Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aiheuttaa sen, että joillain naisilla on roikkuvat rinnat jo nuoresta asti?

Vierailija
16.05.2018 |

Kun taas toisilla ne eivät roiku vielä kolmekymppisenäkään, vaikka kokoa olisikin.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisiko olla kyse ihan vaan rintojen luonnollisesta mallista ,kun kaikkien rinnat on tietenki erilaisia.

Tai ehkä jos on heikot rintalihakset ,tai jos rinnat on kasvanu nopeesti ja tulee paljon raskausarpia niin iho heikkenee jo nuorena ?? En tiiä noi nyt tuli mieleen . Tai sitten ehkä voisiko rintojen koostumus vaikuttaa asiaan niinkun että kuinka paljon rinnasta on rintakudosta ja kuinka paljon rasvaa ? Kun sekin on niin yksilöllostä kaikilla

Vierailija
2/87 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudostyyppi on yksilöllinen, siis kuinka venyvää kunkin kudokset on. Se vaikuttaa todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoima.

Vierailija
4/87 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painovoima.

Eli samankokoisetkin rinnat roikkuvat toisilla vähemmän, jos viettää paljon aikaa avaruusaluksilla painottomassa tilassa.

Vierailija
5/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisillä on erinäköiset naamat? Miks on isoja ja pieniä peeniksiä? Miksi joillakin polvet osuvat yhteen ja toisilla ei? Miksi ihonväri vaihtelee?

Kumma juttu, en tiiä, oltaisko kaikki vaan erilaisia.

T. Rinnat roikkuneet siitä asti kun ne kasvoivat

Vierailija
6/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino on vaihdellut paljon teini-iäsyä lähtien. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Viimeinen niitti oli imetys, joka sai rinnat alussa turpoamaan kunnolla raskausarville.

Vierailija
7/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus. Kaverillani oli jo 15 v riipparit, toki on/oli myös ylipainoa reilusti. Mulla ei roiku vieläkään ja ikää 29 v (toki kokoakin vain aa).

Vierailija
8/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä kolmikymppisenäkään"? Olen jo pitkälti yli 40 eikä tosiaankaan roiku yhtään. Äidillänikin muuten vain hyvin vähän. Ikää hänellä 68. Hoikkia kummatkin. Uskoisin, että yksilöllistä.

Vierailija
9/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme niin erilaisia. Toisilla on paksumpi iho joka pitää rinnat ryhdikkäänä, ehkä jotenkin eri muotoiset lihakset rinnan ympärillä, osa on imettänyt jo kolme lasta kolmekymppisenä ja osa ei yhtään. Ei tässä kai mitään sen kummempaa.

Vierailija
10/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan geenit? Nevö höörd?

Vierailija
11/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä millään hoikkuudella ja yleisellä kudostyypilläkään voi selittää.

Mä olen aina ollut hoikka, reidet ei ole ikinä osuneet toisiinsa eikä peppu roiku, mutta rinnat roikkuneet tosiaan siitä saakka kun kasvoivat.

En oikein edes tajua, miksi se on joidenkin mielestä ”kauneusvirhe”?

Mä olen aina pitänyt kauneimpana tällaisia naisellisen pehmeitä, pisaran muotoisia ja kauniisti laskeutuvia rintoja eli nk. riippareita.

Teinimäisen turpeat töröt ei viehätä, näyttävät kipeiltä eivätkä ole makuuni naiselliset.

Kun katsoo vaikkapa vanhoja patsaita, on roikkumattomat rinnat naisella hassun näköiset.

Vierailija
12/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma rintaliivien käyttö aiheuttaa roikkuvia rintoja. Uusimmat tutkimukset kertovat niin ja miksei sitä uskoisi, kun miltei kaikilla roikkuvat.

Vierailija
13/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma rintaliivien käyttö aiheuttaa roikkuvia rintoja. Uusimmat tutkimukset kertovat niin ja miksei sitä uskoisi, kun miltei kaikilla roikkuvat.

Kokemukseni tukee tätä myös.

Mulla roikkuneet siitä saakka kun kasvoivat, mutta kiinteytyivät huomattavasti muutama vuosi sitten kun lopetin rintaliivien käytön.

Ovat nykyisin (raskauden ja vuosien imetyksen jälkeen) kiinteämmät kuin teininä.

Vierailija
14/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvissa  löysäkudoksisissa rinnoissa se etu että niitä on helpompi röntgata mammografiassa. Niissä näkee helpommin muutokset. Tiheäkudoksinen rinta on hankalin ja niihin tulee helpoiten kasvaimia joita ei huomata ajoissa.

Vierailija
15/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

Vierailija
16/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkikatu , taffelia , fazer, pakaste pizzaa.. Lopuksi pepsi maxia,sokeritonta nääs.

Oops, ostoskorista meinas unohtua jääsalaatti ja rasvaton maito

Vierailija
17/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet naiset kirjoitti:

Karkkikatu , taffelia , fazer, pakaste pizzaa.. Lopuksi pepsi maxia,sokeritonta nääs.

Oops, ostoskorista meinas unohtua jääsalaatti ja rasvaton maito

En ole elänyt tuolla tavalla koskaan, ja teininä söin äärimmäisen puhtaasti.

Roikkuivat jo silloin!

Vierailija
18/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi teollisella ruoalla ja herkuilla eläminen näkyy vyötäröllä, ts. vyötäröttömyytenä.

Tasapaksu maha ja e-pillereiden pinkeiksi turvottamat tissit (ei roiku!), siinäpä ne nykynaisen tavaramerkit.

Että p*skaa mussutat sinä joku ”taffeli karkkikatu”-tyyppi.

Vierailija
19/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

No sit et tiedä mistä puhutaan. Mullakin on tommonen, rintakehä törröttää. Ei se mitään vaikuta riippareihin, jotka on tulleet silloin joskus kun tulivat. En oikeasti muista, millaiset mun tissit on olleet kun ne kasvoivat, ala-asteella ne tulivat sellaiseksi että sain kevyet liivit. Aina ollut normaalipainoinen. Menkat alko 11v. Eka poikaystävä 15vnä, jonka kanssa oltiin useampi vuosi yhdessä. Onneks se oli niin hulluna mun tisseihin, kukapa teini ei olis ollu, ja opin rakastamaan näitä ihan tällaisena.

Älkää antako näiden ylilautajonnejen teilata teidän itsetuntoanne.

Vierailija
20/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä, tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän