Mistä facebook-ryhmästä olet poistunut ja miksi?
Kommentit (153)
Pelastetaan mööpelit/vanhat tavarat: ihan älyttämän kallista roskaa. "Äiti toi Kiinasta -85" = värikäs, kulunut savipatsas 200€... yms.
Hätäkahvit: täynnä mainoksia, satunnainen yh etsii lapsenvahtia.
Itse haluaisin päästä ÄITYLIT-ryhmään. Harmi vaan kun ovat miesvihaajia. Tämä foorumi toimii hyvänä kakkosena, täällä kun on niin fiksu meno. :D
Vaikka kuinka monesta.
Eihän ryhmiä voi tuntea ennen kuin liittyy ja tutustuu.
Jos ei miellytä, pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministiryhmästä ja Rennosta feministiryhmästä, sillä ne olivat aivan järkyttäviä mielenterveysongelmaisten runkkurinkejä joissa ressukat kiusaavat ja lynkkaavat jokaista vähänkin eri tavalla ajattelevaa... Kyllä elämä parani kun ei tarvinnut katsella sitä kiusaamisskeidaa omassa feedissä, suosittelen!!!
En ole ollut jäsenenä kummassakaan näistä ryhmistä (koska en ole fb:ssa muutenkaan) mutta olen huomannut, että erilaiset feministiyhteisöt varsinkin netissä keräävät täysin kipeää porukkaa. Vainoharhaisia, aggressiivisia ja juuri sellaisia perinteisiä kiusaajatyyppejä. Omatkaan eivät lynkkaukselta säästy, jos ovat "väärällä" tavalla feministejä. Määrittelen edelleen itseni feministiksi mutta en enää aio liittyä mihinkään feministifoorumille enkä myöskään lähteä muuhun sen saran porukkatoimintaan mukaan.
Jos olisit noissa ryhmissä, voi olla, että et enää määrittelisi :'D Itse olin ajatellut että feministi = ihminen, jota kiinnostaa naisten oikeudet niin Suomessa kuin maailmalla ja joka näkee faktoihin perustuen naisiin kohdistuvat ongelmat. Eli n. 20 vuotta näin ajatellen feministi, ja n. kuukausi näiden ryhmien keskusteluita -> enpä ehkä olekaan enää feministi, kun nämä sekopäiset hörhöt ovat omineet feminismin itselleen, vaikkei tämä pseudo intersektionaalinen feminismi mitään todellista naisten oikeuksista välittämistä ole nähnytkään... Valitettavasti valtaosa ihmisistä yhdistää feminismin juuri tuohon kipeään porukkaan, ja itsekin olen aina iloisesti yllättynyt, jos kohtaan muunlaisen kuin täysin ideologisesti aivopestyn ihmisen, joka määrittelee itsensä feministiksi. Seuraavaksi ajattelen, että hän on varmaan jossain kiven alla elellyt :D
Sen verran kauan olen av:ta selaillut ettei tulis mieleenkään liittyä mihinkään ryhmiin. Kahelit niissä monesti on eniten äänessä kuten täälläkin.
Mutta tuosta feminismistä, itse olen sellainen ja kehtaan sanoa enkä edes elä kiven alla. En vain tajua miksi nykyään annetaan selkeästi feminismiä vastustavien tahojen määritellä mitä feminismi muka on. Tietysti heidän mielestään juuri nämä latvakakkoset ovat sitä ydintä vaikka feministejäkin on vähän joka lähtöön.
Mies35veee kirjoitti:
Ford club Finland
Moottoripyora.org
Facebookin motoristit
Puskaradio helsinki
Puskaradio vantaa
Puskaradio espoo
Hätäkaljat
Päiväkännit
Yksinäiset yhteen
Lohjalaiset
Onhan näitä.Kaikista poistumiseen suurin syy on yleinen negatiivisuus.
Jos kaikki on pashkaa ja ottaa päähän ja kaikkee muuta niin ei sitä jaksa. Joka hiton asiasta ajatellaan negatiivisen kautta.Se on hirveen raskasta ja syö energiaa. Ennemmin ympäröin itseni positiivisilla asioilla ja ihmisillä.
Noi sinkkuryhmät on surkeita. Yksinäiset yhteen, sinkut auttaa toisiaan, yksinasujat.
Jäsenyys näissä kesti noin päivän kussakin.
En tunnistanut surkeilevaa sävyä omakseni.
Myös paniikkikohtausryhmästä poistuin kiireen vilkkaa, kun tajusin että vaikka ryhmä on suljettu, kaikki näkevät jäsenyyteni siinä.
Raudanpuute-ryhmän yp oli raivopää fanaatikko. HSP oli turhaa lätinää ja pahaa mieltä tyhjästä: naapuri oli rapussa katsonut oudosti, sadesää teki kumman toispuoleisen päänsäryn, tiistaipäivä ahdisti, mitä mieltä olette kun kaveri sanoi niin ja niin?...
Kokkausryhmät on niille, jotka ovat juuri oppineet keittämään munan, ja haluavat tietää mitä voisi kokeilla seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikeissa erota puutarha, piha ja viherrakentamis-ryhmästä, sillä 80% postauksista on kuvia tyyliin voikukista ja pyydetään epätoivoissaan tunnustusapua. Mulla on iso piha jonka muokkaamiseen ja kasvien hoitoon oikeasti kaipaisin vinkkejä, mutta se rikkaruohojen ihmettely saa korvat savuamaan.
Olen vissiin samassa puutarharyhmässä. Olin toiveikas siitä että saisin uusia ideoita ja oppisin kokeneiden vinkkejä. Äsken joku pyysi tunnistusapua ketunleivälle, aamulla ihmeteltiin taas vuohenputkea...
Lisäksi sellaiset, jolla ei ole mitään tietoa, antavat mutu-ehdotuksiaan, ärsyttävää. Miksi neuvoa jos ei tiedä?
Ärsyynnyn myös neuleryhmissä, suoraan sanottuna vain toinen toistaan rumempia tekeleitä ja kun on nähnyt miljoona "lohikäärmehäntähuivia", niin alkaa kyllästyttää. Jostain syystä en kuitenkaan ole poistunut näistä ryhmistä, taidan olla tyhmä.
Hei! Piha,puutarha, kasvit, viherrakentaminen on paras! Tulkaa siihen.
Aktiivisin, isoin, mukavin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministiryhmästä ja Rennosta feministiryhmästä, sillä ne olivat aivan järkyttäviä mielenterveysongelmaisten runkkurinkejä joissa ressukat kiusaavat ja lynkkaavat jokaista vähänkin eri tavalla ajattelevaa... Kyllä elämä parani kun ei tarvinnut katsella sitä kiusaamisskeidaa omassa feedissä, suosittelen!!!
En ole ollut jäsenenä kummassakaan näistä ryhmistä (koska en ole fb:ssa muutenkaan) mutta olen huomannut, että erilaiset feministiyhteisöt varsinkin netissä keräävät täysin kipeää porukkaa. Vainoharhaisia, aggressiivisia ja juuri sellaisia perinteisiä kiusaajatyyppejä. Omatkaan eivät lynkkaukselta säästy, jos ovat "väärällä" tavalla feministejä. Määrittelen edelleen itseni feministiksi mutta en enää aio liittyä mihinkään feministifoorumille enkä myöskään lähteä muuhun sen saran porukkatoimintaan mukaan.
Jos olisit noissa ryhmissä, voi olla, että et enää määrittelisi :'D Itse olin ajatellut että feministi = ihminen, jota kiinnostaa naisten oikeudet niin Suomessa kuin maailmalla ja joka näkee faktoihin perustuen naisiin kohdistuvat ongelmat. Eli n. 20 vuotta näin ajatellen feministi, ja n. kuukausi näiden ryhmien keskusteluita -> enpä ehkä olekaan enää feministi, kun nämä sekopäiset hörhöt ovat omineet feminismin itselleen, vaikkei tämä pseudo intersektionaalinen feminismi mitään todellista naisten oikeuksista välittämistä ole nähnytkään... Valitettavasti valtaosa ihmisistä yhdistää feminismin juuri tuohon kipeään porukkaan, ja itsekin olen aina iloisesti yllättynyt, jos kohtaan muunlaisen kuin täysin ideologisesti aivopestyn ihmisen, joka määrittelee itsensä feministiksi. Seuraavaksi ajattelen, että hän on varmaan jossain kiven alla elellyt :D
Sen verran kauan olen av:ta selaillut ettei tulis mieleenkään liittyä mihinkään ryhmiin. Kahelit niissä monesti on eniten äänessä kuten täälläkin.
