Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
161/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avokämmenellä lyöminen on ’läpsimistä’, ja ymmärrettävää? Oletteko tosissanne? Naisen väkivalta on ihan yhtä paha kuin miehen.

Mitä sitten, jos univelkainen mies lyö vaimoaan toistuvasti avokämmenellä, ja nainen yhden kerran takaisin, kumpi nyt on pahis?

Itse olen nainen, enkä pysty näkemään aloittajaa uhrina.

Olen täysin samaa mieltä. Eniten ihmetyttää tämä, että tuota mielipidettä perustellaan sillä, että mies on yleensä vahvempi. Itse olen sitä mieltä, että ongelma väkivallassa on fyysisten vahinkojen lisäksi ERITYISESTI moinen teko symbolisena eleenä. Toisen koskemattomuuden loukkaaminen. Kyvyttömyys ratkaista ongelmia puhumalla. Mutta tällä "se on eri asia, kun mies on vahvempi" -logiikalla ilmeisesti teon tuomittavuus on suoraan verrattavissa siinä käytettyyn voimaan? Eikö ole niin paha, jos mies lyö ihan vaan kevyesti? Ja annatteko 8-vuotiaalle lapsellenne eri rangaistuksen 6-vuotiaan sisaruksen lyömisestä kuin tälle 6-vuotiaalle vanhemman sisaruksen lyömisestä?

Tämä logiikka ei vaan aukene minulle. Tottakai ymmärrän, että on vakavampi asia lyödä hampaat kurkkuun toiselta kuin läppäistä poskelle. En kuitenkaan ymmärrä, miksi on enemmän ok, jos nainen lyö mieheltä hampaat kurkkuun, kuin jos mies lyö hampaat kurkkuun.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka ei käyttäisi paljoa voimaa, on toisen vakavan vahingoittamisen tai vahingossa tappamisen riski olemassa. Jos on huonoa tuuria, toinen kaatuu tai kompastuu ja lyö päänsä. Ihmisiä on kuollut ihan "harmittomiin" ja äkkiseltään ajateltuna vaarattomiin iskuihin. Näiden seikkojen valossa minusta pitäisi olla nollatoleranssi myös naisten "harmittomampaa" väkivaltaa kohtaan.

On vaikea sanoa ap:n kuvauksen perusteella, kumpi on käyttänyt vakavampaa väkivaltaa. Eikä siinä tarvitsekaan kilpailla ja vertailla. Mies löi ilmeisesti kerran reilusti, ap löi avokämmenellä kasvoihin useita kertoja, ehkä jopa kymmeniä? Kyllä minua se avokämmenillä läpsiminenkin sattuisi hirveästi, mutta olenkin vaan tällainen heikompi nainen?

"En kuitenkaan ymmärrä, miksi on enemmän ok, jos nainen lyö mieheltä hampaat kurkkuun, kuin jos mies lyö hampaat kurkkuun." Ei se siinä tapauksessa olekaan yhtään sen enempää ok. Todellisuus kuitenkin on se, että miehen lyömisestä syntyy 90+% tapauksissa pahempaa jälkeä, ja se on naiselle huomattavasti vaarallisempaa kuin päinvastainen tilanne.

"Mutta tällä "se on eri asia, kun mies on vahvempi" -logiikalla ilmeisesti teon tuomittavuus on suoraan verrattavissa siinä käytettyyn voimaan? Eikö ole niin paha, jos mies lyö ihan vaan kevyesti?" Mitä on ihan kevyesti lyöminen? Ei sellaista ole. Lyöminen on jo itsessään melko kovaa lyömistä. Kevyt lyöminen taitaa olla leikillistä muksimista.

Kyllä minusta väkivalta suhteutuu ennen kaikkea siinä käytettyyn voimaan (läpsäisy vastaa yhtä voimakasta läpsäisyä, ja lyönti yhtä voimakasta lyöntiä), ja toisaalta myös kohteelle muodostuviin vahinkoihin. Läpsäisyssä ei oikein käytännössä taida olla juuri tappamisen riskiä, lyömisessä taas jo on.

