Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo - Soramonttuprinsessat
Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo katsoessa tota Yle TV2:en Soramonttuprinsessat-ohjelmaa?
Olen yrittänyt katsoa sitä eilistä ja viimeviikon jaksoa ja tulee kiusaantunut ja paha olo.
Kommentit (67)
Mut telkkarista tuli just tänään. Eli ajankohtainen taivas.
Minäkin katsoin ensimmäisen kerran eilen. Joo, käytän itsekin melko karskia kieltä, mutta silti kyllä korvaan särähti aika tavalla sen perheen tyyli kommunikoida keskenään:/
Tässä samalla juuri katson ja jos en muuta kommentoi, niin sanon vaan, että on varmaan suomen lävistetyin perhe, kun naamoja katsoo:/
Voisi ehkä ajaminen sujua paremmin jos isä ei koko ajan huutais vieressä tai sitten ei.Kielen käyttö uskomatonta vain v sitä ja v tätä.Tosi hyviä esikuvia pikkusiskolle.
Uskomatonta että tämmöistä roskaa edes lähetetään.
Mun mielestä tämä on ihanan aidonoloista ja normaalia. Kiroilua voisi vähentää, mutta mun mielestä tämä perhe on monessa mielessä paljon yhtenäisempi, normaalimpi ja toisiaan rakastavampi kuin useassa suomalaisessa perheessä, jossa raha ja kulissit ratkaisevat.
Hirveää katsottavaa. Tietenkin tuollaisia wt-ihmisiä on, mutta silti. Kävikö se isä töissä? Sinnakin on niin wt-nimi kuin olla ja voi. Mihin tyttöjen äiti oli joutunut, miksi isä oli yh? Tytöistä en yhtään hämmästyisi, jos olisivat häirikköjä tai joitain koulukiusaajia. Sinnan eväät 18-vuotta täyttäneille tytärpuolilleen: "nyt ovat sitten omillaan, kaikki menee niin kuin se menee". Missä lupaus auttaa, missä ajatus siitä, ettei elämää ole käsikirjoitettu etukäteen? Ai niin, wt-elämässä ihmisestä tulee juuri sillä hetkellä kun täyttää 18 aikuinen ja elämäkin on käsikirjoitettu etukäteen. Löydät kelvottoman miehen ja 23-vuotiaana olet eronnut yh-äiti x-määrällä lapsia. Tai uusperheäiti.
Minusta ihana ohjelma. Tytöt ovat omien teidensä kulkijoita, isä perus amis, Sinna vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä :) Tästä perheestä olisi mukava nähdä myös Satuhäät-jakso, olisi juuri sellainen joista eniten tykkään. :)
heh, tällainen tuli vastaan vanhan linkityksen kautta, ja vaikka tähän mennessä ei ole tullutkaan tarvetta lähtä kommentoimaan nettikeskusteluja sarjaan liittyen, niin ihan oli pakko nyt tähän muutama korjaus laittaa:)
kyllä, perheessä kaikki käyvät töissä ja tekevät kaikkensa pärjätäkseen elämässä. sarjaa enemmän katsoneet ovatkin varmaan jo huomanneet pointin, että elämää ei todellakaan voi käsikirjoittaa eteenpäin. siitähän uusioperheetkin syntyvät. kun kaikki ei menekkään niinkuin on suunnitellut ja haaveillut vaan elämä ottaa ja antaa. puolisoitten menettäminen tavalla tai toisella tuo kolhuja vuosien varrella, uuden löytäminen eheyttää. parhaimmillaan monesta eri rikkinäisestä perheestä voi tulla yksi ehyt, vaikka palaset ei aina yhteen sopisikaan ilman hiomisia.
tytöt eivät todellakaan olejääneet oman onnensa nojaan, vaan heidän kohdallaan 18v-täyttäminen tarkoitti ennenkaikkea sitä, että vanhempien oli PAKKO päästää jo irti ja antaa lintujen kokeilla siipiään. koti on aina paikka johon voi palata ilman häpeää jos omat siivet eivät vielä kantaneetkaan odotetusti, myös rahallisesti on yritetty parhaamme avittaa. oppia ei aina voi toiselle antaa semmoisenaankaan, tietyssä tapauksissa se pitää vain itse kokea, ja siitä aikuistumisessa on kysymys. tässä tapauksessa vanhempien tehtävänä on vain toivoa parasta ja pelätä pahinta ja olla vastaanottamassa niitä itkuja ja nauruja mitä elämä vasta-alkajille näyttää.
pahoittelen aiheuttajan saamaa mielipahaa, toivon mukaan on nyt sitten välttynyt uusinnoilta taikka oppinut vaihtamaan kanavaa kaukosäätimestä;)
niin, ja nimellenihän en voi mitään. melkein parikytä vuotta meni siihen tottua, ja nyt melkein jopa pidän siitä;)
-sinna
kumpikin tyttöistä aivan kädettömiä! :DD
Minä olen todella tykännyt sarjasta ja katsonut jokaisen uusintakierroksenkin =) Ihan normaalia perhe-elämää kaunistelemattahan tuo on, mitä sitä kauhistelemaan. Sinna oli mun ehdoton suosikki sarjassa, tosin jokaisesta tykkäsin. Sarjan viimeisen jakson jälkeen ei hetkeäkään jäänyt epäilyttämään etteivätkö tytöt pärjäisi elämässään, tuli eteen mitä tahansa. Katsoisin mielelläni uusia jaksojakin vaikka kuinka =)
Sarjaan en ota kantaa, mutta ihmettelen tässä ja monessa muussa asiassa tätä:
Rentoa, aitoa ja normaalia kun kiroillaan koko ajan ja kommunikointi hoidetaan pää pinkeenä huutamalla ihan mitä ekana suusta ulos sattuu tulemaan. Ihanaa kun ei viitsitä edes juhlapaivänä muuta kuin sitä samaa jokapäiväistä.
Mun mielestä rentoa, normaalia ja ihanaa on jotain ihan muuta.
Sinna on hyvännäköinen. Veivaisin.
Sarja menee taas TV:ssä.
Surullista että tuolaisia WT uusioperheitäkin on maassammme.....
Lasten kasvatus niin retuperällä kuin vain ollla voi...
Tupakka ja kiroilu ovat selkäytimeen tatuoituna noilla WT olennoilla YÖK....pahaolo kun katsoo noita ressukoita.
Täytyy sanoa, että täys kakara tuo isä, kehitys jäänyt 15v tasolle, tai jopa alemmas.
Säälix käy vaimoaan, hyvän näköinen mimmi, vientiä olis varmaan oikein "miesten" keskuudessa.
Laivajakso...minkä pellen jätkä teki itsestään, tytöt isäänsä kehittyneempiä.
Narsisti totesi joku suomi24:lla minusta iso sellainen. voi voi, kun täyty rassukan esitellä pokaalejaan ja päteä ;) Oksettaa koko tyyppi.
Tuo lajihan on pelkkää pelleilyä, jolla ei ole mitään tekemistä auto-urheilun saralla.
mitä kuninkaallisia viininmaistajia täällä oikeen taas valittaa. ihan normaalilta autonrassaajien touhulta tuo vaikuttaa minusta. tytötkin vaikuttaa olevan ihan tavallisia työssäkäyviä nuoria.
"tuo lajihan on pelkkää pelleilyä" pitäiskö kaikilla olla varaa laittaa se 50000 ralliautoon ennenku pääsee mukaan teidä hienojen ihmisten auto-urheiluun.
taitaa täällä porukalla olla itsellään asiat huonosti kun noin katkeraa tekstiä tulee.
Ihan tavallinen maalaisperhe toi on. Just tollanen kovisjunttimeinink kiroiluineen. Ei mua ainakaan järkytä yhtään. En sano junttia pahalla mut tollanen junttimeininki amisten autobrassaaja piireissä on.
Tuolta "isältähän" pitäisi riistää oikeus kiusata tyttäriään. Tai ehkä se on jo myöhäistä, koska tyttäristäkin on tulossa sosiaalihuollon asiakkaita.
Ja mitä ihmettä se sylivauva tekee mielipuolisen aikuisen vaikutuspiirissä?
Onkohan tuolle "isälle" tullut koskaan mieleen, että hän olisi joskus voinut tarjota jälkikasvulleen emmeitä, joista oikeassa elämässä voisi olla hyötyä? Olisi vaikka lukenut iltasadun, muttei Vauhdin Maailmasta.
Lasten mukaan "isä" on vieläpä tullut mukavammaksi tavattuaan uuden eukkonsa. Millainen psykopaatti hän aiemmin onkaan ollut???
Miksi kiusaantua televisio-ohjelmasta???
he on sellaisia luonnonlapsia kaikkine omituisen tapoineen ja sillä hyvä. Miksi minä kiusaantuisin , en ymmärrä lainkaan. Ohjelmaa katsottuani totesin että kylläpä meille taas tarjotaan tosi laadukasta ohjelmaa ja suljin television
nyt tulee näitä uusintoja ja ohjelma on aivan kamala, enkä todellakaan ole hirmu herkkä. Koko ajan kauheeta kiroilua ja huutoa sekä haukkumista. Miksi Se tyttö ajaa jos pelottaa... Aika junttikuva tosta tulee muutenkin..