Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te vanhat äidit jaksatte?

Vierailija
17.05.2018 |

Olen kohta 50 vee, ja olen aivan poikki aina kun olen pari-3 päivää hoitanut 1v lapsenlastani. Varsinkin yöheräilyt rassaa, vaikka nukun päikkärit samaan aikaan lapsen kanssa. Toki tässä ei pääse oikein kiinni rutiiniin, kun tämä on satunnaista, mutta silti kauhistuttaa, jos olisi erehtynyt tekemään vanhana vielä iltatähden.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään jaksa. Äreitä ja helposti hermostuvia.

Vierailija
62/63 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ellet tiedä, niin yleensä raskautuminen ja raskauden loppuun saattaminen ei 50-vuotiaana ole mahdollista. Nelikymppinen taas on kaikin tavoin eri asia kuin viisikymppinen. Ja äitoys väsyttää iästä riippumatta. Jos sinulla on pitkä aika omasta pikkuvauvanhoitovaiheestasi, aika on todennäköisesti kullannut ja pehmentänyt muistoja. :)

Joo tiedän, että on harvinaista. Mutta onhan näitä, luomuja tai hoidettuja.

Nyt kun sanot, niin olihan se raskasta se oma pikkuvauvanhoitovaihekin, ja silloin ei sentään tarvinnut käydä töissä ekat 10 kuukautta.

Luomuja ei ihan oikeasti ole viisikymppisinä. Hoidetutkin ovat äärimmäisen harvinaisia. Joku jos sen ikäisenä onnistuu hoidettuna, niin motivaatio on todella korkea hoitojen jälkeen. Ei sitä varmasti ajattele työnä, vaan kiitollisena kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi