Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä aiheuttaa sen, että joillain naisilla on roikkuvat rinnat jo nuoresta asti?

Vierailija
16.05.2018 |

Kun taas toisilla ne eivät roiku vielä kolmekymppisenäkään, vaikka kokoa olisikin.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella naiset voivat harrastaa jatkossakin armotonta sheimaamista kaikista miesten virheistä.

Liian pieni penis, alaspäin käyrä penis, sivulle sojottava penis, epäsymmetriset ja liian pienet kivekset, liian pienet ja littanat rintalihakset, liian kapeat hartiat, akkamainen lussuleuka, löysä perse jne.

Itse en ole ikinä sheimaamista harrastanut, mutta voisin hiljalleen aloitella....

Tai sitten voitaisiin tyytyä keskustelemaan asioista objektiivisesti ilman uhriutumista.

Se, että puhutaan jostain täydellisestä geneettisestä mallista, ei tarkoita sitä että kaikkia muita sheimattaisiin.

Suurimmalle osalle miehiä kun rintojen suurin merkitys on siinä, että niitä saa luvan kanssa koskettaa.

Lässyn lässyn lää. Jos kuvaat jotain ominaisuutta täydelliseksi, niin kyllä samalla ilmaiset myös pitäväsi ei tämän ominaisuuden omaavia ihmisiä jollain tavalla huonompina, koska he eivät täydellisyyteen mielestäsi yllä.

En nyt oikein ymmärrä. Eikö se ole itsestäänselvää, että ihmisiä on parempia ja huonompia?

Toiset ovat kauniimpia kuin toiset, toiset ovat komeampia kuin toiset, toiset ovat menestyneempiä kuin toiset, toiset ovat älykkäämpiä kuin toiset, toiset ovat lahjakkaampia kuin toiset, jne.

Minä en ole täydellinen tai paras missään noista kategorioista, mutta en silti loukkaannu tai ota itseeni, kun niistä keskustellaan.

Vierailija
62/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella naiset voivat harrastaa jatkossakin armotonta sheimaamista kaikista miesten virheistä.

Liian pieni penis, alaspäin käyrä penis, sivulle sojottava penis, epäsymmetriset ja liian pienet kivekset, liian pienet ja littanat rintalihakset, liian kapeat hartiat, akkamainen lussuleuka, löysä perse jne.

Itse en ole ikinä sheimaamista harrastanut, mutta voisin hiljalleen aloitella....

Tai sitten voitaisiin tyytyä keskustelemaan asioista objektiivisesti ilman uhriutumista.

Se, että puhutaan jostain täydellisestä geneettisestä mallista, ei tarkoita sitä että kaikkia muita sheimattaisiin.

Suurimmalle osalle miehiä kun rintojen suurin merkitys on siinä, että niitä saa luvan kanssa koskettaa.

Lässyn lässyn lää. Jos kuvaat jotain ominaisuutta täydelliseksi, niin kyllä samalla ilmaiset myös pitäväsi ei tämän ominaisuuden omaavia ihmisiä jollain tavalla huonompina, koska he eivät täydellisyyteen mielestäsi yllä.

En nyt oikein ymmärrä. Eikö se ole itsestäänselvää, että ihmisiä on parempia ja huonompia?

Toiset ovat kauniimpia kuin toiset, toiset ovat komeampia kuin toiset, toiset ovat menestyneempiä kuin toiset, toiset ovat älykkäämpiä kuin toiset, toiset ovat lahjakkaampia kuin toiset, jne.

Minä en ole täydellinen tai paras missään noista kategorioista, mutta en silti loukkaannu tai ota itseeni, kun niistä keskustellaan.

On todella typerää leimata joku rokkuvien tissien perusteella toisia huonommaksi ihmiseksi kuten sinä teet. Ja ihmettelet, ettei siitä pidetä? Sinun olisi aika kasvaa ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-roikkuvissa C70 rinnoissa on se huono puoli, että ei voi kuvitellakaan käyttävänsä rintaliivejä joissa ei ole kunnon toppauksia. Nännit töröttää muuten läpi ja varastaa huomion. Jotain teippauksia olen joskus miettinyt, kokemuksia?

Saman ongelman ratkaisin kerrospukeutumisella. Alle hihaton toppi, päälle ohut t-paita. Enää ei nöpötykset näy.

Vierailija
64/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aiheuttaa sen, että jotkut miehet ovat tyhmiä?

Vaikka kaikilla on aivot päässä?

😮

Vierailija
65/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella typerää leimata joku rokkuvien tissien perusteella toisia huonommaksi ihmiseksi kuten sinä teet. Ja ihmettelet, ettei siitä pidetä? Sinun olisi aika kasvaa ihmisenä.

Ehkä parempi ja huonompi on kehno sanavalinta tässä asiayhteydessä.

Täydellisempi ja epätäydellisempi?

Esteettisempi ja epäesteettisempi?

Pointti nyt oli se, että olemassa on ideaaleja joita ihannoidaan ja arvostetaan, mutta mihin vain harva pystyy tai pääsee. Kaikilla on kuitenkin ihan sama ja yhtäläinen ihmisarvo.

Menee jo sen verran ohi aiheen, että lopetan omalta osaltani tähän.

Vierailija
66/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut hoikka, reidet ei ole ikinä osuneet toisiinsa eikä peppu roiku, mutta rinnat roikkuneet tosiaan siitä saakka kun kasvoivat.

En oikein edes tajua, miksi se on joidenkin mielestä ”kauneusvirhe”?

Mä olen aina pitänyt kauneimpana tällaisia naisellisen pehmeitä, pisaran muotoisia ja kauniisti laskeutuvia rintoja eli nk. riippareita.

Teinimäisen turpeat töröt ei viehätä, näyttävät kipeiltä eivätkä ole makuuni naiselliset.

Kun katsoo vaikkapa vanhoja patsaita, on roikkumattomat rinnat naisella hassun näköiset.

Koska kiinteät rinnat signaloivat uroksille naaraan olevan lisääntymiskykyisempi kuin riipparinen lajitoverinsa (vaikka nykyaikana tällä ei ole merkitystä).

Johtuu siis lajimme kehityksestä ja on aika yksinkertainen biologinen tekijä loppupeleissä.

Samasta syystä miehet ovat aina alitajuisesti kiinnostuneita nuoremmista naisista.

Kiinteillä rinnoilla on yhtä paljon tekemistä hedelmällisyyden kanssa kuin suoralla peniksellä tai vierelläin olevilla kiveksillä.

Niin?

Silti ne kiinteät rinnat (ja varsinkin isot kiinteät rinnat) ovat biologisesti ihmisurosten mieleen, koska lajille se on suuremman hedelmällisyyden signaali.

Voit syyttää asiasta ihmisen muutaman viimeisen sadantuhannen vuoden kehitystä.

Ei, nyt sä vaan mutuilet oma kulli ojassa. Näytä mulle ykskin tutkimus, joka näyttää rintojen kiinteyden korreloivan hedelmällisyyden kanssa.

Vierailija
67/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan siihen biologiseen viettiin mennään, niin rinnat houkuttavat sen takia, että ne näyttävät perseeltä. Punaiset huulet muistuttavat sitä toista alareikää. That's it, rintojen kiinteys ei liity hedelmällisyyteen. Niiden tarkoitus on ruokkia jälkeläisiä ja houkutella uroita, kyllä. Biologia on just näin raadollista. :) Edellä keskusteleva miesoletettu voi palata takaisin kirjastoon.

Vierailija
68/87 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

olen pahoilani puolestasi

Työskentelen vaatekaupassa

On ihmisiä joiden kylkiluut törröttää ylöspäin

On erittäin vaikeaa löytää näille ihmisille istuvia vaatteita

Onneksi todella harvinaista, kuten paha skolioosi ym

Vierailija
69/87 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole itsestään selvää, että on huonompia ja parempia ihmisiä. On vain erilaisia ihmisiä. Ei ihmisiänkannata, tai edes voi laittaa joka asiassa johonkin paremmuusjärjestykseen.

