Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten jotkut eivät löydä miestä.

Vierailija
19.05.2018 |

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Kommentit (1094)

Vierailija
21/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt, ap. Minä olen ollut parisuhteessa viimeiset 23 vuotta, kolme eri suhdetta, useita vuosia pitkiä jokainen. Kaikki miehet fiksuja, koulutettuja, ns. hyvissä ammateissa, urheilullisia ja kaksi kolmesta huomattavan komeitakin vielä. Kun yksi suhde on päättynyt, toinen on lähes heti alkanut. Vissiin on vaan käynyt hyvä tuuri, kun olen löytänyt useamman ihmisen, jonka kanssa on ollut kemiaa ja molemmilla tullut vahva tunne että halutaan olla yhdessä. Toki kaksi näistä kolmesta on myös päättynyt, molemmat minun aloitteestani, eli kaikki ei kuitenkaan mennyt 100 % putkeen. Mutta ajatus että vuosia etsisi kumppania sellaista löytämättä tuntuu etäiseltä.. ehkä joskus vielä senkin koen; eihän sitä koskaan tiedä. mitä elämä heittää eteen..

Missä olet tavannut näitä miehiä?

-kommentti nro 12

Kaikki yhteisten tuttujen kautta, juhlissa tms illanvietoissa. Kynnys suhteen aloittamiseen on varmaankin pienempi, kun toinen ei ole täysin vieras.

Vierailija
22/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka moni näistä miehistä olisi oikeesti ollut sellainen, jonka kanssa olisit voinut alkaa suhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hoikka ja lapseton? Iän myötä alkaa vaikuttaa tuollaisetkin asiat. Mukava ja helposti lähestyttävä? Monilla vapailla on kriteerit kovat ja se näkyy.

Vierailija
24/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti nainen. Myös luonne on tosi hyvä. Eli koko paketti on hyvä. Parisuhdeessa voisin olla kokon ajan pelkkä parisuhden takia. Mutta oon ollut sinkku yli kaksi vuotta. Siis en vaan otta ensimmäistä joku halua minut. Paljon on kiinnostuneita ja huomiota saan koko aika. Mutta ei vaan ole tullut vastaan miestä kenen kaa olis ihastuminen ollut molemmanpuolinen. Olen itte ollut ihastunut kaksi kertaa ja valitettavasti ei oo ollut vastukaikua. Mutta en tyyty keneen tahansa vaan. Ne taida tehdä sitä enemmän kennellä ei oo valinnanvaraa.

Vierailija
25/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että on vientiä vielä tarkoita että ne lopussa huolisi tai että joku niistä olisi se jonka kanssa on hyvä olla.

Vierailija
26/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ymmärrä miten jotkut löytää miehen. Ainakin hyvin helpot ja tyhmät naiset löytää. Jos on nätti ja viisas, on vaikeampaa. Sillon kriteeritkin miehelle on kovemmat. Lisäksi suurin osa miehistä on täysin kelpaamattomia. Tavallaan on siis normaalimpaa, että miestä ei löydy kuin että löytyy.

Vierailija
27/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en ymmärrä miten jotkut löytää miehen. Ainakin hyvin helpot ja tyhmät naiset löytää. Jos on nätti ja viisas, on vaikeampaa. Sillon kriteeritkin miehelle on kovemmat. Lisäksi suurin osa miehistä on täysin kelpaamattomia. Tavallaan on siis normaalimpaa, että miestä ei löydy kuin että löytyy.

Mikä tekee miehestä kelpaamattoman?

M35

Vierailija
28/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima liian korkealla...vertaistaan kun rakastaa ei tarvii olla fiini...

Vierailija
29/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis että olet olemukseltasi sellainen että kelpuutat kenet vaan? 

Minusta näkee jo kilometrien päähän että kuka tahansa luuseri ei yllä kriteereihini. Niinpä heille onkin ollut tärkeää murentaa itsetuntoani, tulla vaikka terassilla suoraan kommentoimaan negatiivisesti.

Suurin osa miehistä siis tyytyy ihailemaan kaukaa jos uskaltaa sitäkään.

Vierailija
30/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille ns. kriteereilleen ei oikein voi mitään.

Tuoltahan se tuli. AV-n taattu naisten vastuuvapaus kaikesta. Asiat vaan tapahtuu, en minä sille mitään voi.

Vierailija
31/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla...vertaistaan kun rakastaa ei tarvii olla fiini...

Tämä on niin totta. Jos ei tunne itseään, ei löydä toistakaan.

Vierailija
32/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omille ns. kriteereilleen ei oikein voi mitään.

Tuoltahan se tuli. AV-n taattu naisten vastuuvapaus kaikesta. Asiat vaan tapahtuu, en minä sille mitään voi.

Miten niin vastuuvapaus? Kyllä se nainen ihan itse kantaa vastuun niistä kriteereistään. Miksi nainen olisi vastuussa niitä laskemaan ja kenelle tämä vastuu kohdistuu? 

Vierailija
33/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Hyvin moni asia voi tehdä. Huono luonne eli katkeruus, laiskuus, ujous, mustasukkaisuus jne ja työttömyys on suuria ongelmia. Huonot käytöstavat on myös turn off sekä epäsiisti olemus. Kyllä ne viat luonteeseen silti painottuu. Parikymppisiltä ei ainakaan ihmisen käytöstä voi odottaa.

Vierailija
34/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja stana että tulee taas joku vinkumaan kriteereistä!!! Jos ei ole kemiaa ja yhteensopivuutta niin sille ei voi mitään enkä silloin ala parisuhteeseen. Koska kumppanin kuuluu olla erityinen ei kuka tahansa!

No mitä sitten täällä avautuminen auttaa? Tämäkin on pois siitä ajasta kun etsii neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
35/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole koskaan ollut muita kriteereitä kuin se, että miehen kanssa löytyy yhteys. Useimpien kanssa ei löydy. Tosi monen kanssa voi olla hyväkin kaveri, mutta ei se ole mikään parisuhde, jos ei tunne seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan. Ja se taas ei katso ollenkaan miehen ulkonäköä, koulutusta tai lompakon paksuutta vaan on puhtaasti luonnekysymys.

Tiedän, että on pariskuntia, joilla ei ole mitään yhteistä ja jotka eivät keskustele keskenään. Niillä mahtaa olla sitten helvetin hyvää seksiä. Vaikea sitä on muuten ymmärtää. Tai sitten ne vaan eivät uskalla erota, koska eivät halua olla yksin.

Vierailija
36/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Hyvin moni asia voi tehdä. Huono luonne eli katkeruus, laiskuus, ujous, mustasukkaisuus jne ja työttömyys on suuria ongelmia. Huonot käytöstavat on myös turn off sekä epäsiisti olemus. Kyllä ne viat luonteeseen silti painottuu. Parikymppisiltä ei ainakaan ihmisen käytöstä voi odottaa.

Tässä itse reilun vuoden sinkkuna ollessa kyllä on tuntunut, että lista on huomattavasti pidempi sinkkunaisilla. Sen verran nihkeää on.

M35

Vierailija
37/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole löytänyt sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. Esim tinderistä olen tavannut viimeisen 3 v aikana 28 miestä eikä yksikään johtanut parisuhteeseen. Pari kertoi kiinnostuneensa minusta mutta minä en kiinnostunut heistä. Itse olisin halunnut parisuhteeseen 4-5 kanssa mutta he eivät halunneet minua. Mun taas on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset vaan tapaavat yhden miehen ja boom molemmat osapuolet haluavat suhteen ja kohta asutaankin jo yhdessä. Kai mulla vaan on uskomattoman huono tuuri.

Olisit sinäkin saanut, mutta ei kelvannut. Mikä noissa susta kiinnostuneissa oli sitten vialla?

Voi vitsi miten ärsyttää tämä kelpaus juttu koko ajan. Kuka jauha sitä? Onko ne jotkut tavismiehet jotka tyydyis kaikkiin, että niku sukupuoli olis nainen ja niin heti kelpaa. Mä en vaan jaksais eikä haluas olla missään tapauksessa parisuhteessa miehen kaa kenen kaa mä en tunne mitään kemiaa. Se tunne on ihan tyhjä, tuntuis kun vaan tekis jotain muuta kun ei viittis sen miehen kaa tehdä mitään ja ei tuu sitä kipinää että oikeesti haluais tavata jatkossaki.  Tuntuu että muutamat ei ole ikinä tuntenut mitään ja oikeesti kelpaa kuka tahansa. 

Vierailija
38/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan aina seksillä, jos se ei suju niin sitten on turha edes katsella muita ominaisuuksia. Kauhee vaiva menee hukkaan jos eka kaivelet kaikki muut tiedot ja sitten petihommista ei tuu mitään.

Vierailija
39/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitan aina seksillä, jos se ei suju niin sitten on turha edes katsella muita ominaisuuksia. Kauhee vaiva menee hukkaan jos eka kaivelet kaikki muut tiedot ja sitten petihommista ei tuu mitään.

Nyt on ehkä naurettavin kriteeri mitä vastaan on tullut :D Ihan tosissasko kuvittelet, että seksi on just se asia, missä ei pysty oppimaan paremmaks?

Vierailija
40/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja suurempia sydänsurujahan se vain tietää, jos ehtii kunnolla ihastumaan ja sitten huomaakin, että mies häipyy kuvioista heti kun sai pimpsaa. 

Ketju on lukittu.