Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiilarittomat dieetit on kyllä ihan sairaita

Vierailija
24.05.2018 |

Miksi ihmiset kiduttaa itseään tuollaisella käsittämättömällä tavalla kun sitä ruokaa on tarjolla yllinkyllin? Niin sitten ei jostain "terveyssyistä" syödä lainkaan perunaa tai leipää kun voivoi siitä voi lihoa. Tekisi mieli laittaa tuollaiset typerykset johonkin kehitysmaahan katsomaan miten siellä riisi kelpaa kun muuta ei ole.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä oli enemmän kitumista silloin kun söin vielä kaikkea hiilaripaskaa.

Vierailija
2/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se elämä oli enemmän kitumista silloin kun söin vielä kaikkea hiilaripaskaa.

Sinulla on varaa sanoa ruokaa hiilaripaskaksi, kun moni kehitysmaan asukas mielellään söisi sen pullan tai pasta-annoksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sietäisi saada isän kädestä tuollaiset ruokanirppanokat.

Vierailija
4/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella hiilari lihottaa? Mun kokemuksen mukaan ne karppaajat on yleensä lihavia. Ne on just niitä jojoilijoita. 😊

Vierailija
5/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö hiilaria jotta sitä jäisi kehitysmaahan!!!!!!!

Vai miten nää menee.

Vierailija
6/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mitään hiilarittomia dieettejä ole. Kasviksissa on hiilihydraatteja, ei terve ihminen leipää tarvitse.

Vierailija
7/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareiden välttäjät on semmosia jotka ei liiku yhtään. Esim. Urheilijat vetää hirveitä määriä hiilareita ja niin pitääkin. Myös muutoin paljon liikkuvat syö hiilareita, erityisesti aerobista harrastavat.

Vierailija
8/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella hiilari lihottaa? Mun kokemuksen mukaan ne karppaajat on yleensä lihavia. Ne on just niitä jojoilijoita. 😊

Hiilarihan on pääasiassa energiaa. 

Vierailija
9/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä nyt varmaan olis muutenkin erilaista siellä kehitysmaassa.

Vierailija
10/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä timmissä kunnossa olevan karppaajan. Ei ole tullut vastaan vielä. Timmillä en tarkoita laihaläskiä vaan tosiaankin ihmistä, jolla on sitä lihastakin kropassa.

Vierailija
11/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tajua miten ihmisillä on energiaa stressata ruokailua niin hirveästi..... Olen 49v nainen ja koko ikäni syönyt ihan ns. "Normaalisti" terveellisesti ja liikkunut normaalisti. Hoikka ja terve aina ollut. Miten se voikaan olla niin vaikeaa? Miten ihmiset saa niin suuren asian aikaan tästä? Syötte ihan maalaisjärjen mukaan perusterveellisesti hiilareita, proteiineja ja rasvoja kaikkia. Hiilareita itselläni taatusti kuluu aina eniten, proteiineja toiseksi eniten ja rasvoja vähiten. Koskaan en ole mitään dieettejä kokeillut tai edes miettinytkään.

Vierailija
12/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiilarihan on pääasiassa energiaa. 

Häh? Kaikki ruoka on energiaa kuten kuuluukin. Kai sä tajuat, että jos syöt yli tarpeesi sitä proteiinia niin se lihottaa sinua?

Vierailija
13/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi päivääkään ilman hiilareita. Leipää, pastaa, nuudeleita, kaikkea kuluu. Elämä kulkee hienosti! 👍

T: Juoksija

Vierailija
14/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia on yleensä ne Ylen määrin proteiineja syövät salihirmut. Ihan kauheeta katsoa miten muutama salituttukin paisuu paisumistaan kokoajan........

Vierailija
15/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihminen oikeastaan muuta tarvi kun leipää ja vettä.

Vierailija
16/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattinen on hyvä ruokavalio. Erittäin helppo tapa poistaa kaikki turha ruokavaliosta.

Turhan moni menee proteiiniansaan, eli pelkää rasvaa ja vetelee liikaa pelkkää proteiinia. Toinen virhe vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa on kasvisten liian vähäinen käyttö. Vhh nojaa suuren määrään vihanneksia.

Minulle ainakin sopii oikein hyvin. Olen parantunut psoriasiksesta ja laihtunut yli kymmenen kiloa tämän avulla.

Vierailija
17/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pahis hiilarista on tehty? Normaali ihminen ja eläin käyttää hiilareita energianlähteenä kaikista eniten, ylivoimaisesti.

Vierailija
18/115 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä timmissä kunnossa olevan karppaajan. Ei ole tullut vastaan vielä. Timmillä en tarkoita laihaläskiä vaan tosiaankin ihmistä, jolla on sitä lihastakin kropassa.

Mieheni on 100kg lihasta ja karppi :).

Vierailija
19/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava proteiinimäärä kyllä rasittaa maksaa ja munuaisia.

Vierailija
20/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 100kg lihasta ja karppi :).

Oho. Aikamoinen luonnonoikku. Kyllä kai kaloillakin aivot sentään yleensä on?