Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä aiheuttaa sen, että joillain naisilla on roikkuvat rinnat jo nuoresta asti?

Vierailija
16.05.2018 |

Kun taas toisilla ne eivät roiku vielä kolmekymppisenäkään, vaikka kokoa olisikin.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on tubulaariset rinnat. Itse en edes tajunnut että minulla sellaiset on, kun olin nähnyt vain yhdenlaisia tubulaarisia rintoja jotka ovat sellaiset pystyt ketunnokat. Itselläni on putkimaiset rinnat, joissa nänni sojottaa alaspäin. Sehän on rintojen kehityshäiriö, jolle ei mitään voi.

Vierailija
82/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän tyhmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin. Toki lihoin ja laihduin kerran myös nopeasti nuoruudessa, mutta en muista, että ne olisivat olleet kovinkaan kauniin muotoiset edes kun painoin 50 kiloa. Ei siis ikinä ole ollut hyviä rintoja. 

Vierailija
84/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on tubulaariset rinnat. Itse en edes tajunnut että minulla sellaiset on, kun olin nähnyt vain yhdenlaisia tubulaarisia rintoja jotka ovat sellaiset pystyt ketunnokat. Itselläni on putkimaiset rinnat, joissa nänni sojottaa alaspäin. Sehän on rintojen kehityshäiriö, jolle ei mitään voi.

Monet eivät tosiaan tiedä, että tubut voivat olla suuretkin.

Siksi suuret rinnat eivät takaa "imetysmenestystä".

Vierailija
85/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nuo ketunnokat. 😊

Nuorempana teki mieli päästää ittensä päiviltä niiden takia. Kaikki ketkä näkivät, tekivät niistä pilkkaa.

Vierailija
86/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

olen pahoilani puolestasi

Työskentelen vaatekaupassa

On ihmisiä joiden kylkiluut törröttää ylöspäin

On erittäin vaikeaa löytää näille ihmisille istuvia vaatteita

Onneksi todella harvinaista, kuten paha skolioosi ym

Minulla on myös ns korkea rintakehä joten näytän rintavammalta kuin olen mutta ei ongelmia pukeutumisessa, miksi olisi?

Koska paitojen etuosassa ei ole tarpeeksi tilaa. Tällöin pitää ottaa isompi koko, jolloin taas paidan takaosa on liian iso. Paita ei siis istu hyvin.

Vierailija
87/87 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun luusto on sellainen vähän ulospäin työntyvä alareunoista rintojen alla, joten se nostaa niitä ja moni luulee että minulla on silikonit. 

olen pahoilani puolestasi

Työskentelen vaatekaupassa

On ihmisiä joiden kylkiluut törröttää ylöspäin

On erittäin vaikeaa löytää näille ihmisille istuvia vaatteita

Onneksi todella harvinaista, kuten paha skolioosi ym

Minulla on myös ns korkea rintakehä joten näytän rintavammalta kuin olen mutta ei ongelmia pukeutumisessa, miksi olisi?

Koska paitojen etuosassa ei ole tarpeeksi tilaa. Tällöin pitää ottaa isompi koko, jolloin taas paidan takaosa on liian iso. Paita ei siis istu hyvin.

Mulla sama. Iso rintakehä plus vielä leveät hartiat. Ihan mahdotonta löytää sopivia vaatteita.