikaisesti. Seurustelen vain, jos olen vakavissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ihan samalla tavalla miehetkin arvottaa esim. yli 35v, lihavat, rumat, yh-äidit yms. deittimarkkinoilla huonoiksi. Mutta miehiä ei koskaan missään tilanteissa saisi sanoa huonoiksi? Kyllä saa, juopoista voi aloittaa, täysin kelpaamattomia seurusteluun!
Täällähän naiset haukkuu päivästä toiseen miehiä. Missä tynnyrissä sä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinua halutaan esitellä eli olet jotenkin statussymboliksi sopiva ilmeisesti. Ei käy kateeksi. Halveksin miehiä.
Halveksi vaan. Itse haluan aina esitellä kumppanin pikaisesti oli kyseessä nuori kaunotar tai äitiäni vanhempi nainen - hänetkin esittelin pikaisesti. Seurustelen vain, jos olen vakavissani.
Ja mainittakoon, että se vanhempi nainen halusi esitellä minua jokaiselle vastaantulevalle, että eiköhän näitä statuksenkohottajan etsijöitä löydy myös naisista.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että koen itseni todella imarrelluksi kun tarjontaa on paljon. En minä itseäni onnekkaaksi kuitenkaan kokenut, koska vuosikausia jouduin pettymään siihen, ettei yksikään niistä miehistä lopulta tuntunut juuri minulle sopivalta. Päinvastoin olin todella onneton, koska en löytänyt sitä omaa kultaa ja kateellinen niille, joille parisuhteen muodostaminen näytti olevan helppoa.
Ap
Miksi et ole vakiintunut? Parhaat miehet viedään kuitenkin jo ennen tuota ikää, ja joudut tekemään valintasi jämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ai jaa. Fiksu työssäkäyvä kaverini alkoi juuri seurustella työttömän lihavan juopon kanssa. Kerro tuo hänelle.
Silloin ap vaihdetaan nuorempaan kaksvitoseen, joka kertoilee palstalla saavansa minkä miehen tahansa.
Sinkkumies