Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit eivät pitäneet Nannan vartaloa sopivan näköisenä auringon ottamiseen omalla pihamaalla.

Vierailija
17.05.2018 |

Kaikkeen ne naapurit tuppautuukin omine mielipiteineen. Hyvä Nanna, rohkea olet!

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805172200949525_iq.shtml

Kommentit (337)

Vierailija
221/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa tuo on lihava? Tisseistä? 😂 ainoastaan muodokas ja se ei ole synonyymi lihavalle

On tuo nyt vähän lihava vaikkei mikään tosi tantta olekaan ja enimmäkseen läskit "oikeissa paikoissa". Kuvissa vaan on sellaiset asennot, että läskiys ei näy niin pahasti.

Vierailija
222/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa tuo on lihava? Tisseistä? 😂 ainoastaan muodokas ja se ei ole synonyymi lihavalle

On tuo nyt vähän lihava vaikkei mikään tosi tantta olekaan ja enimmäkseen läskit "oikeissa paikoissa". Kuvissa vaan on sellaiset asennot, että läskiys ei näy niin pahasti.

Avatkaa nyt herrajestas silmänne. Onhan toi nyt ihan karsee fattis. Painoindeksi heilahtaa ihan varmasti vakavan lihavuuden puolelle. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää et miehet tässä keskustelussa ylistää tätä ylipainoista naista ja kaikissa muissa kertoo miten ylipainoinen nainen ei ole mitään. Tosin parikymppiset on nykyisin lihavampia kuin ennen. Joten jos sellaisen naisen otat niin normaalipainoista hänestä tuskin koskaan tulee jos on jo noin nuorena tuota kokoa.

Voinee päätellä että ylipaino sinänsä ei ole miehille ongelma jos tissit on vaan tarpeeksi isot?

Kaikista tärkentä miehille on kuinka isolta ja pyöreältä naisen pylly tuntuu lantiota vasten kun takaapäin yhdytään. Nannahan on täydellinen jumalatar ja sitä katkerat lehmät eivät kestä.

Kiinteä mutta pehmeä, sopivan lihaisa ja pyöreä pylly tuntuu hyvältä. Ei XL kokoinen lotiseva lihakasa.

Vierailija
224/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta perseestä tulee mieleen iso paskaläjä.

Vierailija
225/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, luulin että siellä olisi kuva jostain 200kg tädistä, mutta tuohan on ihan normaali. Ja sillä 200 kiloisellakin on kyllä tasan tarkkaan oikeus ottaa aurinkoa omalla pihalla. Ei siitä lapset traumatisoidu. Käyväthän lapset uimahalleistakin ja siellä näkee kaikenlaisia vartaloita ihan alasti tai uikkareissa.

Kyllä ne lapset saavat se trauman, ihan varmasti.  Tosin , ei alastomasta vartalosta, vaan sen äidin reagoinnista.

Äiti opettaa kaikelaisia pelkoja ja pahaa oloa siitä miten vanhemmat asioihin suhtautuvat.  Onhan se lasten kannalta tuhoisaa, että kaikenlaisia turhia pelkoja juurrutetaan, käyttäytymällä idioottimaisesti.  Se on kuitenkin nykyaikaa, kun ei ole todellisia vaaroja niin aletaan säikkymään varjojakin.

Vierailija
226/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosta perseestä tulee mieleen iso paskaläjä.

Joo ei panettais kyllä yhtään paskaläjän päästö paikka.

Vierailija
227/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää et miehet tässä keskustelussa ylistää tätä ylipainoista naista ja kaikissa muissa kertoo miten ylipainoinen nainen ei ole mitään. Tosin parikymppiset on nykyisin lihavampia kuin ennen. Joten jos sellaisen naisen otat niin normaalipainoista hänestä tuskin koskaan tulee jos on jo noin nuorena tuota kokoa.

Voinee päätellä että ylipaino sinänsä ei ole miehille ongelma jos tissit on vaan tarpeeksi isot?

Kaikista tärkentä miehille on kuinka isolta ja pyöreältä naisen pylly tuntuu lantiota vasten kun takaapäin yhdytään. Nannahan on täydellinen jumalatar ja sitä katkerat lehmät eivät kestä.

Kiinteä mutta pehmeä, sopivan lihaisa ja pyöreä pylly tuntuu hyvältä. Ei XL kokoinen lotiseva lihakasa.

Tuo maha on kiinteähkö vain nuoren iän ansiosta. Parin vuoden kuluttua roikkuu kuin keski-ikäisen kaljamaha. Nyt on jo hyvin matkalla alaspäin. Aika surullista miten on tuossa kunnossa jo parikymppisenä.

Vierailija
228/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysä roikkuva höttökroppa 20+v ihmisellä, 50-vuotiaat näyttää rannalla tuolta ja niilläkin lapsia. Elämäntapojen täytyy olla todella huonot kun jo tuossa iässä noin huonoon kuntoon päästänyt itsensä.

En todellakaan näytä!

Olen aivan hoikka ja minulla ei ole tatuointeja. En tietenkään näytä hyväkroppaiselta parikymppiseltä, se on selvä. 

Ja en sano, että paremmaltakaan seksikkyysnäkökulmasta. Mutta en TODELLAKAAN tuollaiselta tyrkyltä läskiltä. 

Lasten saaminen on sivuseikka. Itselläni on kolme ja paras kroppa ikäisistäni, jonka tiedän, on viiden lapsen äiti. 

Kolmen lapsen äiti haukkuu vierasta naista tyrkyksi läskiksi? Sisäistä kauneutta sinulla ei ainakaan ole yhtään, nauti siis kropastasi, sillä se on ainoa millä pystyt elämässä pätemään.

Mikä tuo sitten on, elle tyrkky? Haluaa miljoonan ihmisen näkevän itsensä puolialasti iltapäivälehdessä. 

Läskeydestä ei tarvitse perusteita. Riittää, kun katsoo kuvan. 

Sitä paitsi koko juttu on takuusti tekaistu. 

Vierailija
229/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin teini, tuon kokoiset olivat niitä läskejä joille naureskeltiin. Ei sillä että se olisi ollut oikein. Hyvä kaverini oli sellainen. Nykyisin alkaa olla normaali koko. Niin ne ajat muuttuu.

Samanlaiseksi tuo naapurikin opettaa omat lapsensa. Koulukiusaajiksi.

Vierailija
230/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minua ei kiinnosta mitä miehet minusta ajattelee, saati mitä naiset.

Kaikki raajat on vielä tallella, en mene alasti pihalle enkä huutele sopimattomia, en ole edes humalassa.

En ole olemassa kenenkään seksuaalisia tarpeita varten vaan elän omaa ainutkertaista elämääni piittaamatta yhtään kenestäkään kärpäsenkakan vertaa.

Siinäs kyyläätte....

Vierailija
231/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on tosi nätti nainen.

Muistatteko 80-luvulta mainoslauseen "optikko auttaa"... 

Sopii tähän!

Muistatko itse sellaisen sanonnan, että kauneus on katsojan silmissä. Itse toki olet Miss Universum.

Vierailija
232/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysä roikkuva höttökroppa 20+v ihmisellä, 50-vuotiaat näyttää rannalla tuolta ja niilläkin lapsia. Elämäntapojen täytyy olla todella huonot kun jo tuossa iässä noin huonoon kuntoon päästänyt itsensä.

En todellakaan näytä!

Olen aivan hoikka ja minulla ei ole tatuointeja. En tietenkään näytä hyväkroppaiselta parikymppiseltä, se on selvä. 

Ja en sano, että paremmaltakaan seksikkyysnäkökulmasta. Mutta en TODELLAKAAN tuollaiselta tyrkyltä läskiltä. 

Lasten saaminen on sivuseikka. Itselläni on kolme ja paras kroppa ikäisistäni, jonka tiedän, on viiden lapsen äiti. 

Kolmen lapsen äiti haukkuu vierasta naista tyrkyksi läskiksi? Sisäistä kauneutta sinulla ei ainakaan ole yhtään, nauti siis kropastasi, sillä se on ainoa millä pystyt elämässä pätemään.

Mikä tuo sitten on, elle tyrkky? Haluaa miljoonan ihmisen näkevän itsensä puolialasti iltapäivälehdessä. 

Läskeydestä ei tarvitse perusteita. Riittää, kun katsoo kuvan. 

Sitä paitsi koko juttu on takuusti tekaistu. 

Voi hyvinkin olla totta. Kyllä noita naapurin kaltaisia vinkujia oikeasti on tuolla asuntoalueilla, varsinkin okt-alueilla. Syksyn lehdet nurmikolla, leikkaamaton nurmi, väärän merkkinen/värinen/pesemätön auto ja sappi kiehuu.

Vierailija
233/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui heti, että Nanna on keksinyt koko jutun. 

Lähinnä tuon lapsiheiton takia, muutenkin kuulostaa huomiohakuiselta.

Vierailija
234/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on tosi nätti nainen.

Muistatteko 80-luvulta mainoslauseen "optikko auttaa"... 

Sopii tähän!

Muistatko itse sellaisen sanonnan, että kauneus on katsojan silmissä. Itse toki olet Miss Universum.

En ole, 

Mutta vannon ja vakuutan, että parikymppisenä (ja edelleen) olen sata kertaa paremman näköinen. 

Jos tällainen tatuioitu läskihirviö edustaa naiskaunettua jossain Kouvolassa, niin täällä Munkassa on vähän eri kriteerit. 

Vierailija
235/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kuoli juuri aliravitsemukseen, syynä sairaus joka vaikeutti syömistä.

Sen jälkeen kyllä on tuntunut tosi pinnalliselta tämä ulkonäkökeskeisyys. Jos on suht toimiva keho ja pystyt hengittämään ja elämään vapaana, olet jo onnekkaampi kuin suurin osa maailman ihmisistä.

Mitäs jos keskityttäisiin elämään hyvä elämä eikä arvostelemaan.

Ei tarvitse olla kusipää enempää itselleen kuin muille.

Vierailija
236/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettäsillee kirjoitti:

Muijalla on vartalossa vähän enemmän kiinnitartuttavaa ja heti täällä ollaan sitä mieltä, että on kolmikymppisenä jo työkyvytön? Voi herranen aika sentään. Minä tunnen ihmisiä, miehiä kuin naisiakin, jotka ovat jo teini-iästä asti olleet pullukoita ja silti viettävät aktiivista elämää ja käyvät töissä. Ei se vartalon koostumus oikeasti kerro kaikkea. Ja kyllä, Nanna on helkkarin kuuma kissa ja polkisin sitä kuin tulpatonta mopoa, jos siihen luvan saisin. Se tässä lieneekin ongelma, naapurin akan ukon katse viipyillyt liikaa Nannan pakaroissa :D

Nauratti ton sh:n kirjoitus. Meikäläinen oli löysä 20v ja 30v lihava ja silti edelleen hyvissä voimissa työelämässä 50v.

Vierailija
237/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani kuoli juuri aliravitsemukseen, syynä sairaus joka vaikeutti syömistä.

Sen jälkeen kyllä on tuntunut tosi pinnalliselta tämä ulkonäkökeskeisyys. Jos on suht toimiva keho ja pystyt hengittämään ja elämään vapaana, olet jo onnekkaampi kuin suurin osa maailman ihmisistä.

Mitäs jos keskityttäisiin elämään hyvä elämä eikä arvostelemaan.

Ei tarvitse olla kusipää enempää itselleen kuin muille.

Tuollainen vyötärölihavuus vaan juurikin tuo ne sairaudet tullessaan. Että se siitä terveellisestä kropasta.

Vierailija
238/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks muuten toi lihava akka laittoi kuvansa julki? Muutenhan toi juttu olisi ollut ihan ok, mutta kun laittoi kuvansa, ilmeisesti luullen että on upea läskeineen, niin meni vähän ohi. Läskihän toi on, eikä mitenkään haluttava. Tulee mieleen, että onko nykyään muotia olla läski?

Vierailija
239/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks muuten toi lihava akka laittoi kuvansa julki? Muutenhan toi juttu olisi ollut ihan ok, mutta kun laittoi kuvansa, ilmeisesti luullen että on upea läskeineen, niin meni vähän ohi. Läskihän toi on, eikä mitenkään haluttava. Tulee mieleen, että onko nykyään muotia olla läski?

Elintaso läskejä alkaa olla jo niin paljon että puhuvat toinen toisensa puolesta ja manipuloivat toisiaan. "oi sä oot just hyvä noin" ja muuta diipadaapaa. Läskit on rumia vaikka voissa paistais.

Vierailija
240/337 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä on "täydellinen jumalatar": https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/dafa5cf992864d0c8765c82debc…

No mikäs tämä sitten on: https://78.media.tumblr.com/1e66b9f1a06637e95c6ea7ea29d662d9/tumblr_p8g…

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/dafa5cf992864d0c8765c82debc…

Ihan vi-tun kuuma, seksikäs ja luonnollisen pyöreä. Todella kaunis nuori nainen. Mä käyn itse salilla jatkuvasti ja kyllä mu kalu seisois, jos tommonen nainen pyöris asunnolla bikineissä. Toi alempi kuva on luonnoton muovinukke, joka korostaa ainoastaan persettään, eikä sekään ole aito.