Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.
Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?
Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön.
Olen kateellinen sinulle. Tasan ei käy onnen lahjat.
Arvotat ihmisiä huonoiksi, miksi siis luulet, että sinua arvotetaan?
Sinkkumies
Ihan samalla tavalla miehetkin arvottaa esim. yli 35v, lihavat, rumat, yh-äidit yms. deittimarkkinoilla huonoiksi. Mutta miehiä ei koskaan missään tilanteissa saisi sanoa huonoiksi? Kyllä saa, juopoista voi aloittaa, täysin kelpaamattomia seurusteluun!
Ai jaa. Fiksu työssäkäyvä kaverini alkoi juuri seurustella työttömän lihavan juopon kanssa. Kerro tuo hänelle.
Jonkun olisi hyvä kertoa. Kovin fiksua ei kyllä ole aloittaa alkoholistin kanssa seurustelua.
Ap kuulostaisi ihannenaiselta minulle, jos olisi 30 vuotta vanhempi. Tosin tuskin kelpaisin hänelle siinäkään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap ehtii luoda uraa, käydä lukemattomilla treffeillä ja auttaa kaikkia avun tarpeessa olevia tuttavia?
No kyllä sitä elämässä ehtii. Olen urani alkuvaiheilla ja kaikki on ainakin vielä mennyt paremmin kuin olisin voinut toivoa. Deittailin myös aina yhtä miestä kerrallaan silloin kun pontentiaalinen sattui kohdalle. Kyllä minä haluan auttaa ihmisiä, sillä koen, että olen itse saanut apua silloin kun olen sitä tarvinnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuuko pierusi ruusulle?
Ei, se olisi liian rahvaanomaista. Tuoksu on koostumus striä, ylang ylangia ja neilikkaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?
Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön.
Sinkkumies
Ihan samalla tavalla miehetkin arvottaa esim. yli 35v, lihavat, rumat, yh-äidit yms. deittimarkkinoilla huonoiksi. Mutta miehiä ei koskaan missään tilanteissa saisi sanoa huonoiksi? Kyllä saa, juopoista voi aloittaa, täysin kelpaamattomia seurusteluun!
Ai jaa. Fiksu työssäkäyvä kaverini alkoi juuri seurustella työttömän lihavan juopon kanssa. Kerro tuo hänelle.
Jonkun olisi hyvä kertoa. Kovin fiksua ei kyllä ole aloittaa alkoholistin kanssa seurustelua.
No ei todellakaan, varsinkin kun satun tietämään, että mies on jopa varastanut alkoholia kaupasta epätoivoisena. Että tällaiseen mieheen piti ystäväni sitten sortua. Sori ot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.
Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.
Mistä päättelet että vakavassa mielessä,kun miehet itse sanovat niin?
Eivät he niin sano, vaan osoittavat. Näkevät treffien eteen vaivaa, silmistä näkyy aito kiinnostus. Ei edes yritetä heti päästä petipuuhiin. Halutaan esitellä kavereille ja perheelle ja puhutaan halusta sitoutua. Kyllä sen tietää, kun toinen on sinusta ihmisenä aidosti kiinnostunut.
Ap
Oletko tatuoinut otsaasi "akateeminen" ja miksi luulet sen kiinnostavan kaikkia miehiä?
Miksi pidät "vakavassa mielessä" kiinnostumista jotenkin arvokkaampana?
Onko sinulla toimiva seksielämä ja seksuaalisuus?
Ap on mies joka esittää naista, lopettakaa turha kysely
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti...tollasta olemassakaan. Missitkin tulee torjutuksi ja joku tavallinen nainen jatkuvasti eikä saa mitään huomiota.
Ne miehet, joita olen tapaillut vähintään muutaman kuukauden, ovat aina halunneet sitoutua. Ensitreffien jälkeen kaikki ovat aina halunneet sopia seuraavat treffit. Muutaman kerran olen itse tehnyt aloitteen ja silloin miehet ovat myös halunneet tutustua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tatuoinut otsaasi "akateeminen" ja miksi luulet sen kiinnostavan kaikkia miehiä?
No ei titenkään, -ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta näin 45v miehelle olet ihan lapsi. En siis halua tavoitella sinua, ajatuskin moisesta tökkää tod. pahasti.
En minä tarkoittanut, että kirjaimellisesti jokikinen mies haluaa tavoitella minua. Minun oma kokemukseni kuitenkin on se, että moni haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö sinua, sekoaako sinuun sellaisetkin miehet jotka ovat "täysin eri levelillä" esim. jotkut harhaiset ikisinkku setämiehet, tai muuten nuppivikaiset? Oletko koskaan joutunut stalkkeroinnin tai puhelinhäiriköinnin kohteeksi?
Aika harvoin. Joskus on 50-60v miehet tulleet jossain istuskelupaikassa rehentelemään rahoillaan ja kuinka omistavat kiinteistöjä jossain ulkomailla, että mennäänkö sinne lomailemaan. Mutta kyllä minua ovat iskeneet ikisinkutkin, yleensä ensin esittävät kavereita ja sitten paljastavat ihastumisensa vasta myöhemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Miten juopot on kelpaamattomia seurusteluun? Yleensä alkoholiongelmaiset seurustelevat keskenään. Tai sitten kumppani on läheisriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole vakiintunut? Parhaat miehet viedään kuitenkin jo ennen tuota ikää, ja joudut tekemään valintasi jämistä.
Kyllä minä löysin sen oman kultani lopulta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaisi ihannenaiselta minulle, jos olisi 30 vuotta vanhempi. Tosin tuskin kelpaisin hänelle siinäkään tapauksessa.
Kiitos kauniista kommentistasi! 30 vuoden ikäero on jo aika paljon, mutta eihän aito rakkaus ikää katso.
Ap
Miksi kukaan heistä ei ole halunnut pitää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemisuus kiinnostakaan kaikkia, koen sen kuitenkin tärkeäsi osaksi omaa identiteettiäni. Vakavassa mielessä kiinnostuminen on minulle arvokkaampaa, koska etsin sitä oikeaa ihmistä itselleni. Riippuu varmaan ihmisestä mitä etsii?
On toimiva seksielämä, seksuaalisuus on minulle tärkeä osa elämästä nauttimista.
Ap
Onpa ap herättänyt kateutta.
Minä olen samanlainen ja kohta viisilymppisenäkin näyttäisin saavan melkein kenet tahtoisin oman iläisistä miehistä. Vanhemmiten kilpaiöua on yhä vähemmän, kun useimmat lihovat ja tätiintyvät.
Mitään hyötyä tästä ei kyllä ole ollut minulle, kun lopulta halusin vain yhden, Sen Oikean. Tai ehkä se hyöty, että sain sen, mutta yhdenhän sitä jakainen vain tarvitseekin
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies joka esittää naista, lopettakaa turha kysely
Kyllä minä olen nainen ja vastailen täällä niin rehellisesti kuin osaan:)
Ap
Tuoksuuko pierusi ruusulle?