Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin sietämään ihmisiä paremmin?

Vierailija
09.10.2026 |

Oikeasti kärsin tästä, kun ihmiset ärsyttävät minua niin paljon. Olen ihan uupunut. Ja kyllä, olen autismin kirjolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksaisi ihmisiä enää. En ole kirjolla, erityisherkkä kylläkin.

Vierailija
2/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt itseäni ihan "normaalina" mutta huomaan hermostuvani aivan uudella tavoin ihmisiin.  Ennen maltoin esittää, ettei ärsytä mutta nyt saa pinnistellä että kohtaamiset sujuisi ihmisiksi. Outoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ymmärrät, ettet itsekään ole täydellinen. Voisit opetella näkemään muissa hyviä asioita ja arvostamaan niitä, kuten itsessäkin on sekä hyviä että huonoja asioita. Toisia täytyy jossain määrin sietää, mutta toisista voi myös olla iloa. On aika ankeaa olla aina yksinkin.

Vierailija
4/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä siedän mukavia ja ystävällisiä ihmisiä. 

Vierailija
5/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, miten muut sinut kokevat?

Vierailija
6/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pitänyt itseäni ihan "normaalina" mutta huomaan hermostuvani aivan uudella tavoin ihmisiin.  Ennen maltoin esittää, ettei ärsytä mutta nyt saa pinnistellä että kohtaamiset sujuisi ihmisiksi. Outoa!

Vaihdevuodet saa tuota aikaan. 

Vierailija
7/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään Prismassa isä opetti pojalleen kuinka ärsyynnytään ja mutistaan epäkohteliaasti. Toinen asiakas käveli heidän ostoskärryn edestä niin isä sanoo "vois nyt vähän kattoo miten kulkee". Näin hän opetti pojalleen ärsyyntymismutinaa. Älkää tulko pääkaupunkiseudulle jos ette siedä muita ihmisiä. 

Vierailija
8/8 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet saa tuota aikaan. 

Muistakaa, että miehilläkin on vaihdevuodet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän