Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä taas motivaatiota lähteä treffeille kuulemaan, että ei ole kemiaa?

Vierailija
24.05.2018 |

Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.

Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (361)

Vierailija
201/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Ota 1 nainen joka hyvsuthyvaksyy tyydye siihen,ei tartte ettia uusia xD

Mutta kun se ongelma on että edes siltä yhdeltä naiselta ei saa vastakaikua, kenellekään ei kelpaa..

Kunhan kelpaisit itsellesi, se riittäisi. Epävarmuus on ällöttävää, samoin ylimielisyys.

Itsensä kanssa terveesti viihtyvä ihminen on aina kiinnostava. Eli oma nuppi kuntoon.

Helppohan se on sanoa sieltä sivusta. Itse olisin ainakin ihan rikki, jos en olisi tähän ikään mennessä kelvannut kenellekään. Siinä ei paljon toisten ällöttämiset kiinnostaisi, kun itsetunto olisi nollissa. Onneksi olen kelvannut ja saanut siten hyvää itseluottamusta, ja konkreettista todistetta siitä, että olen joidenkin mielestä oikeasti kiinnostava.

Jep. Olen nainen joka ei ole kelvannut kenellekään. Itsetunto on tasan 0, koska joka kerta kun olen ollut tyytyväinen itseeni, joku mies on tuon tunteen murskannut. Sitten elämässäonnistujat pirteästi hymyillen sanovat että sen kuin vain uskot itseesi ja menet rohkeasti komeimman miehen luo - itsevarmuus on seksikästä. Just joo. 35v. on kokemusta joka julistaa toisin.

Naisena tämä kommentti saa peukutusta. Mies kirjoittaa noin niin haukutaan säälittäväksi luuseriksi.

Mutta olen siis kommentoijan kanssa kyllä samaa mieltä.

M35

Vierailija
202/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Mutta kun se ongelma on että edes siltä yhdeltä naiselta ei saa vastakaikua, kenellekään ei kelpaa..

Kunhan kelpaisit itsellesi, se riittäisi. Epävarmuus on ällöttävää, samoin ylimielisyys.

Itsensä kanssa terveesti viihtyvä ihminen on aina kiinnostava. Eli oma nuppi kuntoon.

Helppohan se on sanoa sieltä sivusta. Itse olisin ainakin ihan rikki, jos en olisi tähän ikään mennessä kelvannut kenellekään. Siinä ei paljon toisten ällöttämiset kiinnostaisi, kun itsetunto olisi nollissa. Onneksi olen kelvannut ja saanut siten hyvää itseluottamusta, ja konkreettista todistetta siitä, että olen joidenkin mielestä oikeasti kiinnostava.

Jep. Olen nainen joka ei ole kelvannut kenellekään. Itsetunto on tasan 0, koska joka kerta kun olen ollut tyytyväinen itseeni, joku mies on tuon tunteen murskannut. Sitten elämässäonnistujat pirteästi hymyillen sanovat että sen kuin vain uskot itseesi ja menet rohkeasti komeimman miehen luo - itsevarmuus on seksikästä. Just joo. 35v. on kokemusta joka julistaa toisin.

Naisena tämä kommentti saa peukutusta. Mies kirjoittaa noin niin haukutaan säälittäväksi luuseriksi.

M35

Saa peukutusta siksi että täällä on paljon naisia, jotka voivat samaistua tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kemia on olemassa oleva asia, mutta ei kaikkien kanssa. Tavattiin mieheni kanssa kun hän oli 21v tosi komea nuori mies... vuosien aikana kiloja kertyi miehelle ehkä +40 kg, kyllä halusin ja haluan edelleen miestäni ihan yhtä paljon ❤ se on sitä kemiaa ja toki myös rakkautta ❤

Vierailija
204/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kemia on olemassa oleva asia, mutta ei kaikkien kanssa. Tavattiin mieheni kanssa kun hän oli 21v tosi komea nuori mies... vuosien aikana kiloja kertyi miehelle ehkä +40 kg, kyllä halusin ja haluan edelleen miestäni ihan yhtä paljon ❤ se on sitä kemiaa ja toki myös rakkautta ❤

Ehkä myös asennetta. Moni nainen kyllästyy mieheensä jo monta vuotta ja kiloa aiemmin.

Vierailija
205/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.

Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?

Ihan ensiksi kysymys: miten kiinnostunut olet ollut itse noista kaikista naisista todellisuudessa? Ovatko he olleet sellaisia "joihin voisit rakastua" vai onko heistä yksikään ollut sellainen "vau mikä mimmi, ton vien heinälatoon ja sieltä korukauppaan". Meinaan se näkyy käytöksessä ja kehonkielessä. Ihminen joka on vain rutinoitunut tapaamaan ihmisiä jolle kelpaa melkein kuka vain välittää myös vastaavia nonverbaaleja viestejä. Muuten en osaa sanoa mitään, koska en tiedä miten treffailet naisia. Sitä paitsi ulkonäöllä ei ole kauheasti väliä, vaan miten kannat itsesi, hoidat itseäsi ja miten kohtaat toisen ihmisen. 

Toinen kysymys; mitä jos lopettaisit ton treffailun kokonaan ennen kuin siitä tulee isompi mörkö ja alkaisit katsella avoimemmin ihmisiä paikoissa joissa käyt? Munkin mies heilui tinderissä hetken saamatta sieltä kuin luun käteen ja lopulta tapasimme häissä. Kaverikin löysi avokkinsa yhteisten tuttujen kautta, yksi tapasi kaupassa ja toinen opiskelijaympyröissä. En siis luovuttaisi vielä, vaihtaisin vain taktiikkaa. 

Väite, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä, ei pidä paikkaansa. Tapailun alkuvaiheessa, sillä on hyvinkin paljon merkitystä.

Vierailija
206/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

M35

Niin, surullista se on molemmin puolin. Mutta elämä on mennyt näin ja ainakin kuitenkin yritän elää sen hyvin, vaikka miehiä en enää yritäkään tavata. Tsemppiä kaikille samassa jamassa oleville.

Vierailija
207/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ulisijat ette tee mitään sille parittomuudelle? Aika moneen kertaan on sanottu, että menkää harrastukseen, jossa sukupuolijakauma on selkeästi sellainen, että vastakkaista sukupuolta on paljon enemmän. Ihan varmasti jos yritätte löydätte jonkin siedettävän kiinnostavan lajin, jossa pystyisitte käymään sen vuoden-pari. Menkää mukaan yhdistykseen ja sen tapahtumiin, ihan varmasti paranee mahdollisuudet tavata itselle sopiva. Sitten tutustutte ihmisiin ihan rauhassa, mitään roolia etsimättä, ilman epätoivoa. Ihan varmasti siellä on joku vastaavasti ujo ja vähän sosiaalisesti osaamaton, joka tökkäisi deittailun keinotekoisessa maailmassa, mutta paljastuisi kiinnostavaksi tyypiksi kun häneen rauhassa tutustuisi.

Mutta ei, yhtään ei saata vaivautua, jatketaan Tinder/baari-linjalla, vaikka selvästi on kokemus, että ei toimi. Vuodesta toiseen.

Vierailija
208/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin äsken treffeillä.

Ap

Miten meni?

Tuota ei ole ehkä uskottavaa varsinkin kun on avautumisaloituksen tänäön tehnyt mutta hyvin. Aina ne on itseasiassa, mutta nyt erityisen. Tytöllä on kauniit ruskeat lehmän silmät ja lehmän luonne. Kuullostaa rumalta, mutta tarkoitan hyvää. Ääni tasainen kuin kärsivällisellä ja maailman lempeimmällä äidillä. Tiedättekö asmr-ilmiön? Samanlaisia tuntemuksia tuli. Kauniit vilpittömät kasvot..ja mun mieleiset runsaat kurvit. Joku ilkeä sanoisi ylipainoksi.

No huhhuh. Ei kuulosta erityisen imartelevalta tätä naista kohtaan paitsi jos nauttii asmr-kokemuksista. Entäs se pääasia, tuleeko näille deiteille jatkoa?

Vierailija
209/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ulisijat ette tee mitään sille parittomuudelle? Aika moneen kertaan on sanottu, että menkää harrastukseen, jossa sukupuolijakauma on selkeästi sellainen, että vastakkaista sukupuolta on paljon enemmän. Ihan varmasti jos yritätte löydätte jonkin siedettävän kiinnostavan lajin, jossa pystyisitte käymään sen vuoden-pari. Menkää mukaan yhdistykseen ja sen tapahtumiin, ihan varmasti paranee mahdollisuudet tavata itselle sopiva. Sitten tutustutte ihmisiin ihan rauhassa, mitään roolia etsimättä, ilman epätoivoa. Ihan varmasti siellä on joku vastaavasti ujo ja vähän sosiaalisesti osaamaton, joka tökkäisi deittailun keinotekoisessa maailmassa, mutta paljastuisi kiinnostavaksi tyypiksi kun häneen rauhassa tutustuisi.

Mutta ei, yhtään ei saata vaivautua, jatketaan Tinder/baari-linjalla, vaikka selvästi on kokemus, että ei toimi. Vuodesta toiseen.

Tai valitkaa työpaikka alalta jossa sukupuolijakauma on eduksenne. Siellä on helppo tutustua useampaankin ihmiseen aivan viattoman viitekehyksen alla. Ja helppo peruuttaa suhteesta jos joku ei vaikutakaan niin lupaavalta kuin etäämmältä luuli.

Vierailija
210/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää siedettävään harrastukseen jossa on paljon vastakkaista sukupuolta ja olkaa siellä vuosi pari niin kyllä sieltä joku löytyy - siis mitä veetua? Jos Mä menen vaikka partioon missä on paljon poikia niin ei kai sieltä ketään Perfect Matchiä löydy kun ne muut tykkää siitä metsätouhusta ja minä oikeasti en?

Vierailija
211/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jauhetaan sitä samaa, että "hyvä mies ei kelpaa eikä k**hota mussunmussun ja jankuti jankuti", mutta tajuatteko jankkaajat, että kaikki eivät vain ole hyvännäköisiä.

Maitokaffi on hyvännäköinen ja kuuma, mutta myös ihana luonteeltaan. Miksi ihmeessä etsisin väkisin jonkun hintelän perus-Pertin, jos kuuma Maitokaffi saa minut iloiseksi ja k**hottumaan XD. Perus-Pertin täytyy hyväksyä, ettei nyt vain ole ole hyvännäköinen ja suunnata katseensa vaatimattomiin naisiin.

Vierailija
212/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää siedettävään harrastukseen jossa on paljon vastakkaista sukupuolta ja olkaa siellä vuosi pari niin kyllä sieltä joku löytyy - siis mitä veetua? Jos Mä menen vaikka partioon missä on paljon poikia niin ei kai sieltä ketään Perfect Matchiä löydy kun ne muut tykkää siitä metsätouhusta ja minä oikeasti en?

Niinkö siinä luki? Jos inhoat metsää, niin mene sisäharrastukseen. Jos omat harrastuksesi ovat jotakin pitsinnypläystä, etkä yhtään voi joustaa, niin ole sitten yksin. Mutta älä ulise.

Vierailija
213/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin äsken treffeillä.

Ap

Miten meni?

Tuota ei ole ehkä uskottavaa varsinkin kun on avautumisaloituksen tänäön tehnyt mutta hyvin. Aina ne on itseasiassa, mutta nyt erityisen. Tytöllä on kauniit ruskeat lehmän silmät ja lehmän luonne. Kuullostaa rumalta, mutta tarkoitan hyvää. Ääni tasainen kuin kärsivällisellä ja maailman lempeimmällä äidillä. Tiedättekö asmr-ilmiön? Samanlaisia tuntemuksia tuli. Kauniit vilpittömät kasvot..ja mun mieleiset runsaat kurvit. Joku ilkeä sanoisi ylipainoksi.

Jos mulle paljastuisi, että mua pidetään kurvikkaan lehmän ja lempeän äidin risteytyksenä ja halutaan siksi treffata, häipyisin kovaa vauhtia taakseni katsomatta.

Mulla on koko ketjun ollu tuntuma siitä, että ap.lla on omituinen asenne naissukupuoleen, ja tässä se nyt tuli!

En ole nauta enkä halua äidiksi enkä haluaisi miestä joka ihastuu tisseihini, mutta hänellä ei ole ensitapaamisen jälkeen muuta sanottavaa naisen luonteesta kuin äidillinen lempeys!

Jäk!

Vierailija
214/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö siinä luki? Jos inhoat metsää, niin mene sisäharrastukseen. Jos omat harrastuksesi ovat jotakin pitsinnypläystä, etkä yhtään voi joustaa, niin ole sitten yksin. Mutta älä ulise.

Kyllä se harrastus pitää kiinnostaa ihan muuten vaan eikä sen takia, että onko siinä harrastuksessa vastakkaista sukupuolta. Mun mielestä ihan älytön ajattelutapa että lähtisin johonkin harrastukseen joka ei kiinnosta.

M35

Vierailija
215/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jauhetaan sitä samaa, että "hyvä mies ei kelpaa eikä k**hota mussunmussun ja jankuti jankuti", mutta tajuatteko jankkaajat, että kaikki eivät vain ole hyvännäköisiä.

Maitokaffi on hyvännäköinen ja kuuma, mutta myös ihana luonteeltaan. Miksi ihmeessä etsisin väkisin jonkun hintelän perus-Pertin, jos kuuma Maitokaffi saa minut iloiseksi ja k**hottumaan XD. Perus-Pertin täytyy hyväksyä, ettei nyt vain ole ole hyvännäköinen ja suunnata katseensa vaatimattomiin naisiin.

Hyvät miehet kelpaavat kyllä, ulin ongelma on, että hän on hyvä tasan omasta ja äitinsä mielestä. Enkä ole äidistäkään niin varma.

Jos pariutuminen on markkinaa, ihmisen arvo määräytyy tasan siellä markkinoilla. Jos lopputulema on, ettei ketään kiinnosta, se on tyypin oikea arvo. Tyyppi voi parantaa omaa asemaansa (jo kaunasta luopuminen auttaa), tai sitten hän jatkaa samalla tavalla kun ennenkin. Ja lopputulos on se ihan sama kun ennenkin.

Vierailija
216/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se harrastus pitää kiinnostaa ihan muuten vaan eikä sen takia, että onko siinä harrastuksessa vastakkaista sukupuolta. Mun mielestä ihan älytön ajattelutapa että lähtisin johonkin harrastukseen joka ei kiinnosta.

M35

Niin kun se tarkoittaa vaivautumista. Kuitenkin onnistunut puolisovalinta on elämän suurimpia ratkaisuja ja antaa paljon onnellisuutta. Mutta ei, ei tietenkään kannata TEHDÄ mitään parantaakseen omaa asemaa, mieluummin jatkaa ulinaa vaan , yhyy kun kukaan ei tule kotoa hakemaan, ei kukaan rakasta ja yhyy, ei ole itsetuntoakaan. Mutta ei käytä minuuttiakaan että TEKISI asialle jotakin.

Kun harrastusvaihtoehdot ovat loputtomat: On sata lajia erilaista liikuntaa, yhdistyksiä, musiikkia, puutarhanhoitoa, ruuanlaittoa, kulttuuria, eläimiä, ihmisten auttamista, muunlaista vapaaehtoistoimintaa, veneilyä, historiaa, käden taitoja. Varmasti tuhat vaihtoehtoa, mutta kun ei voi. Niinpä.

Vierailija
217/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet kelpaavat kyllä, ulin ongelma on, että hän on hyvä tasan omasta ja äitinsä mielestä. Enkä ole äidistäkään niin varma.

Jos pariutuminen on markkinaa, ihmisen arvo määräytyy tasan siellä markkinoilla. Jos lopputulema on, ettei ketään kiinnosta, se on tyypin oikea arvo. Tyyppi voi parantaa omaa asemaansa (jo kaunasta luopuminen auttaa), tai sitten hän jatkaa samalla tavalla kun ennenkin. Ja lopputulos on se ihan sama kun ennenkin.

Siis tarkoitat varmaan Huonot miehet kelpaavat kyllä - kaiken maailman juopot ja vaimonhakkaajat ja tukien väärinkäyttäjät löytävät itselleen jonkun eukon.

Luulen, että APn ja monen muunkin ongelma on olla sitä Ok - massaa. Silloin APn mainostamalla lukioajalla ’valikoima’ oli paljon pienempi, Ja siitä pariuduttiin sitten mahdollisimman Ok-tyypin kanssa. Nyt ei koskaan pysähdyttää siihen, että tämä kokelas on jo ’riittävän hyvä’ vaan nettiaikakaudella voi harhaisesti kuvitella että kyllä seuraavan sadan /tuhannen profiilin joukosta löytyy joku joka on jollain tapaa ’vieläkin enemmän’ - meille ei kenellekään löydy ihmistä joka olisi 100% ihana ja täydellinen ja karismaattinen mutta nykytrendi tuntuu olevan, että jokaisen oikeus on ikuisesti etsiä sitä omaa mr/Miss täydellistä... lopputulema on paljon yksinäisiä mummoja ja pappoja 50v kuluttua :(

Vierailija
218/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näkyy naisten ja miesten tyypillinen ero.

Nainen, joka ei pääse uusille treffeille kohauttaa olkiaan ja toteaa, että en vaan löydä ketään. Yritänpä uudelleen, tai pidän taukoa.

Mies närkästyy. Hän katkeroituu koko naissukupuolta kohtaan, ja alkaa miettiä miten epäreiluja naiset on ja kehitellä ihme teorioita naisten mieltymyksistä. Hänet on mielestään lytätty miehenä, itsetunto on pilalla.

Näin hän varmistaa, ettei jatkossakaan ole suosiossa.

Voi voi.

Mutta tietenkään ja onneksi kaikki miehet eivät päädy katkeruuden ja naisvihan kehään.

Sen sijaan yhtään naista en ole tavannut, joka tivaisi kiukkuisena miehiltä heidän salattuja tekosyitään, ja alkaisi haukkua koko sukupuolta. Nainen etsii vikaa itsestään tai toteaa vain että ei onnistunut - vielä.

Vierailija
219/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näkyy naisten ja miesten tyypillinen ero.

Nainen, joka ei pääse uusille treffeille kohauttaa olkiaan ja toteaa, että en vaan löydä ketään. Yritänpä uudelleen, tai pidän taukoa.

Mies närkästyy. Hän katkeroituu koko naissukupuolta kohtaan, ja alkaa miettiä miten epäreiluja naiset on ja kehitellä ihme teorioita naisten mieltymyksistä. Hänet on mielestään lytätty miehenä, itsetunto on pilalla.

Näin hän varmistaa, ettei jatkossakaan ole suosiossa.

Voi voi.

Mutta tietenkään ja onneksi kaikki miehet eivät päädy katkeruuden ja naisvihan kehään.

Sen sijaan yhtään naista en ole tavannut, joka tivaisi kiukkuisena miehiltä heidän salattuja tekosyitään, ja alkaisi haukkua koko sukupuolta. Nainen etsii vikaa itsestään tai toteaa vain että ei onnistunut - vielä.

Jos edes yksille treffeille pääsy olisi naisille edes puoliksi yhtä vaikeaa kuin miehille, niin alkaisi naistenkin huoleton ja leppoisa asenne muuttua.

Vierailija
220/361 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille minkään voi, jos kiinnostusta ei synny. Maailma on täynnä kivoja ihmisiä, mutta molemminpuolinen vetovoima ei ole itsestään selvyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi