Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin koiran kauppareissun ajaksi autoon, ja eikös parkkipaikalla odottanut joku närkästynyt eläinaktivisti

Vierailija
21.05.2018 |

Auto oli viileä, ajoin varjoon, jätin ikkunoita hiukan auki ja olin pois ehkä kymmenen minuuttia. Ei mennyt tyypille perille, sanoi tekevänsä eläinsuojeluilmoituksen. Kivaa, viranomaisten yhteydenottoja odotellessa.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teki.

Vierailija
2/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että huolehtivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei ole kesäkuumalla viileä vaikka olisi autossa! Ja se, että ikkuna on auki, ei auta mitään! IDIOOTTI!

Vierailija
4/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto ei ole kesäkuumalla viileä vaikka olisi autossa! Ja se, että ikkuna on auki, ei auta mitään! IDIOOTTI!

autossa=varjossa

Vierailija
5/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pois tuollaiselta.

Vierailija
6/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jättänyt pienen kauppareissun ajaksi koiran odottamaan autoon. Eipä tuo ole edes läähättänyt. Minulla on nääs ilmastointi autossa.

Vierailija
7/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teki se ihminen, kiitos hänelle ja häpeä sinä rikollinen ja koirankid -utt aj a!

Vierailija
8/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ilmastoinnin täysille siksi aikaa. Silloin ei ikkunoita saa jättää auki, muuten ei kylmä pysy sisällä.

Vierailija
9/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jättänyt pienen kauppareissun ajaksi koiran odottamaan autoon. Eipä tuo ole edes läähättänyt. Minulla on nääs ilmastointi autossa.

Ja jätit auton tyhjäkäynnille kaupankäynnin ajaksi? Niin sitä pitää.

Vierailija
10/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyt, auto oli viileä! Ajoin ennen kaupassa käyntiä pitkän matkaa ilmastointi päällä, eikä auto mitenkään voinut lämmitä kymmenessä minuutissa liian paljon.

ap

Vierailija
11/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa menemään liian pitkälle tämä vouhotus kuumasta autosta ja koirasta.

Nykyään autoissa on ilmastointi, auto on siis viileä, kun se ajetaan parkkiin. Kuumempi sillä koiralla on paahtavassa auringossa kaupan edessä tolppaa kiinnitettynä kuin viileässä autossa.

Ja asiahan on eri, jos koira on pitkään autossa. 10 minuuttia ei ole paha. Monet ihmisetkin sekä lapset odottaa autossa kun puoliso käy kaupassa eikä kukaan ole ilmoittamassa poliisille ja sossuun.

Vierailija
12/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmastointi, kannattaa laittaa lappu ikkunaan. Hienoa että ihmiset huolehtivat.

Vierailija
13/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit siis auton tyhjäkäynnille?

Vierailija
14/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarttee koiria, hommaa käärme.

Vierailija
15/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuoli kuumaan autoon – omistaja lähti ostoksille

Koira on kuollut kuumaan autoon kauppakeskus Veturin parkkipaikalla Kouvolassa. Tapausta tutkitaan eläinsuojelurikoksena.

https://yle.fi/uutiset/3-8126611

Koiraa ei saa jättää autoon kärsimään!

Vierailija
16/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikalle autoon yksin jätetty koira on kesällä vaarassa silloinkin, kun auto ei ole auringossa, SEY varoittaa. Myöskään ikkunan jättäminen rakoselleen ei riitä suojaamaan koiraa.

Kauppareissu voi olla kohtalokas kuumaan autoon jätetylle koiralle, muistuttaa Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto (SEY). Jokakesäisestä huolenaiheesta varoitetaan jälleen lämpötilojen noustua.

Aihe on hyvin ajankohtainen. Tänään verkossa on levinnyt voimalla vuoden 2015 uutinen Itä-Uudenmaan poliisin ohjeista, joiden mukaan sivullisen tulee toimia, jos havaitsee koiran tai muun lemmikin kuumassa autossa.

Vierailija
17/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Siinä menee 2 minuuttia ku hakee tupakkaa kaupasta.

Vierailija
18/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikalle autoon yksin jätetty koira on kesällä vaarassa silloinkin, kun auto ei ole auringossa, SEY varoittaa. Myöskään ikkunan jättäminen rakoselleen ei riitä suojaamaan koiraa.

Kauppareissu voi olla kohtalokas kuumaan autoon jätetylle koiralle, muistuttaa Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto (SEY). Jokakesäisestä huolenaiheesta varoitetaan jälleen lämpötilojen noustua.

Aihe on hyvin ajankohtainen. Tänään verkossa on levinnyt voimalla vuoden 2015 uutinen Itä-Uudenmaan poliisin ohjeista, joiden mukaan sivullisen tulee toimia, jos havaitsee koiran tai muun lemmikin kuumassa autossa.

Auto pitäisi siis jättää aurinkoon? Tulikohan sulla nyt tekstiin virhe.

Vierailija
19/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
20/145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointi pelittää ilman tyhjäkäyntiäkin. Ainakin mun autossa. Jättää vaan virrat päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä