Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kolmikymppinen mies, joka ei halua lapsia. Kysy syntyvyysongelman aiheuttajalta!

Vierailija
19.05.2018 |

Jos kiinnostaa vapaaehtoisesti lapsettoman miehen näkökulma, nyt on mahdollista kysyä aiheesta.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa vapaaehtoisesti lapsettoman miehen näkökulma, nyt on mahdollista kysyä aiheesta.

Kaffebulla sitten vaihtoi sukupuolta ja nuortuikin vielä.

Vierailija
142/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta. Ihmisiä on liikaa ja sen vuoksi maapallo tuhoutuu, ehkä jo muutamassa vuosikymmenessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 30-vuotias velamies, joka vauvapalstailee? Eikö itseäsi yhtään ihmetytä 😂

Työttömällä on aikaa. :) Lienee kaikille parasta, että AP ei lisäänny.

Vierailija
144/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestön lisääntymisongelma ei yhtä miestä kaipaa. Naiset ovat se ratkaiseva kohta.

Yksi mies pystyy siittämään sadoittain lapsia sadoille naisille mutta yksi nainen pystyy parhaimmillaakin olevan vain max 20 lapsen äiti - ja silloinkin terveytensä menettämisen uhalla.

Useimmat naiset haluavat lapsen toisen ihmisen kanssa, eivät yksin tai jonkun vaeltavan siemenlingon kanssa, joten miehet ovat yhtä ratkaisevassa asemassa kuin naiset. Ne muutamat suunnitelmallisesti sinkkuäidit eivät ratkaise lasten vähyys -ongelmaa.

(Tämä siis täysin irrallaan ap:n viestistä, ei kukaan onneksi hanki lapsia yhteiskuntaa varten).

Vierailija
145/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sinun haluusi hankkia lapsia vaikuttaa joillain poliittisilla päätöksillä?

Suomessa lapsiperheitä tuetaan jo niin avokätisesti, ettei lasten hankinta voi ainakaan siitä jäädä kiinni. AP

Tämä on kylläkin yleinen harhaluulo. Lapsiperheitä kyllä tuetaan, mutta varsin maltillisesti. Lasten kasvattaminen on kallista, mikä näkyy myös tilastollisesti siten että lapsia hankkivat miehet ovat yleensä hyvätuloisia.

Lisäksi yhteiskunnassa eniten saamapuolella ovat juuri lapsettomat, sillä heidän vanhuus kustannetaan lapsien työllä. Halusin tuoda tämän esiin, en niinkään liittyen sinun omaan valintaasi, vaan koska ohitit kysymyksen pelkästään omaan poliittiseen mielipiteeseesi vedoten.

Lisääntyjille kustannetaan yhteiskunnan puolesta heidän lastensa koulutus ja terveydenhoito, jonka he normaalisti joutuisivat maksamaan itse kuten esimerkiksi Yhdysvalloissa. AP

Terveydenhuollon jenkeissä maksaa yleensä vanhemman työnantaja. Julkisia koulujakin on. Yhdysvalloissa muuten tehdään lapsia toisin kuin täällä. Yhteiskunnassa siellä on vielä vahvat perhearvot.

Vierailija
146/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia lapsettomia nelikymppisiä naisia, kolmella mielenterveysongelmia, yksi tekee uraa eikä ole lapsi-ihminen, yhdellä hyvin epävakaa ja turvaton lapsuuden koti. Sitten tunnen yhden joka lisääntyi vielä yli 40- vuotiaana, miehensä mieliksi. Pari jotka eivät ole löytäneet miestä ja vaan luovuttaneet sen asian suhteen. Surevat asiaa mutta keskittyvät harmrastuksiin tms. Itsekin olisin ideaaliolosuhteissa sen lapsen halunnut. Mutta kun ei itsellekkään osannut järjestää onnellista elämää, kuinka sitten lapselle.

Vierailija
147/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelota yksinäinen vanhuus?

Miten lapset tähän liittyvät?

Vierailija
148/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakkonää mua? Missä tavataan? Olen 48-vuotias steriloitu, hyvin säilynyt nainen, jonka kymmenisen vuotta nuorempi mies otti vähän aikaa sitten eron, koska halusikin yllättäen pitkän (ja hyvän) avioliiton jälkeen lapsia, vaikka alussa ja myöhemminkin oltiin vielä yhtä mieltä asiasta.

Nimim. "Ottaa päähän ja rajusti"

Vierailija
149/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on elämässä tärkeää jos ei oma perhe?

Mistä tämä tuli ilmi, että oma perhe ei olisi tärkeä? Vai pitääkö sellainen erikseen itselleen tehdä, jotta voi pitää Omaa perhettään tärkeänä?

Hä?

Ohis.

Vierailija
150/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pakko todeta näin miehenä, että mikäli nainen ei halua lapsia ovat he muutenkin outoja / mielisairaita. Ainakin näin oli n. 4-vuotta sitten kun etsin kumppania. En olisi halunnut lapsia, mutta oli pakko tehdä kompromissi ja naida nainen, joka haluaa lapsia sillä kaikki naiset, jotka eivät lapsia halunneet olivat erittäin outoja. [/quote]

Täällä 30-vuotias korkeakoulutettu lapsia haluamaton nainen hei! Olen täysipäiväisessä työssä sosiaalisella alalla, vapaa-ajallani harrastan monipuolisesti liikuntaa, matkustelen, käyn elokuvissa, juon viiniä ystävien kanssa, viihdyn luonnossa. Työhön kuuluu säännölliset käynnit työterveyslääkärillä ja ei, minulla ei ole todettu mitään mielenterveyden häiriötä enkä itsekään koe niistä kärsiväni. Lapsettomuuteni syy on yksinkertaisesti se, etten koe pitäväni lapsista, en osaa olla niiden kanssa enkä halua sitoutua useaksi vuodeksi ihmiseen, jonka ympärillä kaikki vapaa-aikani kuluisi ja joka määrittelisi menoni. Myös maapallon ylikuormittuneisuus huolettaa.

Vierailija
151/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Vierailija
152/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sinun haluusi hankkia lapsia vaikuttaa joillain poliittisilla päätöksillä?

Suomessa lapsiperheitä tuetaan jo niin avokätisesti, ettei lasten hankinta voi ainakaan siitä jäädä kiinni. AP

Tämä on kylläkin yleinen harhaluulo. Lapsiperheitä kyllä tuetaan, mutta varsin maltillisesti. Lasten kasvattaminen on kallista, mikä näkyy myös tilastollisesti siten että lapsia hankkivat miehet ovat yleensä hyvätuloisia.

Lisäksi yhteiskunnassa eniten saamapuolella ovat juuri lapsettomat, sillä heidän vanhuus kustannetaan lapsien työllä. Halusin tuoda tämän esiin, en niinkään liittyen sinun omaan valintaasi, vaan koska ohitit kysymyksen pelkästään omaan poliittiseen mielipiteeseesi vedoten.

Lisääntyjille kustannetaan yhteiskunnan puolesta heidän lastensa koulutus ja terveydenhoito, jonka he normaalisti joutuisivat maksamaan itse kuten esimerkiksi Yhdysvalloissa. AP

Terveydenhuollon jenkeissä maksaa yleensä vanhemman työnantaja. Julkisia koulujakin on. Yhdysvalloissa muuten tehdään lapsia toisin kuin täällä. Yhteiskunnassa siellä on vielä vahvat perhearvot.

Suomessa nyt sattuu olemaan lähes maksuton terveydenhoito ja koulutus kaikille. Ei vain lapsille tai lapsiperheille.  Olethan sinäkin nauttinut maksuttomasta koulutuksesta, terveydenhoidosta ja vielä tulevaisuudessa eläkkeestä vaikka et olekaan "lapsiperhe".

