Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut
Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.
Esimerkki:
hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa
Kommentit (122)
Hullujen pahimmat jutut on niin hirveitä, että en halua kirjoittaa sellaista.
Perusharhoja on vakoilu, salakuuntelu, myrkytetyt ruoka-aineet ja öisin asuntoon tulevat ihmiset.
Älkää antako yhtään vihjettä tänne. Nämäkin tiedot tässä ketjussa välittyvät suoraan siis ihan suoraan vakoilutietojärjestelmiin, lääkärilehteen, oma kantaan ja väestörekisterin tietokantoihin. Sieltä pystytään vakoilemaan sua. Varokaa. Varokaa.
Nii.... saattepa nähdä ...,,,, vuoden päsätä tänä samaisena päivänä herramme jeesus kristus........
Maailman
Loppu
Varoitan teitä
Se mun seinänaapuri varmasti kuuli mitä mää teen ja nyt se teki samasta asiasta avauksen täälä!!! > Miksi jotkut ihmiset pusuttaa koiraansa? Minä pussailen ja annan pusuja koiralle, siitä se teki tonkin avauksen. Varmasti kuuli.
Äläkhää naurako vakavalle asialle, itte ootte pian siinä venheessä! Ei päässyt veli Kuala Lumpuriin asti, oli liikaa turbulenssia. Ainakin hän yritti. Kaikkensa teki, minkäs teet, no Earl Grey teet tietenkin! Haaveilla aina saa, haaveissa vainko oot mun? Pelkkiä perhosia tais olla minun haaveissa. Niitä oli yhteensä 3 haavia.
Ensi yönä ufot laskeutuvat ja yrittävät ottaa taas minut kiinni. Yrittävät sitoa tuoliinsa ja ruiskuttaa minuun jotain vihreää limanestettä. Mutta mäpä olenkin ovela ja menen ensi yöksi kaverille, sieltä ne ei löydä mua.
Ördän kirjoitti:
Äläkhää naurako vakavalle asialle, itte ootte pian siinä venheessä! Ei päässyt veli Kuala Lumpuriin asti, oli liikaa turbulenssia. Ainakin hän yritti. Kaikkensa teki, minkäs teet, no Earl Grey teet tietenkin! Haaveilla aina saa, haaveissa vainko oot mun? Pelkkiä perhosia tais olla minun haaveissa. Niitä oli yhteensä 3 haavia.
Haaveet, kaikki turhat haaveet
Minut on jo saaneet huutamaan huomiseen
Liikaa, kai vaadit multa liikaa
Mut onks siin jotain liikaa, jos tunteeni selviksi teen?
Kelle kuulut silloin, nyt vastausta ootan illoin
Mä saavun paikkaan aikaan odotettuun
En koskaan saata tietää
Milloin määränpäähän tieni vie tää matka miehen vieraan tunnetun
Haaveissa vainko oot mun
haaveissa vainko oot munnnnnn
Ei se ollu Earl Garlayta vaan ihan toisen merkkistä!
Kohta ei tarttee enää edes esittää edes hullua, kun kommentit alkavat muistuttamaan jo kovin "tutuilta".... :D :D
Tässäkin ketjussa jo monta kertaa toistunut 1 ja 5. Ja tiedoksi vaan epäilijöille, ne neloset on siirtymää (kun on 4, niin tavallaan siinä on jo 5, ne tietää ketkä tietää).
T. Aiempi
Voi mahoton, minä söin tänään kokonaisen monsteripizzan. Jippikaijee, hahahahaaa.
Olen Hopeakettu!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miksi puhutaan pakkoruotsista, muttei pakkomatematiikasta?
Kaikki pipopäiset ovat vakoojia! Muista mennä piiloon heti jos näet pipopäisen ihmisen!
Tiesitkös muuten sen, että korvavaikku toimii tupakoinnin lopettamisessa paremmin kuin Nicorette? Eikä maksa mitään. Katsos kun kaivan korvastani oikein kunnon mällin ja syön sen.... nami nami. Ei tee enää mieli yhtään tupakkaa.
Olen aina tiennyt miten viranomaiset käyttävät minuun alfa-aaltoja. Etenkin THL. He laittavat minut tekemään ihan muuta kuin mitä haluaisin tehdä. Olenkin katsellut Kärkkäisen luetteloa ja nähnyt siellä hienoja haulikoita. Olen alkanut säästää haulikkoa ja panoksia varten. Jätän kalliit ketipinorit ja abilifyt ostamatta niin rahaa säästyy oikein kunnolla.
Pohdin myös sitä, että pelkkä alfa-aaltojen lähettäjän eliminointi ei riitä. Minun pitää lähteä etsimään jotain Google-nimistä ihmistä, joka kuulema tietää kaiken! Ajattelin kysyä siltä Googlelta alfa-aaltojen lähettäjien sukulaisten nimet ja osoitteet. Annan heille ensin mahdollisuuden maistaa korvavaikkuani ja jos he eivät siitä pidä, niin painan liipaisimesta!
Sä olet ymmärtänyt kaiken väärin. Sä vastasit mun kysymykseen väärin. Sä olet häirinnyt mua. Sä tehnyt kaiken väärin. Olet käyttänyt muhun valtaa olemalla eri mieltä kanssani. Älä yritä väittää, että mulla on päävika.
(ja samantapaista 200x viestiä...)
Jalkapallo on iso juttu suomalaisille
Epäilen, että naapuri vakoilee mua, kun käyn vessassa. Ilmanvaihtoputkesta kuuluu selvästi hänen ääniään...
Miks te kaikki VAKOILETTE mua? Älkää seuratko mua enää, mä en jaksa! Aina ku mä tuun tänne palstalle te ootte täällä pilkkaamassa mua ja kertomassa musta valheita! Mun naapuriki vakoilee mua, mut se varmasti on yks teistä!