Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kivoja ja hyväntuulisia miehiä olemassa?

Vierailija
09.01.2026 |

Tuntuu ettei ole.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Ehkä löydät jos katsot tarpeeksi tarkasti.

Vierailija
2/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep 👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täällä vai :D

Vierailija
4/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään panomies

Vierailija
5/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä kodittomia tai muuten täysin epäluotettavia tuuliviirejä. Vastuu ja velvollisuus painavat aina jonkin verran. Oleellista olisi ottaa niitä sopivasti, eikä niin että ne musertavat itsen. 

Vierailija
6/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkojan nalkutus on vienyt miehiltä hyvän tuulen. ei ole enää hyvää tuulta jäljellä

Vierailija
7/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Holland

Vierailija
8/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aivovamma?

Eli toisin sanoen oletko ap kehityvammainen?

Idioottii ihminen? Vähäjärkinen?

Vierailija
9/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaista vielä puoleenvuosisataan mennessä tavannut. Kai se iloisuuden esittäminenkin kuuluu naisille. 

Vierailija
10/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, mutta ei ainakaan mua lohduta yhtään koska ne on kaikki aina varattuja. Näin siis on ollut jo pari vuosikymmentä, että aina kun tapaa arjessa (töissä, harrastuksissa, naapurustossa) mukavan miehen jonka kanssa juttu luistaa ja on ns samalla aaltopituudella niin kappas vaan, miehellä on jo puoliso (ja perhe).

Eikä siinä siis mitään, kivahan se on jutella niitä näitä ihmisten kanssa, mutta kun itse olisin halunnut myös löytää puolison ja saada perheen. 

Missä nämä vapaat, mukavat, huumorintajuiset ja hyväntuuliset miehet oikein on?

Vierailija
11/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaista vielä puoleenvuosisataan mennessä tavannut. Kai se iloisuuden esittäminenkin kuuluu naisille. 

Mä olen myös huomannut tämän. 

Vierailija
12/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hyväntuulisetkin on pahalla päällä jos eivät saa mitä haluavat. Minäminäminä, semmoisia ne ovat. 

Vierailija
13/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä.

Vierailija
14/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä, mutta ei ainakaan mua lohduta yhtään koska ne on kaikki aina varattuja. Näin siis on ollut jo pari vuosikymmentä, että aina kun tapaa arjessa (töissä, harrastuksissa, naapurustossa) mukavan miehen jonka kanssa juttu luistaa ja on ns samalla aaltopituudella niin kappas vaan, miehellä on jo puoliso (ja perhe).

Eikä siinä siis mitään, kivahan se on jutella niitä näitä ihmisten kanssa, mutta kun itse olisin halunnut myös löytää puolison ja saada perheen. 

Luuletko että ne olisivat puolisoina yhtä kivoja, no eivät olisi. 

Vierailija
15/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan niitä paljon työssäni kun myyn seksiä.

Vierailija
16/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti yhtä paljon kuin naisellisia naisia. Kaikki naiset tuntuvat olevan maskuliinisia feministejä. 

Vierailija
17/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uusi bachelori on sellainen? Ei muuta kuin hakemusta vetämään. Haku alkoi juuri.

Vierailija
18/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "vapaa", mutta en etsi kumppania.

Vierailija
19/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ne olisivat puolisoina yhtä kivoja, no eivät olisi. 

No olisi ainakin kivempia kuin nämä mykkinä jurottavat herkkänahat joiden kanssa ei joko saa vaihdetuksi sanaakaan tai sitten saa taiteilla kuin munankuorilla kävelisi, koska ikinä et voi tietää mikä sana on nyt tällä kertaa sellainen josta pitää loukkaantua sydänjuuriaan myöten.

Näitä naama nutturalla olevia miehiä on aivan hirveästi joissa ei ole minkäänlaista huumorintajua eikä rentoutta vaan koko olemus on kuin jengalla oleva viulunkieli. Silti näidenkin kanssa pitää yrittää jotenkin tulla toimeen arjessa.

Vierailija
20/31 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan niitä paljon työssäni kun myyn seksiä.

Tuota ei lasketa. Olen minäkin hyvällä päällä kun olen saanut pesää mutta en pysty panemaan jatkuvasti.