Miksi Sanna Marinia vihataan?
Voisiko joku kiitos faktoihin perustuen kertoa, miksi Sanna Marinia vihataan niin paljon?
Miten epäonnistui pääministerinä tms?
Kommentit (115)
Vain tyhmät luuserit vihaavat. Hän on yksi Suomen menestyneimmistä pääministereistä ja kriisijohtajista.
Kokoomus(nuoret) vihaavat. Tietävät häviävänsä seuraavat vaalit.
En vihaa. Mutta huonosti valmisteltuja epäonnistuineta lakeja oli useita. Se oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Ne oli koko hallituksen epäonnistumisia mutta Marin oli pääministerinä johtaja ja vastuussa.
Kansainvälinen maine tuli lähinnä bilevideoista. Ja tietysti sopivasta sukupuolesta ja ulkonäöstä.
Onnistumisiakin oli. Natoon päästiin lopulta ja koronasta selvittiin jotenkuten.
Sanna ja Goran molemmat narsisteja! Molemmat niin rakastuneita itseensä ja erinomaisuuteensa että todellisuudentaju on hämärtynyt!
No, vilkaisepa rahapussiasi! Näkyykö siellä mitään?
"Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita".
Samasta syystä kuin Greta Thurnbergiä. Naisten toivotaan olevan pelkkiä koristeita.
m36
Minä, minä, Minä-pääministeri. Minä, minä oikeassa, muut väärässä, minä en tehnyt virheitä. 🥴 Tässä muutama syy.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Goran molemmat narsisteja! Molemmat niin rakastuneita itseensä ja erinomaisuuteensa että todellisuudentaju on hämärtynyt!
Tämä. En todellakaan fanita yhtäkään narsistia, kylvää pelkkää pahaa oloa ympärilleen. Mutta sokea hovinsa aina heilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, Minä-pääministeri. Minä, minä oikeassa, muut väärässä, minä en tehnyt virheitä. 🥴 Tässä muutama syy.
Montako virhettään Orpo tai Sipilä on myöntänyt?
Ajoi suomen ennetään huonon talouden kiville, ja lähti saman tien pakoon hillotolpalle.. Ja se, että kokoomus yrittää nyt sahata pohjaa pois karilla olevasta veneestä ei ole mikään tekosyy ylistää edellisiä hallituksia.
Koska, Sanna on peilikuva niistä piirteistä, joita häntä vihaavat ihmiset vihaavat itsessään.
Tuskinpa nyt vihataan.
Turkulainen jonka juna toi suureen kaupunkiin. Ainahan voi palata takaisin lähtöksupunkiinsa. Jos ei Helsingissä viihdy.
Suomalaiset ovat oikeudentuntoista kansaa ja historiastaan johtuen kunnioittavat erityisen paljon omia valtiollisia instituuttejaan. Jos joku sattuman kautta nousee pääministeriksi ja käyttää asemaansa instituutioiden halventamiseen ( kesärantabileet), hyväksikäyttöön (aamupalat veronmaksajien piikkiin), hoitaa hommansa huonosti (turhat koronarajoitukset, koulujen ja kirjastojen ja uimahallien sulku puhumattakaan rikkaille kavereille jaetuista koronatuista, holtiton velanotto, Uniper-kauppojen hoito tappiollisesti kännisellä tekstarilla jne.)
Ja kun ei edes sitoudu politiikkaan vaan lähinnä instailee ja kiillottaa omaa henkilöbrändiään, on vaaleissa ehdolla, mutta eroaa kun tulee valituksi ja syyttää omista mokailustaan mediaa ja Suomen kansaa. Muistaa menneitä tapahtumia kovin valikoivasti.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa. Mutta huonosti valmisteltuja epäonnistuineta lakeja oli useita. Se oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Ne oli koko hallituksen epäonnistumisia mutta Marin oli pääministerinä johtaja ja vastuussa.
Kansainvälinen maine tuli lähinnä bilevideoista. Ja tietysti sopivasta sukupuolesta ja ulkonäöstä.
Onnistumisiakin oli. Natoon päästiin lopulta ja koronasta selvittiin jotenkuten.
Kun tarpeeksi härskisti valehtelee niin osa menee läpi.. koska yleisön logiikka on "totuus löytyy puolestavälistä". Osaisitko nimetä "huonosti valmisteltuja tai epäonnistuineta lakeja?"
Keskinkertainen pääministeri, joka pakoili vastuuta ja syytti virheistään muita.