Paremmuutta ja huonommuutta voidaan mitata sitten kisoissa, johon kaikki osapuolet haluaa vapaaehtoisesti osallistua. Esim. olympialaisissa.

Vierailija
70/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurimmalle osalle miehiä kun rintojen suurin merkitys on siinä, että niitä saa luvan kanssa koskettaa."

Vanha kommentti mutta en ikinä anna miehen koskea rintoja jos se ei pidä niitä parhaimpana mahdollisena. En ikinä aio olla sellaisen kanssa joka tyytyy niihin kun muutakaan ei ole tarjolla. Enkä ehkä muutenkaan aio seksiä harrastaa ikinä.

Pahin asia on jos mies valehtelee tästä asiasta. Joten sanokaa suoraan älkääkä vaan tyytykö johonkin rumaan riippurintaan. Sanotte suoraan mitä ulkonäössä vihaatte niin kaikki menee paremmin ja osaa välttää. Ei mitään valehteluja ja kaunisteluja

Vierailija
71/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Paino. Hormonit. 

Vierailija
72/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain nuorilla jopa joilla on sellaiset roikkuvat pussit..

Vierailija
73/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma rintaliivien käyttö aiheuttaa roikkuvia rintoja. Uusimmat tutkimukset kertovat niin ja miksei sitä uskoisi, kun miltei kaikilla roikkuvat.

Tämän vahviistaakin "hienosti" nämä heimot, joissa naiset kulkevat yläosa paljaana. Ja kyllä. Heillä tissit roikkuvat ihan napaan asti.

Vierailija
74/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu seinäkellon viisarin liikkumisesta.

Vierailija
75/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä se johtuu! Äitini suvun puolen naisten kanssa sen niin hyvin on nähnyt! Mulla alkoi roikkua ennenkuin kasvoi

Vierailija
76/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

No sit et tiedä mistä puhutaan. Mullakin on tommonen, rintakehä törröttää. Ei se mitään vaikuta riippareihin, jotka on tulleet silloin joskus kun tulivat. En oikeasti muista, millaiset mun tissit on olleet kun ne kasvoivat, ala-asteella ne tulivat sellaiseksi että sain kevyet liivit. Aina ollut normaalipainoinen. Menkat alko 11v. Eka poikaystävä 15vnä, jonka kanssa oltiin useampi vuosi yhdessä. Onneks se oli niin hulluna mun tisseihin, kukapa teini ei olis ollu, ja opin rakastamaan näitä ihan tällaisena.

Älkää antako näiden ylilautajonnejen teilata teidän itsetuntoanne. <3 Nykyinenkin mies tykkää. Sanoo, että ihan normaalit. Ja niinhän ne onkin! Yllättävän s

Sellaisia ne sonnit ovat. Työntyvät sisään ja lopuksi sanovat heippa.

Vierailija
77/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia voi olla. Jos kasvanut.

Vierailija
78/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi jo teininä isot rinnat. Joten kyllä ne roikkuivat. Luonnotonta olisi, jos sellaiset eivät roikkuisi. Isot ovat edelleen ja nyt toki roikkuvat enemmän, mutta sitä varten on hyviä liivejä. Tosin hoikkana ja isorintaisena on lähes mahdoton löytää istuvia vaatteita.

Vierailija
79/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei roiku kolmikymppiseäkään? 

Olen 65v ja vasta vuosi sitten tuli poimu rinnan alle. Rinnat yhä täyteläiset ja kiinteät, vain aavistuksen pehmeämmät kuin ennen.

Tuo joka väitti em johtuvan pillereistä, olen viimeksi syönyt ehkäisypillerin vuonna -89

Vierailija
80/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen pahoilani puolestasi

Työskentelen vaatekaupassa

On ihmisiä joiden kylkiluut törröttää ylöspäin

On erittäin vaikeaa löytää näille ihmisille istuvia vaatteita

Onneksi todella harvinaista, kuten paha skolioosi ym

Minulla on myös ns korkea rintakehä joten näytän rintavammalta kuin olen mutta ei ongelmia pukeutumisessa, miksi olisi?