Tänään joku yritti tulla minun oven avauksella maksulliseen vessaan!
Vedin oven kiinni hänen silmiensä edestä, sillä maksan euron nimenomaan minun vessakäynnistä. Jos päästäisin jonkun toisen sisään, maksaisin hänenkin vessakäynnin, enkä tosiaankaan halua kenenkään hyväksikäyttävän minua.
Oli ärtynyt, muttei alkanut huutamaan.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se olis sulta ollu pois, että toinen olis päässy ilmasiks vessaan? ;)
Se on minulta pois, kun hän ei maksa ja minä maksan. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on sulta pois jos tulen teidän vessaan p**lle ja otan se jälkeen pienet nokoset teidän sohvalla. Voisi käyttää myös grilliänne, ei se siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä toista vessakäyntiä olisi maksanutkaan? Vain siitä omastasi. Ei olisi ollut sinulta millään tavalla pois, jos joku muu olisi päässyt sisään ilmaiseksi. Täsmälleen yhtä paljon maksoi sinun käyntisi.
Se on minulta pois, kun hän ei maksa ja minä maksan. Matemattisesti voidaan myös ajatella, että olisin maksanut 0,50 euroa per vessakäynti ja olisin maksanut siis hänen vessakäynnistään 50 senttiä omaa rahaani. ap
Jos ajattelet noin, sinähän olisit myös saanut oman vessakäyntisi puoleen hintaan. Mikäs ongelma siinä on?
Koska silloin olisin maksanut tuntemattoman vessakäynnistä. Maksan mieluummin täyden euron minun wc-käynnistä, enkä 50 senttiä kahden ihmisen wc-käynnistä (joista toinen on siis tyyppi, jotta en tunne lainkaan). Kun joka tapauksessa joutuu sen euron maksamaan, otan vaihtoehdon, jossa koko euro menee minuun. ap
Niin. Tässä suhteessa ihmiset näyttävät olevan erilaisia. Joku toinen on iloinen, että saa ihan ilmaiseksi tuotettua toiselle palveluksen. Sinä taas tulet pahalle mielelle, jos vahingossa tekisit jotain hyvää ilmaiseksi. Et varmaan hymyilekään, koska siitähän voisi jollekin tulla hyvä mieli.
Minä teen töitä oman rahani eteen ja tuskin kukaan ihminen on eri mieltä siitä, että saan käyttää sitä ihan miten haluan. Kun menen maksulliseen vessaan, minun ainoa tavoitteeni on maksaa minun vessakäynti, eikä muiden ihmisten. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä toista vessakäyntiä olisi maksanutkaan? Vain siitä omastasi. Ei olisi ollut sinulta millään tavalla pois, jos joku muu olisi päässyt sisään ilmaiseksi. Täsmälleen yhtä paljon maksoi sinun käyntisi.
Se on minulta pois, kun hän ei maksa ja minä maksan. Matemattisesti voidaan myös ajatella, että olisin maksanut 0,50 euroa per vessakäynti ja olisin maksanut siis hänen vessakäynnistään 50 senttiä omaa rahaani. ap
Jos ajattelet noin, sinähän olisit myös saanut oman vessakäyntisi puoleen hintaan. Mikäs ongelma siinä on?
Koska silloin olisin maksanut tuntemattoman vessakäynnistä. Maksan mieluummin täyden euron minun wc-käynnistä, enkä 50 senttiä kahden ihmisen wc-käynnistä (joista toinen on siis tyyppi, jotta en tunne lainkaan). Kun joka tapauksessa joutuu sen euron maksamaan, otan vaihtoehdon, jossa koko euro menee minuun. ap
Niin. Tässä suhteessa ihmiset näyttävät olevan erilaisia. Joku toinen on iloinen, että saa ihan ilmaiseksi tuotettua toiselle palveluksen. Sinä taas tulet pahalle mielelle, jos vahingossa tekisit jotain hyvää ilmaiseksi. Et varmaan hymyilekään, koska siitähän voisi jollekin tulla hyvä mieli.
Ihmiset on tosiaan erilaisia. Toiset pummaavat ja lokkeilevat surutta toisten kustannuksella, toiset maksavat itse käyttämänsä palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen töitä oman rahani eteen ja tuskin kukaan ihminen on eri mieltä siitä, että saan käyttää sitä ihan miten haluan. Kun menen maksulliseen vessaan, minun ainoa tavoitteeni on maksaa minun vessakäynti, eikä muiden ihmisten. ap
Sinä käytit käsittääkseni vessaa juuri siihen tarkoitukseen, kuin aioitkin käyttää. Sait rahalla täsmälleen sen, mitä sillä rahalla pitikin saada. Sait siis käyttää rahan täsmälleen siten kuin halusitkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän ovea auki mielelläni muillekin. Ei ole minulta pois millään tavalla, usein tästä hyvästä vielä saa kiitoksen, hymyn ja hyvän mielen sekä itselle että toiselle.
Se on pois siltä vessaa ylläpitävältä taholta. Huijaatko ja varastatko muutoinkin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuutta parhaimmillaan- sekä maksulliset vessat harvoissa paikoissa että oven lyöminen kiinni ”minun eurollani et huvittele!!
Onneksi en asu Suomessa- täällä on joka paikassa ilmaiset, isot ja hyvin hoidetut vessat. Myös mukavia ihmisiä.
Ai että mua ottaa päähän nää yleistykset kun yksi juntti ei pidä toiselle vessan ovea auki, niin kaikki suomalaiset on perseestä. Ja juu aivan varmasti siellä sun maassa joka ikinen ihminen on ihana ja ystävällinen.
Ei ole muuten koskaan tullut minulle vastaan ihmistä joka olisi vetänyt oven nenäni edestä kiinni vessassa, mutta onneksi sinä et asu täällä ja saat olla siellä onnellisten ihmisten maassa ja vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä käytit käsittääkseni vessaa juuri siihen tarkoitukseen, kuin aioitkin käyttää. Sait rahalla täsmälleen sen, mitä sillä rahalla pitikin saada. Sait siis käyttää rahan täsmälleen siten kuin halusitkin.
Käsittääkseni ap halusi käyttää rahansa vain omaan vessakäyntiin, ei sen lisäksi jonkun pummin loisimiseen. Joten jos joku tunki väkisin samalla ovenavauksella sisään, ap ei saanut rahallaan sitä mitä halusi. Onko mielestäsi ihan yhtä ok mennä jonnekin pizzabuffaan syömään tuntemattomien pöydästä, sillä hehän saavat syödä maksamallaan summalla kuitenkin niin paljon kuin haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuutta parhaimmillaan- sekä maksulliset vessat harvoissa paikoissa että oven lyöminen kiinni ”minun eurollani et huvittele!!
Onneksi en asu Suomessa- täällä on joka paikassa ilmaiset, isot ja hyvin hoidetut vessat. Myös mukavia ihmisiä.
Ilo on kokonaan meidän suomalaisten puolella!
Kiitos, kun muutit pois Suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin monta alapeukkua? :D Suututtaako ihmisiä jotka eivät halua maksaa euroa vessasta, kun toinen maksaa eikä päästä sisään? Jos minä maksan, muutkin maksavat. Yksinkertaista. ap
Voi ap, onkos se jotenkin sulta pois jos samalla rahalla joku toinenkin pääsee vessaan? Lisäksi toisella kerralla se voisit olla sinä joka hyötyy siitä kun joku tulee kolikkovessasta ulos ja sinä pääset ilmaiseksi sillä kertaa. Joidenkin on ilmeisen hankala tällaista ymmärtää.
..Toi on kyllä muutenkin niin kumma ajatusmaailma, että jollekin toiselle joku hyvä olisi itseltä pois..
Moni tuntuu ajattelevan että ap on itsekäs ja saita kun ei päästä toista omalla rahallaan vessaan mutta se ihminen joka yritti päästä toisen maksamana vessaan ei oo mitenkään itsekäs ja saita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on tosiaan erilaisia. Toiset pummaavat ja lokkeilevat surutta toisten kustannuksella, toiset maksavat itse käyttämänsä palvelut.
No lokkeilu on eri asia. Tässä kukaan ei olisi menettänyt yhtään mitään. Itse ajattelen, että jos samalla hinnalla saan kaksi asiaa ja vieressä on toinen, joka sen toisen asian voi käyttää, on pelkästään järkevää, hyödyntää se mahdollisuus. Varsinkin noin pienessä asiassa. Ehkä toisille hyödyn maksimointi ja tehokkuus eivät tuota iloa. Minulle tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat miellyttävältä ihmiseltä. 😂
Ventovieraille en niinkään, mutta ystäville kyllä. ap
Tyypillinen perussuomalainen juntti :D
Onnea yksinäisyyteen!
Mutta jos sillä kaverilla oli vessapassi ja oli tulenpalava kiire vääntämään kolmen tunnin ripulipashkat pitkin vessan seiniä.
Vessapassilaiset ei voi odottaa, muut maksakoot, heillä on VESSAPASSI!
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu ajattelevan että ap on itsekäs ja saita kun ei päästä toista omalla rahallaan vessaan mutta se ihminen joka yritti päästä toisen maksamana vessaan ei oo mitenkään itsekäs ja saita?
Tässä on varmaan siitä kyse, että kukaan ei pidä ihmisistä jotka vinkuvat mitättömistä asioista tuolla lailla kuin ap. Ihan samalla lailla täällä alapeukuteltaisiin tyyppiä, joka avaisi keskustelun mourutakseen siitä, että ei päässyt ilmaisella ovenavauksella vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Minä maksan euron, hän ei. Tuo on itsestäänselvyys, että kyseessä on vääryys. Osuva tuo yllä oleva pizzabuffet-esimerkki muuten. Kirjoittajalle pisteet! ap
Minun edestäni et olisi ehtinyt ovea sulkea.