Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tosiaan kukaan muu joudu laittamaan lasta hoitoo 1v. iässä??

Vierailija
16.07.2008 |

Ei siis kovin harvinaista.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mulla ainakaan pää kestänyt kotona oloa. En todellakaan olet hyvä äiti, jos olen lapseni kanssa 24/7, kaikkea muuta. Haluan myös luoda uraa, olen vasta alkuvaiheessa ja lapsikin oli vielä ihan suunniteltu. Mutta sanon omalta kohdaltani, ettei mun arvoihin puolestaan kuulu valtion maksamilla tuilla eläminen, haluan tienata itse omat rahani ja saman mallin opettaa myös tyttärelleni. Ja myös minä olen pätkätöissä, joten ei ole edes mahdollista ottaa jotain 3 vuoden "taukoa" työelämästä noin vaan ja toivoa, että joku vielä sen jälkeen huolisi töihin. Eikä ole kyllä halujakaan - kaikkea sopivassa suhteessa, töitä, lisäopintoja, perhettä ja aviopuolisoa =).

Vierailija
82/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiihan sekin älyä, että onnistuu keksimään itselleen muitakin harrastuksia kuin juoksemisen ja romaanien lukemisen......

No, riippuu varmaankin harrastuksesta, että saako siitä riittävästi älyllistä haastetta. Itse juoksen ja luen romaaneja ja enpä kyllä menisi väittämään, että näistä kumpikaan riittää täyttämään sen mitä tarkoitin haasteilla.

Mutta toisaalta jos oma työ on haasteetonta, niin sitten toki useampikin harrastus kuluttaa enemmän aivokapasiteettiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut harrastuksista?

76, perheet ovat erilaisia. Tekeekö se susta äidistä huonomman, jos hän haluaa lapset pienellä ikäerolla? Vai mitä tuo sun halveksuva "pikku-äippä" muuten tarkoittaa?

Samaa paskaa vois nyt kaataa sun niskaan sanomalla, että oisit tehnyt ne lapset putkeen ja huolehtinut sen jälkeen ehkäisystäsi, niin ei tarvis olla täällä valittamassa, miten kallista on elättää sekä teinejä, että pikkulapsia.....

Ehkä ne elämän realiteetit tulevat paremmin esille, kun on eri-ikäisiä lapsia.

75

Vierailija
84/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa äidesitä voi olla yhteiskunnan tukemana kotona.

Ja harrastuksista vielä: mitäpä jos kävis töissä, olis illalla lasten kanssa ja harrastaisi? Ei kai harrastuksien -edes niiden älyä vaativien- takia tarvitse jäädä kotiäidiksi?

Vierailija
85/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen pikku-äippä voi mitenkään tajuta, millaista se elämä on, kun on sekä pieniä lapsia että teinejä. Kun sille teinille pitää maksaa harrastukset ja opiskelut, niin ei ihan yhden ihmisen palkka riitä, kun pitää vielä asua, syödä, vaatettaa ja liikkuakin.

Vierailija
86/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden palkka ei riitä, mutta en silti valita siitä. Hassua, ettet ymmärrä eroa.

75

Vierailija
87/87 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuo ivallinen sävysi kirjoittaa paljastaa sen mitä todellisuudessa asiasta ajattelet.....