Mies löi
Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....
Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...
Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen ketjusta nettivinkin poliisille, poliisi saa päättää alkaako selvittämään pahoinpitelijän IP-osoitetta myöntämänsä rikoksen perusteella.
Ihan vinkkinä vaan, tän ip-osoitteen takana on hlevetisti telian tai elisan käyttäjiä.
Siellähän on oikea it-nero ruudun takana.
Poliisi saa kyllä kirjoittajien henkilöllisyydet selville halutessaan.
Jo pelkästä vihakirjoittelusta voi joutua poliisin kuultavaksi , ap myöntää hakanneensa unisen miehensä keskellä yötä. Ja se on ihan oikea rikos.
Onnea vaan tämänkin vauvan elämään! Voi lapsi raukkaa.
Minän sanoisin että eroa. Mies jos ei viiti osallistua lastenhoitoon edes sen vertaa että antas sinun hetken nukkua, niin ei siinä ole isäksi. Itsekin harkitsen eroa kun oma mies täys vätys. Ei sentää ole lyönyt, mut alusta asti ollut laiska saamaton paska. Lapsi kun oli 4kk ilmotti olevansa loppu ja haluaisi erota. Muttei sitten eronnut ja sama homma jatkuu. Kaiken minä saan tehdä ja olen tosi väsynyt.
No ei ole avioliitto tossa.
Kaikki johtuu nyt vauvan aiheuttamasta stressistä. Mies ei välttämättä kykene eläytymään siihen mitä on kun ei saa koskaan nukkuu, tiedän kokemuksesta, mies jätti ja puhuu sukulaisilleen kuinka minä olen narsisti. kyllä oon! Herra on hyvä javaihtaa 10-12 tunnin yöunensa siihen että nukkuu 5 tuntia 3-4pätkässä, kokeilee alkuun vaikka 2 viikkoo ja tottakai pitää hymyillä ja hymyillen vielä hoitaa kotityötkin 99% .
Ei oo vauvaa joka (enää) vaan siitä 2 vuoden huonosti yöt nukkuen jäi jälkeen mulle univaikeudet, päälle hirvee stressi ku pitäisi vaan jaksaa vaikkei jaksa, kyllä olin miehelle niin helvetin vihainen ja ihan syystä, ihme hyväksikäyttäjä paska.
Mutta joo, missäpäin asutte, mä voin auttaa 😊
Eikä tohon auta yksi nukuttu yö.
Todennäköisesti tarjoavat perhetyötä, älä suostu, se on vaan kyttäämistä, eikä auta yhtään
Onhan tämä nyt aivan hemmetin naivia. Otsake kertoo mies löi, sitten miettii tekiskö rikosilmoituksen, Huoh!
Tiedoksi vaan palstan miesvihaajille, nainenkaan ei saa läpsäistä. Mistä me se ’läpsäisy’ tiedetään kun ei olla nähty. Ei sitä mitkään hormoonihuurut ym selitä ja anteeksi anna. Ihan yhtä syyllisiä ovat molemmat ja jotain on nyt todella tehtävä jos elämä jo vauva-aikana on kuvatun kaltaista tai sitten vaan suoraan avioero. Noin ei voi jatkua! Aivan hemmetin kamala kasvuympäristö vauvalle.
N 42
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…
Akkojen pitäis tajuta että se on ihan sama mitä akka sanoo ukolle, niin milään ei muutu, mutta pariterapeutti kun sanoo niin se voi saadakkin ukon ajattelee.
En tiedä miksi, mutta niin se on meillä mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minän sanoisin että eroa. Mies jos ei viiti osallistua lastenhoitoon edes sen vertaa että antas sinun hetken nukkua, niin ei siinä ole isäksi. Itsekin harkitsen eroa kun oma mies täys vätys. Ei sentää ole lyönyt, mut alusta asti ollut laiska saamaton paska. Lapsi kun oli 4kk ilmotti olevansa loppu ja haluaisi erota. Muttei sitten eronnut ja sama homma jatkuu. Kaiken minä saan tehdä ja olen tosi väsynyt.
Toivottavasti ukko eroaa raivopäisestä akasta. Hyvä, kun teki lastensuojeluilmoituksen.
Tsemppiä.
Ihanaa vauva-aikaa teille <3
t: lapsettomuuden valinnut ja siitä onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa vauva-aikaa teille <3
t: lapsettomuuden valinnut ja siitä onnellinen
Sitten ei ehkä ole syytä tulla tänne kettuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole avioliitto tossa.
Kaikki johtuu nyt vauvan aiheuttamasta stressistä. Mies ei välttämättä kykene eläytymään siihen mitä on kun ei saa koskaan nukkuu, tiedän kokemuksesta, mies jätti ja puhuu sukulaisilleen kuinka minä olen narsisti. kyllä oon! Herra on hyvä javaihtaa 10-12 tunnin yöunensa siihen että nukkuu 5 tuntia 3-4pätkässä, kokeilee alkuun vaikka 2 viikkoo ja tottakai pitää hymyillä ja hymyillen vielä hoitaa kotityötkin 99% .Ei oo vauvaa joka (enää) vaan siitä 2 vuoden huonosti yöt nukkuen jäi jälkeen mulle univaikeudet, päälle hirvee stressi ku pitäisi vaan jaksaa vaikkei jaksa, kyllä olin miehelle niin helvetin vihainen ja ihan syystä, ihme hyväksikäyttäjä paska.
Mutta joo, missäpäin asutte, mä voin auttaa 😊
Eikä tohon auta yksi nukuttu yö.
Todennäköisesti tarjoavat perhetyötä, älä suostu, se on vaan kyttäämistä, eikä auta yhtään
Itse kyllä suosittelen perhetyötä. Sain edes kerran viikossa levätä, kun hoitivat lapsia. Auttoivat myös kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi ymmärtänyt ottaa virkavapaata töistä ja huolehtia äidin unesta nii koskaan ei olisi mitään tälläistä tapahtunut. En ymmärrä.
Jos mies olisi ymmärtänyt ottaa lopputilin töistä niin olisi jäänyt enemmän aikaa hoitaa äityliä eikä äitylin olisi ollut PAKKO raivota ja lyödä miestään. Jaa niin, mutta sittenhän olisi tullut ero kun eihän miehellä mitään tee jos ei EDES rahaa tuo taloon.
Kenen mielestä oikeasti tässä miesparka on se pahempi? Nainen raivonnut, räyhännyt ja läpsinyt miestään toistuvasti, mies on nyt kerran kopauttanut naista niin, että huuli otti osumaa. Sekö on pahempi kuin jatkuva väkivalta? Tiedän kokemuksesta, että huulihan aukeaa vaikka mistä ja kuinka helposti. Mutta se, että räyhää ja läpsii jatkuvasti, se ei tapahdu helposti vaan tarpeesta olla miehelle väkivaltainen! Kunnioituksen puute, oman tilan ja koskemattomuuden arvostamattomuus, kuvitelma että mistä voi hakata olemaan sellainen kuin Nainen tahtoo, Pyhä Vulva-syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustus ja kosto on kaksi eri asiaa. Itse kun työskentelen väkivaltaisten ihmisten kanssa, on tämä asia käyty koulutuksissa hyvin tarkasti läpi. Jos joku käy sinun kimppuusi, saat käyttää niin paljon voimaa kuin on tarpeellista itsesi puolustamiseen, mutta et yhtään enempää. Jos esimerkiksi töissä pieni vanha mummo alkaa läpsimään, en saa lyödä häntä nyrkillä naamaan. Sen sijaan saan ottaa hänen ranteista kiinni tai työntää hänet pois.
Yläpeukkua satelee. Kääntäkää miesvihaajat ajatus niinpäin, että mies tulee läpsimään avarilla poskelle kun nukutte. Lyötte refleksillä naamalle. Miksi? Miksi ette vain läpsäise takaisin tai vikkelin jaloin katoa ovesta? Onko kiva kun mies tekee teistä ilmoituksen, että olette nyrkillä lyövä hullu akka?
Se vaan että mies ei nukkunut, vaan näpräsi kännykkää vauvan huutaessa. (HUOMAA, en ota kantaa pahoinpitelyyn, kerron vaan faktan, joka tässä on käynyt ilmi.)
Vierailija kirjoitti:
Teen ketjusta nettivinkin poliisille, poliisi saa päättää alkaako selvittämään pahoinpitelijän IP-osoitetta myöntämänsä rikoksen perusteella.
Ihana oikeussoturi siellä! :'DD
No läpsiminen on vähän eri asia kun naaman lyöminen paskaksi. Ja jos mies ei osaa ottaa osaa vauvan hoitoon niin onpa kumma.
Mun mielestä olisi järkevää harkita avioliiton päättämistä. Jos välillä esiintyy fyysistä väkivaltaa - se on hyvä syy, mutta jos toista ei selvästi kiinnosta hoitaa yhteistä lasta, niin se on ainakin yhtä hyvä syy.
Ei ole varmaan vauvallekaan ihan hyvä että ympärillä on edes mahdollisuus väkivaltaan...
Muistan mitrn puhki olin, kun sairas vauva valvotti.
Pinna oli kireällä, liiteli kuin usvassa, ei muistanut asioita, jo omien hampaiden pesu tuntui ylivoimaiselta.
Lapsen isä auttoi ja tuki, jos hän olisi lipsunut lapsen ja kodin hoidosta, olisin varmasti hyökännyt kimppuunsa pimeimmällä hetkellä,.
En tiedä mistä tänne palstalle löytyvät kaikki hullut, jotka vetävät pataan uupunutta, viimeisillä voimillaan rimpuilevaa äitiä sen sijaan, että tukisivat ja auttaisivat.
Ja yksi vaimoaan pataan iskevä kävi alapeukuttamassa.
Ihan vinkkinä vaan, tän ip-osoitteen takana on hlevetisti telian tai elisan käyttäjiä.