Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten jotkut eivät löydä miestä.

Vierailija
19.05.2018 |

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Kommentit (1094)

Vierailija
101/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti pysyvät aiheessa nämä Raamattu-jankkaajat.

Ainoa oikea vastaus otsikon kysymykseen on jo annettu, useampaan otteeseen.

Esimerkiksi viestissä #56:

Miehiä on vapaana vaikka kuinka paljon. Niitä riittää kaikille halukkaille. Mutta, jos kukaan ei kelpaa, niin se on ihan eri ongelma.

https://www.vauva.fi/comment/33777293#comment-33777293

Mitä tämä kelpaaminen on? Kuka haluaa olla sellaisen kanssa joka kelpaa? Kelpaako sinulle kuka vaan? Yleensä halutaan joku jota ilman ei itse kelpaa olla.

Ei, minulle kelpaa vain harvat ja valitut. 

Te olette yllättävän lapsellisia.

Miksi muille ei saisi kelvata vain harvat ja valitut vaan pitää ottaa joku siksi että se on vapaa?

Saa, saa. Mutta silloin ongelma ei ole, ettei miehiä löydy, vaan kuten tuossa sanotaan, kyseessä on ihan eri ongelma. Ei ulkoinen, vaan sisäinen, ei toisissa, vaan itsessä.

Jos joku sanoo, ettei löydä miestä, millä tavalla siinä sanotaan, että syy on toisissa eikä itsessä? Tätä en kyllä tajua ollenkaan. 

Jatkuvasti täälläkin näkee valittelua, miten hyviä miehiä ei löydy, vaikka tahtois löytää. Käsittääkseni siinä on takana oletus, että nainen olisi hyvä ja arvoinen, mutta miehissä on vika.

Vierailija
102/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni puhuu jotain kemiasta. Kemia on sitä, että mies osaa saada naisen viihtymään seurassaan. Kemiaan katsomalla löydätte pelimiehiä, pitkän aikavälin kärsivällisellä tutustumisella elämänkumppanin.

Kemia on vetovoimaa, jota joko on tai ei. Voi olla vaikka minkälainen pelimies, täydellinen aviomies ehdokas, komea, varakas, fiksu, mukava, mutta silti jos kemiaa ei ole jää tuttavuus kaverilliseksi. Voi myös olla että kemiaa on ihmisen kanssa, joka ei millään kriteereillä olisi se ensimmäinen vaihtoehto. Miehet jotka ei tätä tajua, jäävät jo ihan siitä syystä pelkiksi tuttaviksi koska monikaan nainen ei halua tyytyjä miestä ns. olla se ihan ok nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko oikeaan parisuhteeseen Raamatun mukaan ne naisten peräänkuuluttamat kemiat?

Vierailija
104/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni puhuu jotain kemiasta. Kemia on sitä, että mies osaa saada naisen viihtymään seurassaan. Kemiaan katsomalla löydätte pelimiehiä, pitkän aikavälin kärsivällisellä tutustumisella elämänkumppanin.

Kemia on vetovoimaa, jota joko on tai ei. Voi olla vaikka minkälainen pelimies, täydellinen aviomies ehdokas, komea, varakas, fiksu, mukava, mutta silti jos kemiaa ei ole jää tuttavuus kaverilliseksi. Voi myös olla että kemiaa on ihmisen kanssa, joka ei millään kriteereillä olisi se ensimmäinen vaihtoehto. Miehet jotka ei tätä tajua, jäävät jo ihan siitä syystä pelkiksi tuttaviksi koska monikaan nainen ei halua tyytyjä miestä ns. olla se ihan ok nainen.

Ovatko kaikki naiset näin harhaisia? Suurin osa naisista on se ihan ok nainen, johon miehet tyytyvät.

Vierailija
105/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on vapaana vaikka kuinka paljon. Niitä riittää kaikille halukkaille. Mutta, jos kukaan ei kelpaa, niin se on ihan eri ongelma.

Mitä tämä kelpaaminen on? Kuka haluaa olla sellaisen kanssa joka kelpaa? Kelpaako sinulle kuka vaan? Yleensä halutaan joku jota ilman ei itse kelpaa olla.

Miksi muille ei saisi kelvata vain harvat ja valitut vaan pitää ottaa joku siksi että se on vapaa?

Saa, saa. Mutta silloin ongelma ei ole, ettei miehiä löydy, vaan kuten tuossa sanotaan, kyseessä on ihan eri ongelma. Ei ulkoinen, vaan sisäinen, ei toisissa, vaan itsessä.

Jos joku sanoo, ettei löydä miestä, millä tavalla siinä sanotaan, että syy on toisissa eikä itsessä? Tätä en kyllä tajua ollenkaan. 

Jatkuvasti täälläkin näkee valittelua, miten hyviä miehiä ei löydy, vaikka tahtois löytää. Käsittääkseni siinä on takana oletus, että nainen olisi hyvä ja arvoinen, mutta miehissä on vika.

_Sivusta_

Itse ainakin tiedostan syyn omaan sinkkuuteen. Se on se, että tapaan paljon miehiä jotka joko herättävät pelkkää fyysistä intohimoa ilman henkistä puolta tai pelkkää henkistä ilman fyysistä puolta. On tosin niitäkin paljon, ketkä ei herätä kumpaakaan. Mutta minä haluan suhteeseen ihmisen kanssa, joka täyttää sekä fyysisen että henkisen puolen, sellaista en vielä ole tavannut.

Vierailija
106/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki naiset näin harhaisia? Suurin osa naisista on se ihan ok nainen, johon miehet tyytyvät.

Aivan osa naisista on, siksi varmasti se toinen osa on sinkkuja juurikin siitä syystä, että eivät halua olla ja vaativat kumppaniltaan sekä suhteiltaan muutakin kuin ihan ok kumppanuutta.

Vierailija
107/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole löytänyt sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. Esim tinderistä olen tavannut viimeisen 3 v aikana 28 miestä eikä yksikään johtanut parisuhteeseen. Pari kertoi kiinnostuneensa minusta mutta minä en kiinnostunut heistä. Itse olisin halunnut parisuhteeseen 4-5 kanssa mutta he eivät halunneet minua. Mun taas on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset vaan tapaavat yhden miehen ja boom molemmat osapuolet haluavat suhteen ja kohta asutaankin jo yhdessä. Kai mulla vaan on uskomattoman huono tuuri.

Taika on kompromisseissa ja vaatimusten karsimisessa.

108/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko oikeaan parisuhteeseen Raamatun mukaan ne naisten peräänkuuluttamat kemiat?

Kuuluu. Raamatussa on kokonainen kirja (Laulujen laulu), jossa kuvaillaan naisen ja miehen välistä romanttista rakkautta. Kirjan nainen ja mies eivät vielä ole avioliitossa. Teksti kuvailee siis lähtötilannetta avioliittoon: ihastusta, flirttiä jne. rakastuneiden välillä.

Vaikka avioliiton lähtötilanne on romanttinen, avioliitto on Raamatun mukaan tahdon asia eikä enää perustu sen varaan, että kemiat ja romantiikka toimivat. Raamatun mukaan siis kyse ei ole joko-tai -asiasta, vaan sekä-että -asiasta: avioliittoon kuuluu sekä romantiikka että sitoutuneisuus kuolemaan saakka. Ei ole kovin viisasta sitoutua kuolemaan saakka mieheen, johon ei tunne vetoa.

Vierailija
109/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan osa naisista on, siksi varmasti se toinen osa on sinkkuja juurikin siitä syystä, että eivät halua olla ja vaativat kumppaniltaan sekä suhteiltaan muutakin kuin ihan ok kumppanuutta.

Mitä on ihan ok kumppanuus?

Vierailija
110/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole löytänyt sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. Esim tinderistä olen tavannut viimeisen 3 v aikana 28 miestä eikä yksikään johtanut parisuhteeseen. Pari kertoi kiinnostuneensa minusta mutta minä en kiinnostunut heistä. Itse olisin halunnut parisuhteeseen 4-5 kanssa mutta he eivät halunneet minua. Mun taas on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset vaan tapaavat yhden miehen ja boom molemmat osapuolet haluavat suhteen ja kohta asutaankin jo yhdessä. Kai mulla vaan on uskomattoman huono tuuri.

Taika on kompromisseissa ja vaatimusten karsimisessa.

Onko molemmin puolinen kiinnostus liiallinen vaatimus?

Vierailija
111/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaanto-ongelma: Pohjois-Suomessa ja maaseudulla vapaita miehiä, etelän kaupungeissa vapaita naisia. Nettitreffipalstalla huomasin tämän, mutta minulla etelän kaupugissa hyvä työ. En halunnut muuttaa miehen perässä. Lisäksi useimmat ikäiseni etsivät ainakin kymmenen vuotta nuorempaa. Pakkeja on annettu puolin ja toisin. Vuosikymmenen etsinnän jälkeen löysin hyvän miehen. Kävin ihan hirvittävän monilla treffeillä. Tein enimmäkseen kävelylenkkitreffejä: tuli ainakin lenkki tehtyä, vaikka seura olisikin ollut ei niin kovin hääppöistä.

Kohtaanto-ongelma on myytti, jonka pk-seudun sinkkumiehet voivat vahvistaa

Vierailija
112/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa mieleen mummoni viisaat sanat: siihen ne ensin hinkuu ja siinä ne sitten vinkuu.

Viisas nainen.

Kyllä. Koskee kaikkia naisia. Viisas mummo.

Vierailija
113/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille ns. kriteereilleen ei oikein voi mitään. Jonkinlaista mieltymystä pitää olla. Jos parisuhteessa oleminen tuntuu itsestä hirveän tärkeältä elämässä, niin sitten varmaan tietoisesti muuttaa kriteereitä. Se on ihan ok. Toisina aikoina ja toisissa kulttuureissa tytöt ovat kasvaneet siihen itsestäänselvyyteen, että naimisiin mennään. Silloin tulee iloisena yllätyksenä, jos mies on sellainen, että siihen rakastuu. Suomessa nykyään nainen pärjää paremmin ilman miestä kuin mies ilman naista. Ikävää miehille, mutta näin se vaan on. Ennen oli päinvastoin.