Vierailija
153/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun mielipiteilläsi ei ole mitään väliä. Siittäjiä riittää kyllä tässä maassa:)

Vierailija
154/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kerroit olevasi suhteesss, mutta hypoteettisesti voisitko kuvitella seurustelevasi vakavasti sinkkuäidin kanssa?

En oikeastaan. En halua enempää lapsia elämääni, ja vanhempien kanssa tapaamisten järjestäminen olisi luultavasti melkoista säätöä. Elämänarvotkin olisivat varmaan aiks erilaiset, ja lisäksi raskauden jäljet eivät oikein sytytä naisvartalossa. AP

O-ou, AP, olit ihana ja fiksu tähän lauseeseen asti. 

Olen se edellinen tarinoija. Onneksi minun mieheni rakastaa minua ihan lähes minkäkokoisena tahansa, vaikkei raskautta olisikaan. Ajattelin jo, että jos hän ikimaailmassa kirjoittelisi mihinkään somediumiin, kirjoittaisiko hän kuten sinä, mutta ei. Ja onneksi häntä ei tosiaan voisi vattuakaan vähempää kiinnostaa joku tällainen kirjoittelu. Toisin kuin minua. XD

En tarkoittanut raskauden merkillä ylipainoa vaan esimerkiksi raskausarpia vatsassa, riipputissejä, avonaista emättimen aukkoa ja venynyttä vatsanahkaa... Ylipäätään asioita, jotka muistuttavat minua siitä, että nainen on hankkinut lapsia. Äitiys on minusta tavattoman epäseksikästä, enkä tietenkään voi omille turn-offeilleni mitään. AP

No kyllä mä nyt sen ymmärsin, lapsettomana naisenakin, ettet tarkoittanut mitää vauvamahaa. :D Kuten joku jo sanoi, myös ikä muuttaa vartaloa, myös omaasi. Raskausarpia ei tule pelkästä raskaudesta, vaan ihon äkillisestä venymisestä. Mun veljelläni oli pituuskasvusta johtuen poikittaiset arvet selässä. 

Suurin osa naisista palautuu alapäästä synnytyksen jälkeen ihan samanlaiseksi - mutta myös ikä muuttaa pillua niin ulkoa kuin päältäkin. Asenteesi kuulostaa siksi aika lapselliselta noinkin vanhaksi mieheksi. 

Niin, iän mukanaan tuomat muutokset eivät ole raskauden merkkejä. Miksi sinua liikuttaa se, haluanko harrastaa seksiä lisääntyjien kanssa vai en? AP

Kuten sanoin, erehdyin luulemaan sinua ihan fiksuksi mieheksi, mutta oletkin vaan tommonen perusäijä.

Ohis, mutta millä tavalla halukkuus panna synnyttäneitä naisia tekee ihmisestä fiksun?

Miten väärin tämän nyt taas voi ymmärtää? :D Ei liittynyt siihen, onko synnyttänyt vai ei, vaan ulkonäöllisiin muutoksiin, joita VOI TULLA ILMAN RASKAUTTA. 

Eihän aloittaja niistä mitään puhunut vaan nimenomaan jäljistä, jotka muistuttavat häntä naisen äitiydestä. Miten raskausarvet voisivat muistuttaa äitiydestä, jos naisella ei ole lapsia? Naisesta tekee epähaluttavan se, että hänellä on lapsia. Taisit olla itse se joka ei ymmärtänyt.

Hänhän luettelin liudan merkkejä, jotka eivät liity ainoastaan raskauteen. 

