Naapurit eivät pitäneet Nannan vartaloa sopivan näköisenä auringon ottamiseen omalla pihamaalla.
Kaikkeen ne naapurit tuppautuukin omine mielipiteineen. Hyvä Nanna, rohkea olet!
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805172200949525_iq.shtml
Kommentit (337)
Ehkä nyt kuitenkin korkeavyötäröistä maksi alaosaa nyt kuitenkin pitänyt olla ja kohua sitten tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä roikkuva höttökroppa 20+v ihmisellä, 50-vuotiaat näyttää rannalla tuolta ja niilläkin lapsia. Elämäntapojen täytyy olla todella huonot kun jo tuossa iässä noin huonoon kuntoon päästänyt itsensä.
En todellakaan näytä!
Olen aivan hoikka ja minulla ei ole tatuointeja. En tietenkään näytä hyväkroppaiselta parikymppiseltä, se on selvä.
Ja en sano, että paremmaltakaan seksikkyysnäkökulmasta. Mutta en TODELLAKAAN tuollaiselta tyrkyltä läskiltä.
Lasten saaminen on sivuseikka. Itselläni on kolme ja paras kroppa ikäisistäni, jonka tiedän, on viiden lapsen äiti.
Kolmen lapsen äiti haukkuu vierasta naista tyrkyksi läskiksi? Sisäistä kauneutta sinulla ei ainakaan ole yhtään, nauti siis kropastasi, sillä se on ainoa millä pystyt elämässä pätemään.
Miksi tuo alaosa näyttää niin oudolta...?
Kyseisen neidin kommentti naapurin rouvasta kertoo hänen omasta minäkuvastaan paljon. "naapurin sportti zumba hula hula rouva". Eli osui ja upposi. Biksukuvasta näkyy, että puolen vuoden punttis-sarka tekisi hyvää. Itse aloitin helmikuussa ja tuloksia näkyy jo hyvin.
Vatsan seutu on vähän ikävässä kunnossa.
No huuhhuh mikä beibe. Taidan illalla ottaa pikku näpin tälle!
Muija on securitaksella duunissa ja elelee kakskerroksisessa kämpässä ja matkustelee pitkin poiki maailmaa. Kovat on liksat siel näköjään.
asioita joita ei koskaan tapahtunut: auringon otto edition.
Komeasti etureppu roikkuu. Eikö kalsarit pysy ylhäällä ilman narusta pitelyä, ei ihmekään jos naapurit katsoneet jos perse paljaana röhnöttänyt nurmikolla.
Mehevä mimmi. Varmasti on hänen näköiselle ja kokoiselle naiselle miehiä jonossa. Mutta ei olisi vastaavalle miehelle naisia jonossa. Ne on ne naisten hurrrrrrrrrjan kovat ulkonäköpaineet nääs!
Mua ihmetyttää et miehet tässä keskustelussa ylistää tätä ylipainoista naista ja kaikissa muissa kertoo miten ylipainoinen nainen ei ole mitään. Tosin parikymppiset on nykyisin lihavampia kuin ennen. Joten jos sellaisen naisen otat niin normaalipainoista hänestä tuskin koskaan tulee jos on jo noin nuorena tuota kokoa.
Mä kyllä kysyisin tuon naapureilta et onko sanoneet noin, ja kehittäisi ottamaan yhteyttä lehteen että kumpikaan naapuri ei ole tuollaista sanonut ja tyttö keksi päästään jutun... Jos olisin tuon naapuri niin kyllä haluaisin oikaista valheen
Siis kun tämän kokoinen tyttö lähestyy keski-ikää niin luultavasti on jo aika lihava...mutta makuja on monenlaisii.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää et miehet tässä keskustelussa ylistää tätä ylipainoista naista ja kaikissa muissa kertoo miten ylipainoinen nainen ei ole mitään. Tosin parikymppiset on nykyisin lihavampia kuin ennen. Joten jos sellaisen naisen otat niin normaalipainoista hänestä tuskin koskaan tulee jos on jo noin nuorena tuota kokoa.
Voinee päätellä että ylipaino sinänsä ei ole miehille ongelma jos tissit on vaan tarpeeksi isot?
Tuo bikinipöksymalli ei kyllä ole paras mahdollinen malli tuollaiselle kropalle - näyttää todella tyylittömältä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ehkä eri mielipiteitä aiheesta tai sitten ne ylipainoisia naisia haukkuneet ovat oikeasti olleet toisia naisia, jotka ovat miesten nimissä kirjoitelleet. Kuten itsekin hyvin tiedät, naiset ovat kieroja ja myrkyllisiä.
onkohan nanna lukenut tätä keskustelua ja siksi piilottanut profiilinsa
Vierailija kirjoitti:
onkohan nanna lukenut tätä keskustelua ja siksi piilottanut profiilinsa
Naiset taas innolla halventamassa toisten naisten vartaloita. Ettekö te naiset jo vihdoin ymmärrä, että teidän ulkonäköpaineenne johtuvat toisista naisista?
En ole ikinä nähnyt rumempaa alaosaa bikineissä!
En minäkään häntä erityisen hyvännäköisenä pidä. Mutta toisaalta jokaisella on oikeus mielipiteensä, kauneus kun kuitenkin on loppupeleissä objektiivinen käsite. Ei se ole keneltäkään pois jos joku pitää häntä nättinä, joten mollaamisen vois varmaan nyt lopettaa tähän.
ohis