Ja av-mamma leikkii yhteiskuntatieteilijää. Salli mun nauraa.

Vierailija
114/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ongelma ainakaan ole siinä etten olisi löytänyt hyviä miehiä. Niitä on löytynyt useampiakin, mutta jos ei monenkaan tapaamisen jälkeen ole ollut sitä parjattua kemiaa, niin en ole jatkanut juttua. Olen sen kemian kokenut (eikä kyse ollut hollywood-pankkiiri-lääkäristä), enkä halua tyytyä vähempään.

Vierailija
115/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen. Myös luonne on tosi hyvä. Eli koko paketti on hyvä. Parisuhdeessa voisin olla kokon ajan pelkkä parisuhden takia. Mutta oon ollut sinkku yli kaksi vuotta. Siis en vaan otta ensimmäistä joku halua minut. Paljon on kiinnostuneita ja huomiota saan koko aika. Mutta ei vaan ole tullut vastaan miestä kenen kaa olis ihastuminen ollut molemmanpuolinen. Olen itte ollut ihastunut kaksi kertaa ja valitettavasti ei oo ollut vastukaikua. Mutta en tyyty keneen tahansa vaan. Ne taida tehdä sitä enemmän kennellä ei oo valinnanvaraa.

Jos ulosanti on tuota luokkaa niin ei ihme ettei löydy parisuhdetta. Blondi.

Vierailija
116/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ongelma ainakaan ole siinä etten olisi löytänyt hyviä miehiä. Niitä on löytynyt useampiakin, mutta jos ei monenkaan tapaamisen jälkeen ole ollut sitä parjattua kemiaa, niin en ole jatkanut juttua. Olen sen kemian kokenut (eikä kyse ollut hollywood-pankkiiri-lääkäristä), enkä halua tyytyä vähempään.

No missä se ihmeellinen herra kemia on nyt? Otit eron..eikö kemia riitäkään? :D

Vierailija
117/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ihan ok kumppanuus?

No se on kuule just sitä kumppanuutta ilman kemiaa, henkistä ja fyysistä yhteyttä. Ok kumppanuus on sitä että kaikki on näennäisesti hyvin, siitä puuttui mahdollisesti tunne toisen korvaamattomuudesta. Ok kumppanin voi aina korvata toisella ok kumppanilla, kriteereitä on mutta, ei liiaksi. Tyydytään siihen ihan kivaan vaihtoehtoon. Näet näitä pariskuntia kaikkialla, yleensä miehet hyvin kyllästyneen oloisina ja naiset nalkuttavina, kuitenkin kaikki on näennäisesti hyvin, vaikka ei täysin tyytyväisiä oltaisikaan.

Vierailija
118/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas naiset änkyttää kuinka sen miehen pitää olla NIIN ainutlaatuinen ka soittaa samaa säveltä astraalitasolla ja siksi sen löytämisessä menee kauan ja on sattumien summa.

KUITENKIN kaikesta lässytyksestä ja huolellisesta etsimisestä huolimatta 80% eroista hakee nainen. Se siitä erikoisesta ja ainutlaatuisesta herra oikeasta. Te puhutte paskaa horpskooppeihin uskovat TIS-fanit=naiset. Ei tuossa höpinässänne Kemioista jne ole mitään uskottavuutta. Kemioista huolimatta aina lähes varma ero.

Valitettavasti aika moni nainenkin jossain vaiheessa kyllästyy etsimään ja tyytyy vaan ensimmäiseen mieheen joka on "ihan ok". Niistä miehistä sitten erotaan.

Vierailija
119/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin enää jaksa edes vastata koska aina vika on miehissä, vain miehissä, ja vain ja ainoastaan miehissä.... itsessä ei ole koskaan mitään parannettavaa, itse ollaan aina täydellisiä.

Naiselle parin haku on kuitenkin tutkitusti miljoona kertaa helpompaa, jokainen joka osaa tehdä netti-profiilin huomaa asian heti.

Seuraateko Tukholman uutisia, siellä kukaan nuori mies ei haluaa enää perinteistä suhdetta, jossa mennään naimisiin ja ollaa yhdessä kuolemaan saakka. (Poislukin maahan muuttaneet).

Maailma muuttuu.... kannattaa opetella tulemaan toimeen noisten naisten kanssa koska näyttää että miesten kiinnostus parisuhteisiin on vähenemään päin kaikissa länsimaissa...

Vierailija
120/1094 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että parempi, jos ei alkuun viihdy yhdessä eikä tunne vetovoimaa? Sekö on lupaavaa tulevaisuuden kannalta? Anna lisää parisuhdevinkkejä!

Anna sinä naisena niitä vinkkejä kun 80% eroista on teidän alullepanemia, vaikka on niin vedenpitävä pariutumiskeinokin kuin kemia. Miten SE voi mennä mönkään?

Ketju on lukittu.