Sinällään pelkän lasten omistamisen epähaluttavuuden ymmärrän kyllä itsekin vapaaehtoisesti lapsettomana. Harmitti vain, että hyvistä perusteluistaan huolimatta hän pääsi tällaiseen ulkonäköjuttuun, mistä tosin vähän jo oli enteitä, kun piti mainostaa tyttöystävää parikymppiseksi. 20 vuoden päästä hän manaa katkerana silloisella somepalstalla, kuinka suomalaiset naiset ovat hirveitä jne. :D Onhan tää jo niin nähty. 

Tai sitten hän rakastuu johonkin ja vähät välittää ulkonäöstä ja iästä, vaan saa rakennettua merkityksellisen elämän - ilman lapsia - yhdessä tai yksinkin. Tsemppejä vaan kaikille. 

Ulkonäkö nyt vain sattuu olemaan melkein kaikille miehille ja naisille todella tärkeä asia parinvalinnassa. Fiksuutta on myöntää, ettei kukaan ole sellaisen kanssa, jonka kasvot ja vartalo eivät miellytä.

Olen kyllä muuten samaa mieltä, mutta jos on jo ihastunut ja rakastunut ihmiseen vaatteet päällä niin miten sieltä vaatteiden alta ilmestyvät raskausarvet ym. yhtäkkiä sen kuihduttaisivat. Oliko rakkautta sittenkään? Minä olen vela eikä ole lapsiakaan, mutta koko iho :D siis oikeasti on raskausarpien sävyttämä lapsuuden lihavuuden jäljiltä. Sitä tosin ei näe kuin tietyssä valossa, mutta minulla on tiikeriraidat pitkin kroppaa.

Harva rakastuu ihmiseen, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä. Ehkä uskonnollisissa piireissä voidaan ajatella näin, mutta useimmat tarvitsevat rakastumiseen sitä ihokontaktin ja monien seksikertojen myötä vapautuvaa oksitosiinia.

Arvasin että tälläinen seksi-vastaus tulee. Kyllä ihmiseen voi rakastua ihan ennen tai ilmankin sitä seksiä. Sen enempää en ala avaamaan sitä miksi niin ajattelen, koska kyseinen väite että ilman seksiä ei voisi toista rakastaa on niin lapsellinen ja huutaa elämänkokemuksen (iästä riippumatta) puutetta, että yrityksestäni selittää tuskin on hyötyä. Ja jos siihen rakkauden tielle tulee vielä niinkin yksinkertainen asia kuin ihon epätäydellisyys niin siinä jääkin jo sanattomaksi.

Minä en kyllä voi rakastua kehenkään harrastamatta seksiä hänen kanssaan, eikä siihen kyllä ole teoriassa mahdollistakaan, kun se vaatii viikkojen tapailua ja siinä ajassa nyt tulee seksiä harrastettua monta kertaa kuitenkin. Uskoisin useimpien olevan tässä asiassa samanlaisia kuin minä. (Aseksuaalit toki erikseen.)

Aina ihmetyttää, miten paljon teitä slorttoja täällä oikein piisaa... Tyhjää täytyy olla jossain (sydän, pää?), jos on niin riippuvainen seksistä, ettei pysty rakastumaan ilman. Voin heti vaikka luetella sata tuntemaani pariskuntaa, joilla se todellakin on mennyt toisinpäin :) Ensin rakastut siihen ihmiseen itseensä, luonteeseen ja sieluun, ja sitten vasta seksi kruunaa rakkauden. Ei ole vaikeaa, voin kertoa ;)

Vierailija
155/156 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kerroit olevasi suhteesss, mutta hypoteettisesti voisitko kuvitella seurustelevasi vakavasti sinkkuäidin kanssa?

En oikeastaan. En halua enempää lapsia elämääni, ja vanhempien kanssa tapaamisten järjestäminen olisi luultavasti melkoista säätöä. Elämänarvotkin olisivat varmaan aiks erilaiset, ja lisäksi raskauden jäljet eivät oikein sytytä naisvartalossa. AP

Olen se edellinen tarinoija. Onneksi minun mieheni rakastaa minua ihan lähes minkäkokoisena tahansa, vaikkei raskautta olisikaan. Ajattelin jo, että jos hän ikimaailmassa kirjoittelisi mihinkään somediumiin, kirjoittaisiko hän kuten sinä, mutta ei. Ja onneksi häntä ei tosiaan voisi vattuakaan vähempää kiinnostaa joku tällainen kirjoittelu. Toisin kuin minua. XD

En tarkoittanut raskauden merkillä ylipainoa vaan esimerkiksi raskausarpia vatsassa, riipputissejä, avonaista emättimen aukkoa ja venynyttä vatsanahkaa... Ylipäätään asioita, jotka muistuttavat minua siitä, että nainen on hankkinut lapsia. Äitiys on minusta tavattoman epäseksikästä, enkä tietenkään voi omille turn-offeilleni mitään. AP

No kyllä mä nyt sen ymmärsin, lapsettomana naisenakin, ettet tarkoittanut mitää vauvamahaa. :D Kuten joku jo sanoi, myös ikä muuttaa vartaloa, myös omaasi. Raskausarpia ei tule pelkästä raskaudesta, vaan ihon äkillisestä venymisestä. Mun veljelläni oli pituuskasvusta johtuen poikittaiset arvet selässä. 

Suurin osa naisista palautuu alapäästä synnytyksen jälkeen ihan samanlaiseksi - mutta myös ikä muuttaa pillua niin ulkoa kuin päältäkin. Asenteesi kuulostaa siksi aika lapselliselta noinkin vanhaksi mieheksi. 

Niin, iän mukanaan tuomat muutokset eivät ole raskauden merkkejä. Miksi sinua liikuttaa se, haluanko harrastaa seksiä lisääntyjien kanssa vai en? AP

Kuten sanoin, erehdyin luulemaan sinua ihan fiksuksi mieheksi, mutta oletkin vaan tommonen perusäijä.

Ohis, mutta millä tavalla halukkuus panna synnyttäneitä naisia tekee ihmisestä fiksun?

Miten väärin tämän nyt taas voi ymmärtää? :D Ei liittynyt siihen, onko synnyttänyt vai ei, vaan ulkonäöllisiin muutoksiin, joita VOI TULLA ILMAN RASKAUTTA. 

Eihän aloittaja niistä mitään puhunut vaan nimenomaan jäljistä, jotka muistuttavat häntä naisen äitiydestä. Miten raskausarvet voisivat muistuttaa äitiydestä, jos naisella ei ole lapsia? Naisesta tekee epähaluttavan se, että hänellä on lapsia. Taisit olla itse se joka ei ymmärtänyt.

Sinällään pelkän lasten omistamisen epähaluttavuuden ymmärrän kyllä itsekin vapaaehtoisesti lapsettomana. Harmitti vain, että hyvistä perusteluistaan huolimatta hän pääsi tällaiseen ulkonäköjuttuun, mistä tosin vähän jo oli enteitä, kun piti mainostaa tyttöystävää parikymppiseksi. 20 vuoden päästä hän manaa katkerana silloisella somepalstalla, kuinka suomalaiset naiset ovat hirveitä jne. :D Onhan tää jo niin nähty. 

Tai sitten hän rakastuu johonkin ja vähät välittää ulkonäöstä ja iästä, vaan saa rakennettua merkityksellisen elämän - ilman lapsia - yhdessä tai yksinkin. Tsemppejä vaan kaikille. 

Ulkonäkö nyt vain sattuu olemaan melkein kaikille miehille ja naisille todella tärkeä asia parinvalinnassa. Fiksuutta on myöntää, ettei kukaan ole sellaisen kanssa, jonka kasvot ja vartalo eivät miellytä.

Olen kyllä muuten samaa mieltä, mutta jos on jo ihastunut ja rakastunut ihmiseen vaatteet päällä niin miten sieltä vaatteiden alta ilmestyvät raskausarvet ym. yhtäkkiä sen kuihduttaisivat. Oliko rakkautta sittenkään? Minä olen vela eikä ole lapsiakaan, mutta koko iho :D siis oikeasti on raskausarpien sävyttämä lapsuuden lihavuuden jäljiltä. Sitä tosin ei näe kuin tietyssä valossa, mutta minulla on tiikeriraidat pitkin kroppaa.

Harva rakastuu ihmiseen, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä. Ehkä uskonnollisissa piireissä voidaan ajatella näin, mutta useimmat tarvitsevat rakastumiseen sitä ihokontaktin ja monien seksikertojen myötä vapautuvaa oksitosiinia.

Arvasin että tälläinen seksi-vastaus tulee. Kyllä ihmiseen voi rakastua ihan ennen tai ilmankin sitä seksiä. Sen enempää en ala avaamaan sitä miksi niin ajattelen, koska kyseinen väite että ilman seksiä ei voisi toista rakastaa on niin lapsellinen ja huutaa elämänkokemuksen (iästä riippumatta) puutetta, että yrityksestäni selittää tuskin on hyötyä. Ja jos siihen rakkauden tielle tulee vielä niinkin yksinkertainen asia kuin ihon epätäydellisyys niin siinä jääkin jo sanattomaksi.

Minä en kyllä voi rakastua kehenkään harrastamatta seksiä hänen kanssaan, eikä siihen kyllä ole teoriassa mahdollistakaan, kun se vaatii viikkojen tapailua ja siinä ajassa nyt tulee seksiä harrastettua monta kertaa kuitenkin. Uskoisin useimpien olevan tässä asiassa samanlaisia kuin minä. (Aseksuaalit toki erikseen.)

Olen nyt varmaan ihan hirveä ihminen kun sanon senkin että arvasin että sieltä tulee se "minä" vastaus. Siihen voin yhtyä että koska sinä tunnet noin niin se taatusti pitää paikkaansa sinun kohdallasi. Mutta se että vedät muukin ihmiset olemaan samaa mieltä itsesi kanssa liittyy juuri tuohon elämänkokemuksen puutteeseen. Meitä kun on niin yllättävän monenlaisia tallaajia tällä pallolla eikä tämäkään palsta kata siitä kuin pienen osan. Minäkään en ennen tänne tuloa tajunnut miten suuri rooli seksillä on joidenkin elämässä, enkä omasta mielstäni ole elänyt mitenkään eristäytynyttä tai uskonnollista elämää.

No aamen! Vai onkohan joku syy, miten tänne on löytänyt tiensä niinkin moni vapaata seksiä harrastava ihminen? Tiedän että heitä on, mutta että näin paljon suorastaan seksiriippuvaisia. Surullistakin oikeastaan.  Kun elämässä on niin paljon kaikkea muutakin ihanaa. Seksiä todellakaan unohtamatta, mutta eihän se nyt koko elämä ole.

Vierailija
156/156 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetyttää, miten paljon teitä slorttoja täällä oikein piisaa... Tyhjää täytyy olla jossain (sydän, pää?), jos on niin riippuvainen seksistä, ettei pysty rakastumaan ilman. Voin heti vaikka luetella sata tuntemaani pariskuntaa, joilla se todellakin on mennyt toisinpäin :) Ensin rakastut siihen ihmiseen itseensä, luonteeseen ja sieluun, ja sitten vasta seksi kruunaa rakkauden. Ei ole vaikeaa, voin kertoa ;)

Olen hyvin fyysinen ihminen ja seksi on minulle luontevaa. Yhtä vähän pystyn rakastumaan seksiä harrastamatta kuin pystyn rakastumaan käymättä syvällisiä keskusteluja. Seksi on kommunikaatiota ja kohtaamista.

Sääliksi käy ihmisiä, joiden asenne seksiin on noin rajoittunut.