Joillakin on resting bitch Face, mulla on resting fool face
Kommentit (8)
Anteeksi olis, mutta ihan PAKKO korjata; oikea termi on BITCHY RESTING FACE, eli vapaasti suomennettuna vittumainen leponaama. Ei resting bitch face, eli lepäävä horonaama.
Ei mulla muuta.
Minulla on resting ugly face. Vaikka itsestäni tuntuu, että kasvoillani on terävän älykäs mutta samalla viehättävän naisellinen ja lempeän miellyttävä ilme, oikeasti näytän aivotoiminnaltaan vajaalta mieheltä.
Mulla resting ugly fat mental case face ja body. Ja aurassani on jotain hajuja tai signaaleja jotka kertovat minun olevan vastenmielinen ja aivoton paska jota tulee karttaa.
Näytän muiden ihmisten silmään vessan pöntöltä tai nyrkkeilysäkiltä.
Vain komeat ja kauniit ihmiset (esim. näyttelijät, mutta myös viehättävät tavalliset pulliaiset) näyttää omalta itseltään.
Jos joku on eri mieltä, niin hän kuuluu itse niihin kauniisiin ja komeisiin.
Siis jo joku ajattelee, että "kyllä mä näytän itseltäni vaikken ole kaunis/komea", niin hän on oikeasti kaunis/komea.
- 6
Vierailija kirjoitti:
Vain komeat ja kauniit ihmiset (esim. näyttelijät, mutta myös viehättävät tavalliset pulliaiset) näyttää omalta itseltään.
Jos joku on eri mieltä, niin hän kuuluu itse niihin kauniisiin ja komeisiin.
Hmm, tarkoitatko tällä sitä, millaisen ulkonäön ihminen mielikuvissaan liittäisi omaan itseensä? :D Tuo voisi kyllä pitää paikkaansa.
Omaan naamaani sopisi varmaan joku resting bug face. Mutta internet -kasvoihini puolestaan pätee tuon viestin 3 kuvaus. :'DD
Se pitää paikkansa. Hölmöistä näkyy päältä.