Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole vastuullinen

Vierailija
19.05.2018 |

Olen ihan loppu, tuntuu siltä että mies on kolmas lapsi hännän jatkona. Annan hänen aika vapaasti olla lasten kanssa, mutta minä joudun aina kantamaan päävastuun kaikesta. Hyvä esimerkki; mies antanut lapselle lääkettä väärin ties kuinka pitkään, koska ei lukenut mittalusikan lukuja kunnolla.

Pienempiä mutta laiskan vanhemmuuden merkkejä on esim aterioiden korvaaminen mäkkärillä. Karkkipäivä joka päivä. Kun lapset oli pienempiä vaihtoi vaipan tyyliin siinä kohtaa kun se roikkuu nilkoissa. Nyt lapset ei enää ole vaipoissa. Kun minä olin kotona esikoinen oli kaikkiruokainen. Kun mies oli kotona, lapsi alkoi krantuksi eikä enää maistuisi muut kuin herkut.

Ja asiat kyllä hoituu, kunhan minä mäkätän niistä. Mutta minun pitäisi jatkuvasti olla se joka asioista huolehtii että ne hoidetaan kunnolla. Mietin eroa tosi vakavasti, koska tuntuu että pääsisin kuitenkin helpommalla jos mies ei olisi kuvioissa läsnä joka päivä. Toisaalta isäviikoilla lapset eläisi tasan varmasti kuin pellossa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee että hänellä on ylimmäinen tieto hallussa ja hän määrittää miten kuuluu elää. Kummallinen asenne.

Vierailija
2/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen teinin äiti kirjoitti:

Ap luulee että hänellä on ylimmäinen tieto hallussa ja hän määrittää miten kuuluu elää. Kummallinen asenne.

Ihan vaan esim. lääkäreiden määräyksiä ja neuvolan suosituksia olen pyrkinyt noudattamaan. En niitä omasta päästäni keksi että kuinka paljon lapselle annetaan lääkettä tai mikä ruoka on kasvavalle pikkulapselle terveellistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen teinin äiti kirjoitti:

Tämä kommentti on outo. Eikö kuitenkin pidä varmistua että lapsilla on leipää ja lämmintä ja pienillä aikuinen lähellä? Totta on että jotkut vanhemmat ovat aika nippua, rennomminkin pärjäisi.

Vierailija
4/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää... mies antaisi lasten katsoa rajattomasti tablettia. Pelata pleikkaria. Hammaspesun unohtaisi joka ikinen aamu. Ei koskaan harjaa lasten hiuksia tai esim. leikkaa kynsiä.

Jos olen teistä väärässä, otan toki neuvoja vastaan.

Ap

Vierailija
5/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
6/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Valitettavasti ei ole. Vaan minun arkea.

Ap

Vierailija
7/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää... mies antaisi lasten katsoa rajattomasti tablettia. Pelata pleikkaria. Hammaspesun unohtaisi joka ikinen aamu. Ei koskaan harjaa lasten hiuksia tai esim. leikkaa kynsiä.

Ap

Joo, mun exä on samanlainen huippukiva isä. Saa pelata ilman rajoja, ruoka tarkoittaa herkkuja ja on piittaamaton hampaiden pesusta ja hygieniasta. Ajattelisin, että hän on mukavuudenhaluinen ja tahtoo päästä kaikesta helpolla, joten ei ohjaa, ei kiellä, ei välitä. Ei ota sitä kasvatusvastuuta joka aikuisen kuuluu ottaa.

Ihan toinen juttu on se, että vain äidin tapa olisi se oikea tapa. Sellaisestahan ei ole kyse näissä tapauksissa jotka ovat pikemminkin lasten laiminlyöntiä.

Vierailija
8/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narinarivalivali.

Kuka näitä juttuja jaksaa enää edes lukea?

Itse olet miehesi valinnut. Makaatko vielä kotona lasten varjolla?

Vierailija
9/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, mun exä on samanlainen huippukiva isä. Saa pelata ilman rajoja, ruoka tarkoittaa herkkuja ja on piittaamaton hampaiden pesusta ja hygieniasta. Ajattelisin, että hän on mukavuudenhaluinen ja tahtoo päästä kaikesta helpolla, joten ei ohjaa, ei kiellä, ei välitä. Ei ota sitä kasvatusvastuuta joka aikuisen kuuluu ottaa.

Ihan toinen juttu on se, että vain äidin tapa olisi se oikea tapa. Sellaisestahan ei ole kyse näissä tapauksissa jotka ovat pikemminkin lasten laiminlyöntiä.

Ei minustakaan ole kyse makuasioista. Vaan asioista jotka on pakollisia.

Ap