Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderiina oli aikeissa juoksuttaa yli 50 kilsan päähän treffeille mutta tämä omega-uros ei mennyt lankaan

Vierailija
21.05.2018 |

Sovittiin treffit Tinderissä ja minun piti tietty lähteä hänen luokse. En kuitenkaan lähtenyt. Ja miten siinä kävikään? 10 minuuttia ennen tapaamista tinderiina lähetti viestin että ihan suotta tulen paikalle odottamaan.
Hän tiesi että bussimatka veisi tunnin, ja odotti silti ihan viime tippaan ennenkun ilmoitti ettei sovikaan. Olen jotenkin niin kyllästynyt tähän touhuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ! Jätä ne porsaat!

Vierailija
2/9 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään löydy ihan kävelymatkan päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin on useinkin käynyt, taidat valkata vääränlaisia naisia...

Vierailija
4/9 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitit pelaamisen. Nainen vain otti pelikutsun vastaan.

Vierailija
5/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä t o d e l l a epätoivoista matkustella jollain bussilla yli 50 km treffeille. Kun toinen viheltää pilliin, niin toinen säntää matkaan. Just joo.

Hyvä ettet mennyt, olisit antanut turhan innokkaan kuvan.

Vierailija
6/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jännitti ihan hulluna ja pokka petti 10 minsaa ennen. Kuulostaa siltä että nainen voisi sopia omegalle. Sinuna yrittäisin vielä jutella ja tutustua.

Vierailija
7/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä t o d e l l a epätoivoista matkustella jollain bussilla yli 50 km treffeille. Kun toinen viheltää pilliin, niin toinen säntää matkaan. Just joo.

Oma nykyinen seurustelukumppanini matkusti ensitreffeillämme lähes 200 km julkisilla luokseni. En käskenyt häntä tulemaan, vaan sanoin, että voin itsekin tulla sinne missä hän asuu, mutta että hänen pitäisi odottaa vähän kauemmin. Tuli silti.

Ei siitä tullut minulle yhtään epätoivoinen kuva, vaan olin hyvin onnellinen siitä, että hän jaksoi tulla. Nyt olemme onnellisesti yhdessä.

Vierailija
8/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uroksella oo autoa?

Vierailija
9/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma nykyinen seurustelukumppanini matkusti ensitreffeillämme lähes 200 km julkisilla luokseni. En käskenyt häntä tulemaan, vaan sanoin, että voin itsekin tulla sinne missä hän asuu, mutta että hänen pitäisi odottaa vähän kauemmin. Tuli silti.

Ei siitä tullut minulle yhtään epätoivoinen kuva, vaan olin hyvin onnellinen siitä, että hän jaksoi tulla. Nyt olemme onnellisesti yhdessä.

No tosiaan, ei ehkä epätoivoista, mutta ihanan hellyttävää. Tuo kyllä kertoisi minulle todellisesta kiinnostuksesta jos treffikumppani tulisi kutsusta toiseen kaupunkiin tapaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän