Naapurit eivät pitäneet Nannan vartaloa sopivan näköisenä auringon ottamiseen omalla pihamaalla.
Kaikkeen ne naapurit tuppautuukin omine mielipiteineen. Hyvä Nanna, rohkea olet!
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805172200949525_iq.shtml
Kommentit (337)
Ihan oikeasti? Ootte kyl aika apinoita kun täällä somessa kirjoittelette kuinka joku on ruma ja lihava. Jokainen ken uskaltaa nii näyttää sen oman naamansa ja kropan nii katotaan mitä rupikonnia ja mätisäkkejä täällä on
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä omaa vartaloani sopivana julkiseen auringonottoon. Menen omalle pihalle ja julkisille rannoille pelkissä shortseissa silti! Ihan vaikka vaan mielensäpahoittajien kiusaksi, eikä hävetä yhtään!
T: Setämies
Sama. Mulla on vielä mun 80 luvun adidaksen "rullaluistelu-shortsit", vähän ne on pienet. Kassit roikkuu lahkeista paljaana. Mielensäpahoittajia on maailma täys, minkäs teet... live and let live!
Tikis83 kirjoitti:
Ihan oikeasti? Ootte kyl aika apinoita kun täällä somessa kirjoittelette kuinka joku on ruma ja lihava. Jokainen ken uskaltaa nii näyttää sen oman naamansa ja kropan nii katotaan mitä rupikonnia ja mätisäkkejä täällä on
Äitisi oli kun sua teki.
Mun isä on vahvempi kuin sun isi.
Joka toista haukkuu, on ite.
Jos arvostelet toista, näytä oma kuvas.
Mistä hiekkalaatikolta sä opit logiikkasi?
Kuvat ja videot poistettu.
Mun puolesta kaikki naiset ikään ja kokoon katsomatta ovat tervetulleita meidän pihalle aurinkoa ottamaan vaikka ihan alastomina.
Onhan toi Nanna jäätävän lihava! Katsokaa nyt mikä ’vyölaukku’.. ei ole terveellistä noin nuorena. Silti ihan vetävän näköinen, mutta todella lihava on. Ei pidä kieltää tosiasioita. Kohta me ollaan kuin amerikkalaiset....
Löysä roikkuva höttökroppa 20+v ihmisellä, 50-vuotiaat näyttää rannalla tuolta ja niilläkin lapsia. Elämäntapojen täytyy olla todella huonot kun jo tuossa iässä noin huonoon kuntoon päästänyt itsensä.
No onhan toi nyt hirvee läski! En kyllä munkaan naapuriin haluaisi mitään wt-siiderivalasta ottamaan aurinkoa!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuossa yhdessä kuvassa, jossa pinkit bikinit, näyttää siltä kuin peppu paljaana pyllisteltäisiin naapurille. En ihmettele, jos naapuri esittää "mielipiteensä".
Meidän talossa on isot parvekkeet jotka ovat käytännössä huoneen kokoisia ja usein viikonloppuisin vieraiden kanssa lounastetaan tai illastetaan partseilla. Kyllä mun on sanottava, että vaikuttaisi fiiliksiin ja ruokahaluun, jos tuollainen venyttelisi nahkojaan siinä ikkunan takana.
Kommentin laukonut on ilmiselvä ja tyypillinen av-mamma. En minä tietenkään, minähän olen muita parempi ja kerron vain muille, miten muiden pitää elää.
Vierailija kirjoitti:
Kuva poistettu. 😲
shit hit the fan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainenhan tuo Nanna on 😍
M35
Miksihän tämä kommentti sai kasan alanuolia?
Mitä luulet, Nanna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuossa yhdessä kuvassa, jossa pinkit bikinit, näyttää siltä kuin peppu paljaana pyllisteltäisiin naapurille. En ihmettele, jos naapuri esittää "mielipiteensä".
Meidän talossa on isot parvekkeet jotka ovat käytännössä huoneen kokoisia ja usein viikonloppuisin vieraiden kanssa lounastetaan tai illastetaan partseilla. Kyllä mun on sanottava, että vaikuttaisi fiiliksiin ja ruokahaluun, jos tuollainen venyttelisi nahkojaan siinä ikkunan takana.
Tämä mielikuva on huvittava. Ihmiset kokoontuneet esim. ristiäisten tms. viettoon, kakkua ja muuta mukavaa pöydässä, rentouttavaa musiikkia taustalla. Ja yllättäen taustalle ilmestyy löysä lihava losoperse, joka näyttää olevan täysin paljas vaossa olevaa liian kapeaa narua lukuunottamatta :D
Ainakin tämä somekohu onnistui, ennen kohua 200 tykkäystä per kuva, kohukuva 2 000, kohun jälkeen 350
Vierailija kirjoitti:
Kommentin laukonut on ilmiselvä ja tyypillinen av-mamma. En minä tietenkään, minähän olen muita parempi ja kerron vain muille, miten muiden pitää elää.
Muuten olisin jättänyt täysin kommentoimatta, mutta kun se rasittava (keksitty?) ininätarina triggeröitti niin pahasti. Myönnän: olen "the" av-mamma, kaiken pahan alku ja juuri, totuudentorvi ja suuri neuvonantaja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Löysä roikkuva höttökroppa 20+v ihmisellä, 50-vuotiaat näyttää rannalla tuolta ja niilläkin lapsia. Elämäntapojen täytyy olla todella huonot kun jo tuossa iässä noin huonoon kuntoon päästänyt itsensä.
En todellakaan näytä!
Olen aivan hoikka ja minulla ei ole tatuointeja. En tietenkään näytä hyväkroppaiselta parikymppiseltä, se on selvä.
Ja en sano, että paremmaltakaan seksikkyysnäkökulmasta. Mutta en TODELLAKAAN tuollaiselta tyrkyltä läskiltä.
Lasten saaminen on sivuseikka. Itselläni on kolme ja paras kroppa ikäisistäni, jonka tiedän, on viiden lapsen äiti.
Mun mielestä toi on tosi nätti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi on tosi nätti nainen.
Muistatteko 80-luvulta mainoslauseen "optikko auttaa"...
Sopii tähän!
Paitsi homot. Fakta.