Naapurit eivät pitäneet Nannan vartaloa sopivan näköisenä auringon ottamiseen omalla pihamaalla.
Kaikkeen ne naapurit tuppautuukin omine mielipiteineen. Hyvä Nanna, rohkea olet!
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805172200949525_iq.shtml
Kommentit (337)
Läski mikä läski. Turha sitä on kieltää. Mutta kyllä läskitkin saavat omalla pihallaan ottaa aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa vähän siltä, että Nanna on halunnut päästä lööppeihin.
Masentuneelle positiivinen palaute voi parantaa sitä minärakennetta. Oma epävarmuus omasta ulkonäöstä ei ole naapureiden vika vaan se oman minärakenteen. Itseään rakastava ihminen osaa laittaa rumat sanat sanojan puutteellisuuden piikkin.
Tarkoitat varmaankin minäkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai kyseisen fb-ryhmän yp on vetänyt tästäkin julkaisusta pultit, kun säännöt kieltää jakamasta ryhmän sisältöä ulkopuolelle? 😂😂 Niin kuin taannoin oli iltiksessä se juttu naisesta, joka nukahti sohvalle ja miehensä levitteli kaljapulloja tms. lattialle "lavasteeksi", niin kyseisen kuvan nainen julkaisi kuvan ekaksi ryhmässä ja yp motkotti, kun kuva oli hetken päästä iltalehdessä :D
Tai sit siitä naisesta, jonka vauva tipahti päiväunilla sängyn ja patterin väliin ja sai hurjat palovammat, sekin julkaistiin naistenhuoneella ekaksi...
Kaikki nämä päivät kun olen tähän otsikkoin törmännyt iltapulussa ja täällä olen luullut että kyseessä Karalahti. Joka kai aikasraskaana. Luulin että jotain etoo kun raskaana on biksuissa.
Mikään ei ole nykyään nopeampi tapa saada huomiota medialta ja lisää seuraajia kuin kunnon ulina iltapäivälehdessä. Ennen piti oikeasti nähdä vaivaa saavuttaakseen yhteisössä sankarin aseman, mut nyt kuka tahansa voi väittää mitä vaan (ketään ei kiinnosta eikä kukaan oikein voi tarkistaa faktoja) ja tästä tulee sen tien valtakunnan puheenaihe.
Jos aletaan oikein kyyniseksi, niin voisi ajatella, et tuo on keksinyt itse kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö jo saanut 15 minuutin julkisuutesi?
Vaikuttaa kuvien perusteella todella huomionkipeeltä. Noinkohan on totta tämän tarinat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kyseisen fb-ryhmän yp on vetänyt tästäkin julkaisusta pultit, kun säännöt kieltää jakamasta ryhmän sisältöä ulkopuolelle? 😂😂 Niin kuin taannoin oli iltiksessä se juttu naisesta, joka nukahti sohvalle ja miehensä levitteli kaljapulloja tms. lattialle "lavasteeksi", niin kyseisen kuvan nainen julkaisi kuvan ekaksi ryhmässä ja yp motkotti, kun kuva oli hetken päästä iltalehdessä :D
Tai sit siitä naisesta, jonka vauva tipahti päiväunilla sängyn ja patterin väliin ja sai hurjat palovammat, sekin julkaistiin naistenhuoneella ekaksi...
Miten patterista voi saada hurjat palovammat?
Kyse ei ollut lihavuudesta vaan liian paljastavista bikineistä.
Tuskin tuo oli hänen oma pihansa.
Suomalaiset naiset ovat kovia haukkumaan muiden ulkonäköä vaikka moni haukkuja itse on kuin katujyrän alle jääneen näköinen.
Mikähän näköinen se naapuri itse on?
Heikkoitsetuntoiset haukkuvat muita tunteakseen jotain ylemmyyttä tai kohentaakseen omaa pahaa oloaan.
Totesin haukkujalleni että "sinä olet ruma, minä voin aina laihduttaa". Ja laihdutinkin ja nyt olen fitimpi kuin tämä haukkujani, ei enää katsokaan minuun päinkään. Kateellinen p*ska. Miehensä katselee minua kun aurinkoa otan biksuissa pihallani. Rouva ei voi sietää yhtään ja jessus mitä riitoja niillä on joka päivä 😂
Olen pullukka, mutta en kyllä asiasta numeroa tee missään somessa.
Hyvä itsetunto ei ulkopuolisten kehuja ja hyväksyntää kaipaa, sitä on kehopositiivisuus. Itsevarmuus ja hyvä itsetunto ovat avainasemassa.
Jos nämä eivät ole kunnossa, muutkin sen huomaavat ja vielä jos itse puhut itsestäsi rumasti, on hyvin vaikeaa mennä ketään kehumaan.
Teeskennelläkö pitäisi, kun toinen kalastelemalla kalastelee niitä kehuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten patterista voi saada hurjat palovammat?
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804272200904812_u0.shtml
No liimauduppa ite muutamaksi minuutiksi vanhaan kuumaan patteriin kiinni, niin katotaan miten käy.
Nanna, Nanna,
kyllähän sua voi panna.
Vaikka naapurin lapset sua pelkää,
hyppäisin kernaasti sun selkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole nykyään nopeampi tapa saada huomiota medialta ja lisää seuraajia kuin kunnon ulina iltapäivälehdessä. Ennen piti oikeasti nähdä vaivaa saavuttaakseen yhteisössä sankarin aseman, mut nyt kuka tahansa voi väittää mitä vaan (ketään ei kiinnosta eikä kukaan oikein voi tarkistaa faktoja) ja tästä tulee sen tien valtakunnan puheenaihe.
Jos aletaan oikein kyyniseksi, niin voisi ajatella, et tuo on keksinyt itse kaiken.
Missä vaiheessa suomalaisista on tullut näin tyhmiä? Ei Nanna ole mitään "iltapäivälehdessä ulissut", vaan ip-lehden toimittaja on tehnyt jutun hänen Naistenhuone / IG -postauksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa suomalaisista on tullut näin tyhmiä? Ei Nanna ole mitään "iltapäivälehdessä ulissut", vaan ip-lehden toimittaja on tehnyt jutun hänen Naistenhuone / IG -postauksestaan.
Mutta se on antanut luvan julkaista tuon ulinan Iltalehdessä, sama se missä juttu on alun perin julkaistu.