Mutta tuosta feminismistä, itse olen sellainen ja kehtaan sanoa enkä edes elä kiven alla. En vain tajua miksi nykyään annetaan selkeästi feminismiä vastustavien tahojen määritellä mitä feminismi muka on. Tietysti heidän mielestään juuri nämä latvakakkoset ovat sitä ydintä vaikka feministejäkin on vähän joka lähtöön.
Juuri näin! ✌️
Konmari
Ei kai tarvitse perustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi lukioaikainen kaveri, joka liitti mut kyselemättä Facebookissa entisen lukioluokamme ryhmään. Erosin heti. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä kuuluu 35 vuotta sitten viimeksi tavatuille tyypeille. Jonkin ajan kuluttua poistin kavereista myös tämän lukiokaverini.
Noihin ryhmiin liitetään lähinnä kohteliaisuudesta, ettei jollekulle tule tunnetta, ettei jätetä ulkopuolelle. Eihän niitä juttuja olisi pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Ihmisiä fb-ryhmiin edes asiasta ilmoittamatta liittävät ihmiset ovat tosi ärsyttäviä! :(
Niin ovat. Itse olen poistanut tällaiset ihmiset tuttavapiiristäni sekä FB-kavereistani. Liityn itse sellaisiin ryhmiin, jotka minua kiinnostavat. On oikeasti törkeää lisätä omin luvin toisia johonkin Eroon ylimääräisistä läskeistä -ryhmiin. Kiitos ihan helvetisti tästä vinkistä laihduttaa, "kaveri"!
Eroan kaikista tiukkapiporyhmistä.
Niissä on tyranni yp.nä, oma ajattelu kielletty, tiukka lähes hurmoshenkinen agenda (esim. Raudanpuute, konmari), älyttömän tiukat säännöt ja rajoitukset julkaisuille.
Hyvistä harrasteryhmistä olen saanut jopa kavereita!
Vierailija kirjoitti:
Töölö ostaa ja myy- facebookin kierrätysryhmä.
Sinänsä tosi hyödyllinen ja hyvä ryhmä, mutta ryhmässä aivan fanaattinen ylläpitäjä jolla ilmeisesti noussut jotenkin "valta" hattuun. Kommentoi pieniäkin sääntörikkeitä todella ilkeästi ja ylimielisesti, ja uhkailee ryhmästä poistolla heti jos hiukankin kyseenalaistaa jotain sääntöä. Itse tein jonkun huolimattoman sääntörikkeen, johon tämä ylläpitäjä oli välittömästi huutamassa että LUE SÄÄNNÖT!!! Sanoin että olen lukenut ne mutta en tiedä rikkoneeni, johon ylläpitäjä että LUE KUULE UUDESTAAN JA JOS EI VALKENE NIIN LUE NIIN MONTA KERTAA ETTÄ VALKENEE. Yritin siis kysyä syytä miksi ylläpito poisti varoittamatta erään ilmoitukseni. En saanut syytä koskaan julkaisun poistoon, ainoastaan vittuilua ja käskyn lukea säännöt. Totesin että fb on kierrätysryhmiä pullollaan, löydän muitakin ryhmiä.
Sinänsä koomista tässä on se, että ryhmän ylläpitäjä ei itse ole töölöläinen. Faktatieto.
Vierailija kirjoitti:
Poistuin sipsikaljavegaaneista...
Mua ärsyttää tossa ryhmässä se anteeksipyytely jos lautasella on kasviksia, "sori vihreistä!", aaargh.
Vierailija kirjoitti:
Mies35veee kirjoitti:
Ford club Finland
Moottoripyora.org
Facebookin motoristit
Puskaradio helsinki
Puskaradio vantaa
Puskaradio espoo
Hätäkaljat
Päiväkännit
Yksinäiset yhteen
Lohjalaiset
Onhan näitä.Kaikista poistumiseen suurin syy on yleinen negatiivisuus.
