Tänään joku yritti tulla minun oven avauksella maksulliseen vessaan!
Vedin oven kiinni hänen silmiensä edestä, sillä maksan euron nimenomaan minun vessakäynnistä. Jos päästäisin jonkun toisen sisään, maksaisin hänenkin vessakäynnin, enkä tosiaankaan halua kenenkään hyväksikäyttävän minua.
Oli ärtynyt, muttei alkanut huutamaan.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat miellyttävältä ihmiseltä. 😂
Ventovieraille en niinkään, mutta ystäville kyllä. ap
Oikein! Samaa mieltä, mutta ei pokka riitä. :D
Eräs turisti muisti kehua Helsinkiä juuri tuosta syystä:kukkaro täynnä kahisevaa,pissihätä,mutta ei mitään keinoa päästä nopeasti vessaan kun ei ollut kolikoita :)
Vierailija kirjoitti:
Eräs turisti muisti kehua Helsinkiä juuri tuosta syystä:kukkaro täynnä kahisevaa,pissihätä,mutta ei mitään keinoa päästä nopeasti vessaan kun ei ollut kolikoita :)
Minun tietääkseni infopisteessä vaihtavat pienen setelin kolikoiksi, jos vessaan pitää päästä. Se ei ole minun tehtäväni maksaa muiden ihmisten wc-käynnit. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraille en niinkään, mutta ystäville kyllä. ap
Hitlerkin oli joillekin kiva.
Suomalaisuutta parhaimmillaan- sekä maksulliset vessat harvoissa paikoissa että oven lyöminen kiinni ”minun eurollani et huvittele!!
Onneksi en asu Suomessa- täällä on joka paikassa ilmaiset, isot ja hyvin hoidetut vessat. Myös mukavia ihmisiä.
Minä taas pidän ovea auki mielelläni muillekin. Ei ole minulta pois millään tavalla, usein tästä hyvästä vielä saa kiitoksen, hymyn ja hyvän mielen sekä itselle että toiselle.
Miksi näin monta alapeukkua? :D Suututtaako ihmisiä jotka eivät halua maksaa euroa vessasta, kun toinen maksaa eikä päästä sisään? Jos minä maksan, muutkin maksavat. Yksinkertaista. ap
Ethän sinä toista vessakäyntiä olisi maksanutkaan? Vain siitä omastasi. Ei olisi ollut sinulta millään tavalla pois, jos joku muu olisi päässyt sisään ilmaiseksi. Täsmälleen yhtä paljon maksoi sinun käyntisi.
Vain Suomessa on tälläistä, saanen vielä arvata että Helsingissä. Ja sitten ihmetellään miksi teitä pidetään vittupäinä..
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän ovea auki mielelläni muillekin. Ei ole minulta pois millään tavalla, usein tästä hyvästä vielä saa kiitoksen, hymyn ja hyvän mielen sekä itselle että toiselle.
Juu.
Ja mä sain kerran yheltä spugeämmältä steissillä ensin kielarin ja sit fjöösaa.
Paras palkinto ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Joskus ajattelin, että voisin vaikka jäädä hetkeksi pitämään sitä ovea auki, kun olisin muutenkin jäänyt norkoilemaan siihen vessan lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä toista vessakäyntiä olisi maksanutkaan? Vain siitä omastasi. Ei olisi ollut sinulta millään tavalla pois, jos joku muu olisi päässyt sisään ilmaiseksi. Täsmälleen yhtä paljon maksoi sinun käyntisi.
Se on minulta pois, kun hän ei maksa ja minä maksan. Matemattisesti voidaan myös ajatella, että olisin maksanut 0,50 euroa per vessakäynti ja olisin maksanut siis hänen vessakäynnistään 50 senttiä omaa rahaani. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minulta pois, kun hän ei maksa ja minä maksan. Matemattisesti voidaan myös ajatella, että olisin maksanut 0,50 euroa per vessakäynti ja olisin maksanut siis hänen vessakäynnistään 50 senttiä omaa rahaani. ap
Jos ajattelet noin, sinähän olisit myös saanut oman vessakäyntisi puoleen hintaan. Mikäs ongelma siinä on?
Minäkin olen tehnyt samoin monta kertaa ja tulen tekemään jatkossakin. V***ttaa kaikenmaailman pummit ja sairaalloisen itarat mulkerot, joiden mielestä muiden kuuluu maksaa heidän puolestaan. Jos joku kohteliiaasti kysyy, että olisiko mahdollista päästä, niin toki päästän. Mutta käytöstapojahan noilla pummeilla ei juuri koskaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet noin, sinähän olisit myös saanut oman vessakäyntisi puoleen hintaan. Mikäs ongelma siinä on?
Koska silloin olisin maksanut tuntemattoman vessakäynnistä. Maksan mieluummin täyden euron minun wc-käynnistä, enkä 50 senttiä kahden ihmisen wc-käynnistä (joista toinen on siis tyyppi, jotta en tunne lainkaan). Kun joka tapauksessa joutuu sen euron maksamaan, otan vaihtoehdon, jossa koko euro menee minuun. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit pyytänyt sen maksun häneltä.
Mitähän se olis sulta ollu pois, että toinen olis päässy ilmasiks vessaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuutta parhaimmillaan- sekä maksulliset vessat harvoissa paikoissa että oven lyöminen kiinni ”minun eurollani et huvittele!!
Onneksi en asu Suomessa- täällä on joka paikassa ilmaiset, isot ja hyvin hoidetut vessat. Myös mukavia ihmisiä.
Maksulliset vessat ovat kyllä hyvin monissa maissa erittäin yleisiä, mutta sinä olet tainnutkin muuttaa vessaparatiisiin.. :)