Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiilarittomat dieetit on kyllä ihan sairaita

Vierailija
24.05.2018 |

Miksi ihmiset kiduttaa itseään tuollaisella käsittämättömällä tavalla kun sitä ruokaa on tarjolla yllinkyllin? Niin sitten ei jostain "terveyssyistä" syödä lainkaan perunaa tai leipää kun voivoi siitä voi lihoa. Tekisi mieli laittaa tuollaiset typerykset johonkin kehitysmaahan katsomaan miten siellä riisi kelpaa kun muuta ei ole.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaassahan ne terveimmät ihmiset elävät vai miten se meni.

Vierailija
22/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan tykkää syödä perunaa ja leipää. Olen jättänyt ne pois tietämättä mistään hiilaridieetistä. Mulle maistuu kaikenlaiset kasvikset, sienet, pähkinät, kalat, merenelävät, liha, marjat ja hedelmät sekä hyvät öljyt. En laske kaloreita vaan syön niin paljon kuin tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan pysty syömään hiilarittomasti ja jos pystyy, komppaan että on sairasta.

Vierailija
24/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan pysty syömään hiilarittomasti ja jos pystyy, komppaan että on sairasta.

TIedätkös että nykyäänkin elää kokonaisia eskimoheimoja jotka syövät 100% eläinperäistä ruokaa? Ainoa terveysongelma on satunnaiset loiset, muuten ovat terveitä kuin pukit.

Vierailija
25/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilihydraattinen on hyvä ruokavalio. Erittäin helppo tapa poistaa kaikki turha ruokavaliosta.

Turhan moni menee proteiiniansaan, eli pelkää rasvaa ja vetelee liikaa pelkkää proteiinia. Toinen virhe vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa on kasvisten liian vähäinen käyttö. Vhh nojaa suuren määrään vihanneksia.

Minulle ainakin sopii oikein hyvin. Olen parantunut psoriasiksesta ja laihtunut yli kymmenen kiloa tämän avulla.

Olen ollut VHH:lla n.15v. Sain terveyteni takaisin! Suolisto-ja iho-ongelmat katosivat, myöskin ylipaino. sekä lukuisat pikkuvaivat.Esim. Trig-arvo putosi 2.o;sta 0.6;een! VHH:n kritisoijat unohtavat, että olemme kaikki yksilöitä! Oman kehon kuunteleminen on erityisen tärkeää. Hyvä olo kertoo sen tilasta.

Vierailija
26/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pahis hiilarista on tehty? Normaali ihminen ja eläin käyttää hiilareita energianlähteenä kaikista eniten, ylivoimaisesti.

Liika on aina liikaa ja laatu ratkaisee! Ei ole tervettä elää runsaalla määrällä hiilareita!

Vierailija
27/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TIedätkös että nykyäänkin elää kokonaisia eskimoheimoja jotka syövät 100% eläinperäistä ruokaa? Ainoa terveysongelma on satunnaiset loiset, muuten ovat terveitä kuin pukit.

No just, sori. Tuohan onkin jotain 0, 00 jotain promillea maailman väestöstä. Joo, jos onnistut saamaan käsiisi hyljeriistaa, ehkä sinäkin voit elää ilman kasviksia tai sitten sinun elimistösi on eri tavalla viritetty.

Vierailija
28/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, hiilateita on kaikissa ravintoaineissa jota käytämme! Lihassa,voissa esim. Tarkasti ottaen, täysin hiilarittomasti ei voi elää!

Vierailija
29/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa - niin hiilareiden mättämisessä kuin niiden välttelyssäkin. Kyllähän ihminen hiilareitakin taitaa tarvita, eri asia on, pitääkö niitä höttöjä mättää lapiokaupalla naamaansa.

Vierailija
30/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kiduttaa minua, pakota minut syömän leipää ja perunaa - kuten minulle lapsena ja koulussa tehtiin. Lihoin ekaluokkalaisena, koska elimistöni nyt vaan ei sulata perunaa.

Vierailija
31/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa! Esim. Diabetes ja sydäntaudit ovat tuntemattomia! Samoin lukuisat elitasosairaudet! Samoin on tilanne Masai heimoilla, jotka käyttävät vain maitoa,lihaa ja verta! Kasvit he jättävät lampaille ja naudoille.

Vierailija
32/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin minä olen pikkuisen sairaampikin kuin kuollut. Inuitit elävät hämmästyttävän lyhyen elämän ollakseen niin kovin terveitä.

Vierailija
33/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kiduttaa itseään? Jos on paljon erinlaisia vihanneksia ja juureksia, niin miksi syödä iänikuista perunaa päivästä toiseen. Eihän se edes maistu miltään. Ja mitä iloa leivästä on? Mulla ainakin maha vain paisuu siitä. Ja esim. riisin sijasta syön kvinoa, maistuu paljon paremmalle.

Syön sellaista ruokaa, joka maistuu hyvälle ja siitä tulee hyvä olo. Hirveästä hiilarimätöstä tulee vaan ihan älyttömän huono olo.

Vierailija
34/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuus kaikessa - niin hiilareiden mättämisessä kuin niiden välttelyssäkin. Kyllähän ihminen hiilareitakin taitaa tarvita, eri asia on, pitääkö niitä höttöjä mättää lapiokaupalla naamaansa.

Suurin ongelma on juuri suuri määrä ja laatu!  Erityisesti sokeri! jota tungetaan joka paikkaan. Leivistä ja eineksistä lähtien.

Vierailija
35/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin minä olen pikkuisen sairaampikin kuin kuollut. Inuitit elävät hämmästyttävän lyhyen elämän ollakseen niin kovin terveitä.

Grönlannissa alkoholismi laskee keski-ikää.

Vierailija
36/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua miten ihmisillä on energiaa stressata ruokailua niin hirveästi..... Olen 49v nainen ja koko ikäni syönyt ihan ns. "Normaalisti" terveellisesti ja liikkunut normaalisti. Hoikka ja terve aina ollut. Miten se voikaan olla niin vaikeaa? Miten ihmiset saa niin suuren asian aikaan tästä? Syötte ihan maalaisjärjen mukaan perusterveellisesti hiilareita, proteiineja ja rasvoja kaikkia. Hiilareita itselläni taatusti kuluu aina eniten, proteiineja toiseksi eniten ja rasvoja vähiten. Koskaan en ole mitään dieettejä kokeillut tai edes miettinytkään.

Mitä stressaamista siinä on, jos syö monipuolisesti kasviksia esim. perunan, pastan ja riisin ja leivän sijaan. 

En minäkään ole koskaan ollut dieetillä vaan syön paljon terveellisemmin ja voin paremmin. Juuri sain kehuja lääkäriltä ruokavaliostani. Erittäin monipuolinen kaikkine kasviksineen, marjoineen ja hedelmineen ja proteiinilähteineen. Syön paljon kalaa, kohta enemmän kuin lihaa. Rasvana käytän öljyä. Otan jopa lusikalla hörpyt manteli- ja pellavansiemenöljyä päivittäin. 

Vierailija
37/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elintasomaissa pitkän elämän on mahdollistanut aika pitkälti lääketiede.

Vierailija
38/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kiduttaa minua, pakota minut syömän leipää ja perunaa - kuten minulle lapsena ja koulussa tehtiin. Lihoin ekaluokkalaisena, koska elimistöni nyt vaan ei sulata perunaa.

Ai miten voi lihoa ruoalla joka ei sula? Puhuit itsesi pussiin.

Vierailija
39/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole lihonut keitetyn perunan takia lapsena. Et sitten millään. Itselleen onkin helpoin valehdella.

Vierailija
40/115 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on PCOS ja ihan yleisesti karppaamista suositellaan sen hoidoksi. Olen ollut vhh dieetillä nyt huhtikuusta ja olo on tosi hyvä.

Ja urheilen kyllä, salia ja juoksua 5-6 kertaa viikossa, ja hyvin jaksan vähillä hiilareilla. Laihtunut en ole yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan