Jätin koiran kauppareissun ajaksi autoon, ja eikös parkkipaikalla odottanut joku närkästynyt eläinaktivisti
Auto oli viileä, ajoin varjoon, jätin ikkunoita hiukan auki ja olin pois ehkä kymmenen minuuttia. Ei mennyt tyypille perille, sanoi tekevänsä eläinsuojeluilmoituksen. Kivaa, viranomaisten yhteydenottoja odotellessa.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jättänyt pienen kauppareissun ajaksi koiran odottamaan autoon. Eipä tuo ole edes läähättänyt. Minulla on nääs ilmastointi autossa.
Ja jätit auton tyhjäkäynnille kaupankäynnin ajaksi? Niin sitä pitää.
Ilmastointi pelittää ilman tyhjäkäyntiäkin. Ainakin mun autossa. Jättää vaan virrat päälle.
Ei pidä paikkaansa. Vaikka virrat on päällä ja ilmastoinnin valo palaa, ei ilmastoinnin kompressori pyöri. Auton täytyy olla käynnissä, jotta moniurahihna pyörittää ilmastoinnin kompressoria. Miten te ootte näin tyhmiä? Kokeile vaikka. Hetken tulee viileää ilmaa pelkät virrat päällä, mutta se muuttuu pelkäksi puhaltimen ilmaksi, koska kompura ei pyöri.
hähä, kun on hybridi, niin kyllä se ilmastointi toimii varsin pitkään sähköllä, siten olis koiralla mukavampaa kyllä autossa kuin ulkopuolella. Siis jos olis koira, mutta ei kyllä tule koiria haisemaan mun autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä jättää koiraa yksin autoon. Laiskuutta omistajilta. Pienellä suunnittelulla ei tarvitse.
Vaikka auto olisi parkkiin jättäessä viileä, sisäilman lämpötila nousee minuuteissa. 10 minuutin kuluttua koira on taatusti tuskissaan. Puhumattakaan pidemmältä ajasta.
Miten suunnittelet äidin, kahden taaperon ja koiran kolmetuntisen ajomatka siten, että koiraa ei tarvitsisi jättää yksin autoon?
Ei noilta meuhkaajilta koskaan saa vastausta,
Sama kun huomauttaa heikosta luetun ymmärtämisestä niin poistuvat pikaisesti muualle.... olisipa oikeassa elämässäkin noin helppoa päästä idiooteista eroon!
Perhesuunnittelu, miksi haalia koiria pikkulapsivaihetta elävään perheeseen??! Toinen vaihtoehto, koiralle ja/tai lapsille hoitaja. Järjestelykysymyksiä, täytyy olla täydellinen IDIOOTTI lähteä ajamaan kolmetuntista matkaa kuumalla, silloin pitää ajoittaa joko aamuun tai iltaan, esimerkiksi. Miksi uusavuttomille rääkkääjille pitää itsestäänselvyydet valaista! Sekä lapset että eläimet pois näiltä ääliöiltä 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä jättää koiraa yksin autoon. Laiskuutta omistajilta. Pienellä suunnittelulla ei tarvitse.
Vaikka auto olisi parkkiin jättäessä viileä, sisäilman lämpötila nousee minuuteissa. 10 minuutin kuluttua koira on taatusti tuskissaan. Puhumattakaan pidemmältä ajasta.
Miten suunnittelet äidin, kahden taaperon ja koiran kolmetuntisen ajomatka siten, että koiraa ei tarvitsisi jättää yksin autoon?
Ei noilta meuhkaajilta koskaan saa vastausta,
Sama kun huomauttaa heikosta luetun ymmärtämisestä niin poistuvat pikaisesti muualle.... olisipa oikeassa elämässäkin noin helppoa päästä idiooteista eroon!
Perhesuunnittelu, miksi haalia koiria pikkulapsivaihetta elävään perheeseen??! Toinen vaihtoehto, koiralle ja/tai lapsille hoitaja. Järjestelykysymyksiä, täytyy olla täydellinen IDIOOTTI lähteä ajamaan kolmetuntista matkaa kuumalla, silloin pitää ajoittaa joko aamuun tai iltaan, esimerkiksi. Miksi uusavuttomille rääkkääjille pitää itsestäänselvyydet valaista! Sekä lapset että eläimet pois näiltä ääliöiltä 😣
Ihan vaan tiedoksi että nykyään autoissa on sama sisälämpötila oli ulkona sitten pakkasta tai helle....
Miksi suunnittelisin, en ole äiti eikä minulla ole kahta taaperoa. Jokainen huolehtikoon itse ongelmansa niin ettei kukaan osapuoli kärsi. Omassa tilanteessani hoidan kolmen tunnin ajomatkan yksinäni niin että ajan yhtä soittoon, tai reissaan viileämpänä aikana.