Jos kaikki on pashkaa ja ottaa päähän ja kaikkee muuta niin ei sitä jaksa. Joka hiton asiasta ajatellaan negatiivisen kautta.Se on hirveen raskasta ja syö energiaa. Ennemmin ympäröin itseni positiivisilla asioilla ja ihmisillä.
Roikut kuitenkin av:lla, täällä positiivareiden tyyssijassa? 😉
Kyllä. Täällä ei tarvitse olla rekisteröitynyt. Ei omalla nimellään, eikä kuvallaan. Täällä kommentointiani eivät kaverini näe.
Ylläpito ei täällä kommentoi, vttuile ja päde.
Lukemattomia syitä miksi tämä palsta on parempi kuin facen ryhmät.
Kilpirauhasen vajaatoiminta -ryhmästä lähdin koska kaikki ovat niin kamalan sairaita eikä kukaan lääkäri osaa auttaa heitä että alkoi oikeasti ahdistaa, mutta samalla on kai oltava kiitollinen että omaan tautiini on lääkitys purrut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi lukioaikainen kaveri, joka liitti mut kyselemättä Facebookissa entisen lukioluokamme ryhmään. Erosin heti. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä kuuluu 35 vuotta sitten viimeksi tavatuille tyypeille. Jonkin ajan kuluttua poistin kavereista myös tämän lukiokaverini.
Noihin ryhmiin liitetään lähinnä kohteliaisuudesta, ettei jollekulle tule tunnetta, ettei jätetä ulkopuolelle. Eihän niitä juttuja olisi pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Ihmisiä fb-ryhmiin edes asiasta ilmoittamatta liittävät ihmiset ovat tosi ärsyttäviä! :(
Niin ovat. Itse olen poistanut tällaiset ihmiset tuttavapiiristäni sekä FB-kavereistani. Liityn itse sellaisiin ryhmiin, jotka minua kiinnostavat. On oikeasti törkeää lisätä omin luvin toisia johonkin Eroon ylimääräisistä läskeistä -ryhmiin. Kiitos ihan helvetisti tästä vinkistä laihduttaa, "kaveri"!
Olen samaa mieltä.
Tosin kun liityin fb.hen, luulin että kulttuuriin kuuluu mahdollisuus liittää ystävä ryhmään, jonka arvelee kiinnostavan. Toi läskihomma on mustakin kettuilua, ei, vaan tarkoitan oikeasti kivoja ryhmiä. Pääseehän niistä eroamaan heti.
Mutta yksi tuttu veti pultit, joten mietin tarkemmin, enää en liitä ketään mihinkään, enkä halua että mua liitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monesta.
Eihän ryhmiä voi tuntea ennen kuin liittyy ja tutustuu.
Jos ei miellytä, pois.
Aivan totta! 👍
Juomapörssi. En halua, että tuollainen ryhmä näkyy etusivulla. Sitäpaitsi heillä ei ollut koskaan punaviiniä :).
Joku puutarharyhmä. Siellä lähinnä kinasteltiin siitä saako kotiloita myrkyttää ja rikkakasveja kitkeä. Odotin saavani inspiraatiota pihasuunnitteluun.
Lahden alueen äidit ja Lahti - ryhmä. Ensimmäisessä oli niin tekopyhää ja inhottavaa, itsensä jalustalle nostavaa porukkaa että häivyin. Jälkimmäisessä aina ne samat naamat joko valittamassa, kuittailemassa muille tai häpäisemässä muita. Ihan sama mitä joku kysyi, alle kertyi ala-arvoisia kommentteja.
Monesta kirppisryhmästä olen poistunut kun niissä on kaupankäynti hiljentynyt. Joissaim sisustusryhmissä yritin olla mukana, mutta koskaan en päässyt mukaan juttuihin.
Ei saatana minkälaisia ryhmiä :) Onneksi en ole facebookiin koskaan liittynytkään. Aikuiset ihmiset tuntuvat taantuvan siellä aivottomiksi.