Huhhuh. Mies _lyö_, koska silloin kun miehet joutuvat lyömään puolustuksekseen, niin ne eivät läpsi niinkun naiset. Siksi se lyönti on aina lyönti, kohdistui se keheen tahansa, koska ei miehille nyt valitettavasti tule mieleen alkaa läpsimään, kuten naiset. Tajuatteko?

Nyt täällä jeesustellaan sitä, että "no ei se mitään jos nainen läpsii 10000 x naamaan ja huutaa ja kiljuu päivästä toiseen, koska ei se ole lyömistä" ja sit kun mies vaistomaisesti pinnan täytyttyään tommosta akkaa kohtaan suorittaa oman primitiivisen lyöntinsä, niin täällä taas ollan sitä mieltä, että mies on täysi sekopää hullu.

Ja ehkä jotkut naiset joissain tilanteissa jopa tahallaan provosoivat raivoamalla ja läpsimällä miestä, jotta tämä löisi, niin pääsee sitten siitä valittamaan muille ja saa koko maailman sympatiat puolelleen.

Vierailija
162/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisin rikosilmoituksen. Mies päättäköön omasta puolestaan, tekeekö sinun toiminnastasi. Voitte siitä huolimatta mennä terapiaan ja hakea mitä vaan apua saatavilla on, mutta ei se nollaa noita väkivallan toimia.

Sanon vaan kokemuksesta, kun mies löi minua kun vauva oli pieni ja sai mut ylipuhuttua olemaan menemättä lääkärille. Koitettiin vielä jatkaa, mutta lopulta onneksi erosin. Nykyään mies oikein lällättelee kuinka mulla ei ole mitään todistusaineistoa hänen väkivallastaan, eikä todellakaan ole mikään hyvä isä lapsellemme. Jos olisin tehnyt ilmoituksen, olisin saanut yksinhuoltajuuden, kun ero lopulta oli ajankohtainen.

Tässä tapauksessa nainen on kuitenkin myös ensin itse raivonnut ja läpsinyt miestä, oliko sinun tapauksessani näin? Ei ole kummallakaan aivan puhtaat kädet... Jos nainen siis tekee rikosilmoituksen niin toivon ainakin että mieskin tekisi.

Mies teki paljon pahemmin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Ap: tee se rikosilmoitus. Itsesi ja myös lapsen vuoksi. Kyllä se mies voi lastaankin lyödä. Tuollaisella nyrkiniskulla voi mennä henki.

Ja erossa on hyvä olla todisteita niin ei joudu huonolle isälle lasta antamaan.

Minkä vuoksi mies ei tajua että hänellä on samanlainen vastuu lapsesta kuin naisella? Se on ihan sama vaikka menee aamulla töihin. Aikuisen, joka mieskin on, täytyy kantaa vastuu.

Ei ole ihme että naiset ottavat eron kun miehestä ei ole ollenkaan kumppaniksi. Työn puolisolla teettäväksi iniseväksi lyöjäksi kyllä on.

Ja ap: ehdottomasti lyömisestä pitää kertoa neuvolassa ja mene jo lääkäriin ja poliisille.

Olen samaa mieltä, että ehdottomasti neuvolassa on oltava rehellinen, eli kerrottava kuinka ap hyökkäsi nukkuvan  miehen päälle hakaten häntä raivon vallassa, jolloin mies oli puolustautunut ja lyönyt yhden iskun takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että tämä menee molempien syyksi. Sinä olet saanut raivokohtauksia ja olet kärsinyt miestä. Miehesi on myös äärirajoilla ja nyt napsahti. Hakekaa apua pikaisesti.

Vierailija
164/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että tämä menee molempien syyksi. Sinä olet saanut raivokohtauksia ja olet kärsinyt miestä. Miehesi on myös äärirajoilla ja nyt napsahti. Hakekaa apua pikaisesti.

Läpsinyt. Se on myös väärin.

Vierailija
165/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
166/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olive kirjoitti:

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Eli mies antoi takasin ja nyt avioliitto on tossa. Mikäs oikeus naisilla on lyödä miehiä. Tasa-arvohan tossa toteutu.

Se kun nainen läpsäisee on nykypäivän miesoikeusaktivisti-yhteiskunnassa samantasoinen asia kuin jos mies lyö nyrkillä suoraan naamaan? Onko tämä SINUN mielestäsi tasa-arvoa? Miksei mies lyönnin sijaan voinut vain LÄPSÄISTÄ takaisin? 

Vierailija
167/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tulee töistä niin puhukaa asiasta. Ei mitään mykkäkouluja. Pitää myöntää että molemmissa on vikaa ja miettiä miten tästä noustaan. Itse olen väsymyksestä sekopäisenä hajottanut tavaroita ja jopa yhden vessan pytyn kun lukkiuduin vessaan riehumaan ettei kukaan näkis... Meillä myös kolme lasta eikä tukiverkkoja ja aikamoista väsymystä ollut vuosien varrella. Kertaakaan ei kuitenkaan olla toistemme kimppuun käyty, käsitetään että ei se ole sen toisen vika. Mutta tosiaan astiat ja muut on ajoittain saanu kyytiä. Eipä järin aikuismaista käytöstä tämäkään. Koittakaa nyt selvitellä vielä puhumalla tuota asiaa. Jos päätätte mennä poliisin puheille niin lastensuojelun kanssa tod näk joudutte myös tekemisiin ja saatatte molemmat saada vielä rikossyytteet niskaanne. Eli mä olen sitä mieltä että yrittäisittte nyt vielä jotenkin selvittää tän jutun keskenänne ja päästä tästä eteenpäin. Mikäli tilanne toistuu niin siinä tapauksessa on syytä ryhtyä järeämpiin toimiin..

Vierailija
168/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avokämmenellä lyöminen on ’läpsimistä’, ja ymmärrettävää? Oletteko tosissanne? Naisen väkivalta on ihan yhtä paha kuin miehen.

Mitä sitten, jos univelkainen mies lyö vaimoaan toistuvasti avokämmenellä, ja nainen yhden kerran takaisin, kumpi nyt on pahis?

Itse olen nainen, enkä pysty näkemään aloittajaa uhrina.

Olen täysin samaa mieltä. Eniten ihmetyttää tämä, että tuota mielipidettä perustellaan sillä, että mies on yleensä vahvempi. Itse olen sitä mieltä, että ongelma väkivallassa on fyysisten vahinkojen lisäksi ERITYISESTI moinen teko symbolisena eleenä. Toisen koskemattomuuden loukkaaminen. Kyvyttömyys ratkaista ongelmia puhumalla. Mutta tällä "se on eri asia, kun mies on vahvempi" -logiikalla ilmeisesti teon tuomittavuus on suoraan verrattavissa siinä käytettyyn voimaan? Eikö ole niin paha, jos mies lyö ihan vaan kevyesti? Ja annatteko 8-vuotiaalle lapsellenne eri rangaistuksen 6-vuotiaan sisaruksen lyömisestä kuin tälle 6-vuotiaalle vanhemman sisaruksen lyömisestä?

Tämä logiikka ei vaan aukene minulle. Tottakai ymmärrän, että on vakavampi asia lyödä hampaat kurkkuun toiselta kuin läppäistä poskelle. En kuitenkaan ymmärrä, miksi on enemmän ok, jos nainen lyö mieheltä hampaat kurkkuun, kuin jos mies lyö hampaat kurkkuun.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka ei käyttäisi paljoa voimaa, on toisen vakavan vahingoittamisen tai vahingossa tappamisen riski olemassa. Jos on huonoa tuuria, toinen kaatuu tai kompastuu ja lyö päänsä. Ihmisiä on kuollut ihan "harmittomiin" ja äkkiseltään ajateltuna vaarattomiin iskuihin. Näiden seikkojen valossa minusta pitäisi olla nollatoleranssi myös naisten "harmittomampaa" väkivaltaa kohtaan.

On vaikea sanoa ap:n kuvauksen perusteella, kumpi on käyttänyt vakavampaa väkivaltaa. Eikä siinä tarvitsekaan kilpailla ja vertailla. Mies löi ilmeisesti kerran reilusti, ap löi avokämmenellä kasvoihin useita kertoja, ehkä jopa kymmeniä? Kyllä minua se avokämmenillä läpsiminenkin sattuisi hirveästi, mutta olenkin vaan tällainen heikompi nainen?

"En kuitenkaan ymmärrä, miksi on enemmän ok, jos nainen lyö mieheltä hampaat kurkkuun, kuin jos mies lyö hampaat kurkkuun." Ei se siinä tapauksessa olekaan yhtään sen enempää ok. Todellisuus kuitenkin on se, että miehen lyömisestä syntyy 90+% tapauksissa pahempaa jälkeä, ja se on naiselle huomattavasti vaarallisempaa kuin päinvastainen tilanne.

"Mutta tällä "se on eri asia, kun mies on vahvempi" -logiikalla ilmeisesti teon tuomittavuus on suoraan verrattavissa siinä käytettyyn voimaan? Eikö ole niin paha, jos mies lyö ihan vaan kevyesti?" Mitä on ihan kevyesti lyöminen? Ei sellaista ole. Lyöminen on jo itsessään melko kovaa lyömistä. Kevyt lyöminen taitaa olla leikillistä muksimista.

Kyllä minusta väkivalta suhteutuu ennen kaikkea siinä käytettyyn voimaan (läpsäisy vastaa yhtä voimakasta läpsäisyä, ja lyönti yhtä voimakasta lyöntiä), ja toisaalta myös kohteelle muodostuviin vahinkoihin. Läpsäisyssä ei oikein käytännössä taida olla juuri tappamisen riskiä, lyömisessä taas jo on.

Huhhuh. Mies _lyö_, koska silloin kun miehet joutuvat lyömään puolustuksekseen, niin ne eivät läpsi niinkun naiset. Siksi se lyönti on aina lyönti, kohdistui se keheen tahansa, koska ei miehille nyt valitettavasti tule mieleen alkaa läpsimään, kuten naiset. Tajuatteko?

Nyt täällä jeesustellaan sitä, että "no ei se mitään jos nainen läpsii 10000 x naamaan ja huutaa ja kiljuu päivästä toiseen, koska ei se ole lyömistä" ja sit kun mies vaistomaisesti pinnan täytyttyään tommosta akkaa kohtaan suorittaa oman primitiivisen lyöntinsä, niin täällä taas ollan sitä mieltä, että mies on täysi sekopää hullu.

Ja ehkä jotkut naiset joissain tilanteissa jopa tahallaan provosoivat raivoamalla ja läpsimällä miestä, jotta tämä löisi, niin pääsee sitten siitä valittamaan muille ja saa koko maailman sympatiat puolelleen.

Ja jos eivät tahallisesti provosoisikaan, niin muistavat ainakin ikuisesti lyödä väkivaltakortin pöytään, jos koskaan erehdyt itseäsi puolustamaan. Tästä itselläni omakohtaista kokemusta väkivaltaisen eksäni kanssa. Nainen käyttäytyi itseäni kohtaan useamman kerran väkivaltaisesti, eikä todellakaan ollut mikään hentoinen nainen, vaan todella jäntevä, eikä voimatasossa hävinnyt itselleni juurikaan.

Eräs väkivaltainen tilanne läikkyi lopulta niin yli, että lopulta minäkin käytin väkivaltaa, elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran . Hän oli tyttökaverina kanssa viettämässä iltaa, josta hänet sitten autolla hain ja oli tarkoitus olla hänen luonaan yötä, emme siis asuneet yhdessä.

Hän oli kohtuullisen paljon humalassa ja alkoi jälleen kerran mustasukkaisen piikittelyn, joka muuttui pian syyttelyksi. Sanoin siihen, että eiköhän ole parasta, että lähden nyt kotiin ja nähdään huomenna, kun olet selvinnyt. Tämähän ei naiselle käynyt, vaan hän vaati jäämään luokseen yöksi. Hän yritti estää lähtöni väkivaltaisesti mm raapien ja lyöden. Lyöminen ja raapiminen vain pahentui uusien lähtöyritysteni myötä, jolloin oli jo niin rättiväsynyt, ja verinaarmuilla, joten näin ainoaksi vaihtehdoksi puolustautua ja heitin hänet sängylle ja löin kaksi kertaa avokämmenellä naamaan. Tästä hän luonnollisesti pelästyi, koska en koskaan aiemmin ollut fyysisesti puolustautunut hänen väkivaltaisissa hyökkäyksissään. Sen tapauksen jälkeen hän ei enää päälleni tullut, mutta muisti aina muistuttaa siitä, kuinka minä olen väkivaltainen.

Tuosta tapauksesta siis jo liki parikymmentä vuotta aikaa, enkä koskaan ollut lyönyt ketään sitä aiemmin (en siis miestä, naista, lasta, tai ylipäätään ketään), enkä ole lyönyt sen jälkeenkään. En siis avokämmenellä tai muutenkaan, enkä käyttäytynyt muutenkaan millään tapaa vöäkivaltaisesti. Kyseinen nainen, josta siis onneksi tuli ex jo kauan sitten, sen sijaan kyllä hanakasti väkivaltaan tarrtui. Silti minä olin hänen mielestään se, joka olin väkivaltainen, kun kerran erehdyin itseäni puolustamaan.

Vierailija
169/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun nainen läpsäisee on nykypäivän miesoikeusaktivisti-yhteiskunnassa samantasoinen asia kuin jos mies lyö nyrkillä suoraan naamaan? Onko tämä SINUN mielestäsi tasa-arvoa? Miksei mies lyönnin sijaan voinut vain LÄPSÄISTÄ takaisin? 

Kysymys ei ole siitä minkälaista voimaa kukin käytti. Vaimo aloitti väkivallan, ja näin myös kantaa vastuun tekemisestään. Tuo sinun ideologia on sama kuin että ammuin vain 22cal pyssyllä miestä ja se latasi 9mm takaisin. Ihan sama, tilanne eskaloitui koska ap. aloitti väkivallan. Nyt valot päälle. Minä olen aina lapsilleni sanonut että tappelua ette saa aloittaa koskaan, mutta puolustua pitää, älkää ikinä jääkö kynnysmatoksi.

Vierailija
170/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisessa kenenkään syyttely auta. Hakekaa ulkopuolista apua tilanteeseenne. Saisitteko vaikkapa sisaruksista tai vanhemmista lastenhoitoapua ajoittain ?

M51 ja kokenut aikanaan surkeasti nukuttujen öiden väsymyksen

Vierailija
171/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia puolustuspuheita miehen voimankäyttöön liittyen. Edes tilanteissa, joissa on todellista vaaraa ja olet päällekarkauksen kohteena, ei ole oikeutta käyttää liiallista voimaa. Mutta lässytetään nyt sitten, miten hirveä akka ap:n miehellä on ja miten urhoollisesti hän nyt sit sai puolustettua itseään viimeisillä voimillaan ja sai komeasti motattua naista, joka hänen kanssaan asuu. Rakkaudesta ei liioin tuossa tilanteessa voi enää puhua. Raasut miesuhrit. Jaxuhalit kaikille itseään hulluilta vaimoiltaan puolustaville ja puolustaneille! Turvakotiin nyt sitten ja sassiin.

Ap hae itsellesi apua välittömästi. Mies ei aio hoitaa osuuttaan velvollisuuksistaan, joten sinulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin etsiä apu muualta. Priorisoit oman mielenterveytesi nyt tärkeimmäksi asiaksi. Ymmärrän, että luottamuksen palauttaminen tuollaisen kokemuksen (lyönti ja velvollisuuksien laiminlyönnin) jälkeen, kun psyyke on muutenkin jo kovilla, eikä mies osoita katumuksen merkkejä, on varmasti vaikeaa - ehkä jopa mahdotonta. Kunhan saat univelkaasi korjattua ja mieltäsi kirkkaammaksi on järkevien päätösten tekeminenkin helpompaa. Askel kerrallaan, sinä selviät kyllä.

Vierailija
172/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ap on sanonut että mies löi nyrkillä? Kyllä kovalla avarillakin saa huulen auki. Nainen on voinut lyödä voimiinsa nähden ihan yhtä lujaa kuin mies.

Vierailija
173/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life I chose kirjoitti:

On eri asia lyödä naista, koska nainen on fyysisesti pienempi. Jos vauvan itku ei olisi ollut ongelma, joku muu asia olisi kirrannut, ja hän olisi kuitenkin käyttänyt väkivaltaa jossain vaiheessa. Ole hyvä, ja toimi nyt omalta osaltasi oikein: Anteeksipyynnön lisäksi teet asiasta ilmoituksen, haette kotiin apua kunnalta ja kirkolta (jos kunnasta ei tule), käsittelette uupumusta ja nukutte vuorotellen. Lasta on aina suojeltava ja lapsen tulevaisuutta on ajateltava, jotta ongelmat pysyvät hallittavan kokoisina. Päädytpä eroon tai ei. Vielä tulee jaksavampia päiviä ja paljon.

Kannattaa kuitenkin lukea se rikoslaki ensin.

Hätävarjelusta sanotaan, että puolustautuessa on oikeus käyttää sen verran väkivaltaa, että hyökkäys saadaan lopetettua. Yksi lyönti hyökkääjään menee ihan helposti hätävarjelun piikkiin. Laki säätää nimenomaan niin, että kun hyökkäys on pysäytetty, ei kohde saa enää jatkaa, tai menee hätävarjelun liioittelun piikkiin.

Ei ole olemassa mitään säädöksiä siitä, että fyysisesti heikompi saa käydä päälle ja vahvempi ei saa puolustautua, vaikka moni nainen näyttäisi niin kuvittelevan. Miehesi kannalta olisi hyvä, että teet rikosilmoituksen, niin et pääse myöhemmin väittämään, että mies olikin se hyökkääjä.

Vierailija
174/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo avioliitto pelastettavissa, koska mies ei kadu.

Jokainen normaali, vaimoaan rakastava mies olisi järkyttynyt teostaan ja ymmärtää, että vaimoa tarvitsee apua, jotta saa levätä.

Mistä me tiedetään katuuko mies tekoaan? Ei AP välttämättä kerro meille ihan kaikkea ja objektiivisesta näkökulmasta.

Eipä sillä miehelläkään ihan hirveen mukavaa ole olla toisen aggression ja ties kuinka kirvelevän läpsimisen kohteena.

Usein sitä saa mitä tilaa.

Se kertoi ettei se kadu..

Niiin, no ehkä sitä v*tutti jo niin paljon saada kokoajan pataansa vaimoltaan?

Juu tulin vaa sivullisena mainittemaan, en ota asiaan kantaa sen enempää koska olen pasifisti

Minäkin olen pasifisti siihen asti kunnes joku tulee hakkaamaan tai "läpsimään". En aloita sotia, minä lopetan ne.

Vierailija
175/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Ja huuli auki ja pientä punoitusta ei ole vielä mikään oikea vamma.

Vierailija
176/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin heti. Siellä saat apua tulevaisuuteen.

Vierailija
177/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eimikaauliuliuli kirjoitti:

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Juu, ja seuraavalla kerralla silmä-silmästä-periaatteen mukaisesti ap iskee miestään nyrkillä, koska mieskin teki niin, eivätkä ne siitä iskusta seuraavat vammat oikeita vammoja ole. Eiks je?

Vierailija
178/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teitte sitten lapsen vielä tohon? Anna mun kaikki kestää. Lapsi POIS TURVAAN teiltä.

Vierailija
179/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eimikaauliuliuli kirjoitti:

Juuri näin. Ihmeellistä piipitystä selvästä asiasta. Ap aloitti fyysisen hyökkäyksen ja tällä kertaa tulikin takaisin. Urvelot selittävät, että nyt pitää vetää esiin naiskortti.

Toivottavasti menee rosikseen ja toivottavasti mies ottaa itselleen oikean asianajan, niin väkivaltainen hörhö ap näkee, että fyysisen koskemattomuuden puolustamiseen on oikeus miehelläkin.

Vierailija
180/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap yh:t ovat niitä kaikkein tavoitellumpia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä