Minut potkittiin Prismasta pihalle, koska olin ostoksilla ilman paitaa
Lähdin kauppaan ostoksille ilman paitaa, koska ulkona on +25C ja menen pyörällä, eli tjauttoman kuumahan siellä tulisi. Lisäravinneosastolla eräs Prisman työntekijä lähestyi minua, ja sanoi että muutama ihminen oli valittanut minusta ja kysyi, että olisiko minulla jotain paitaa laittaa päälle. Eihän minulla ollut, joten myyjä pyysi lopulta minua poistumaan. Sain sentään maksaa ostokset mitä olin kerännyt.
Mielestäni aika törkeää. En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen, vaan 26v salilla käyvä ja urheilullinen 185cm mies. Minun on vaikea uskoa, että ihmiset olisivat oikeasti valittaneet minun paidattomuudestani. Mahtoikohan tämä olla jonkun kateellisen valvovan esimiehen päätös? En oikein muuta keksi. Myyjä joka minut potki ulos oli nuori nainen itsekin, että uskon kyllä että se ei hänen päätös ollut.
Mielipiteitä? Minusta aika epäasiallista käytöstä kaupalta.
Kommentit (115)
Suvaitsemattomaksi on maailma mennyt. Naturisteilla tulisi olla oikeus toteuttaa identiteettiään siinä missä muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä saisit mennä ruokakauppaan ilman vaatteita kun minäkään en saa mennä ruokakauppaan kissa kantorepussa? (En ole yrittänyt, huom)
me ollaan oltu prismassa kissan kanssa, istui kärryssä ja katseli ympärilleen. kukaan ei valittanut. hymyilivät vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit elintarvikeliikkeessä ilman paitaa. Hikeä tursuva jumalainen kroppasi olisi ollut syytä vaatettaa myös yläosastaan. Mietihän myös nyt ihan ite, olitko sinä oikeassa paikassa, oikeassa asussa?
Miksi on OK istua iltaa jokirannassa ilman paitaa, mutta ei mennä kauppaan samassa asussa?
Jokirannassa on moni muukin asia sallittua toisin kuin elintarvikekaupassa!
Kun jokirannassa saa tupakoida niin totta kai myös Prismassakin saa tupakoida?
No provohan tämä kyllä oli. Silti toivon, että miehet lukisivat, että paidattomuus kaupassa on EI.
M26 kirjoitti:
Lähdin kauppaan ostoksille ilman paitaa, koska ulkona on +25C ja menen pyörällä, eli tjauttoman kuumahan siellä tulisi. Lisäravinneosastolla eräs Prisman työntekijä lähestyi minua, ja sanoi että muutama ihminen oli valittanut minusta ja kysyi, että olisiko minulla jotain paitaa laittaa päälle. Eihän minulla ollut, joten myyjä pyysi lopulta minua poistumaan. Sain sentään maksaa ostokset mitä olin kerännyt.
Mielestäni aika törkeää. En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen, vaan 26v salilla käyvä ja urheilullinen 185cm mies. Minun on vaikea uskoa, että ihmiset olisivat oikeasti valittaneet minun paidattomuudestani. Mahtoikohan tämä olla jonkun kateellisen valvovan esimiehen päätös? En oikein muuta keksi. Myyjä joka minut potki ulos oli nuori nainen itsekin, että uskon kyllä että se ei hänen päätös ollut.
Oletko tosiaan sitä mieltä, että kaikkien hyväkroppaisten pitäisi saada kulkea alasti kaupassa, mutta vatsakkaammilla ja karvaisemmilla olisi eri säännöt (En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen,)?!?
Vierailija kirjoitti:
No provohan tämä kyllä oli. Silti toivon, että miehet lukisivat, että paidattomuus kaupassa on EI.
99.9999% miehistä tietää ettei kauppaan mennä paidatta. Ap on aivoton ja aloitus täyttä sontaa.
Olisit hakenut sieltä vaateosastolta päällesi paidan..
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään elintarvikeliikkeeseen mennä puolialastomana. Luulisi aikuisella miehellä olevan tapoja, mikä on sopivaa ja mikä ei.
Sukupuolirasismia. Miksi naisille sallitaan minihameet ja tissiliivit? Ootko joku patriarkka?
Juuri äskettäin nuorehko vartija vaati nähdä kauppakassini sisällön... Oli han vaatteet päällä, mutta ilmeisesti olen sitten epäilyttävä äijä.
Konteksi oli kuitenkin jotenkin huvittava, koska tulin kauppaan pankista siirtelemästä varojani, joita minulla on karvan verran keskivertosuomalaista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kävin päivällä Prismassa ja siellä tosiaan oli paidaton nuori mies. Näkyi olevan pyörälenkillä, kun jalassa oli pyöräilyhousut ja päässä kypärä. Ei häntä kukaan käynyt heittämässä ulos. Pakko oli sanoa, että se kroppa hiveli silmää, mutta en viitsinyt jäädä tuijottamaan.
Miksi tätä on alapeukutettu? Mies seisoi vieressä kassajonossa, joten siitä huomasin. Paidaton tyyppi kaupassa pistää kyllä silmään, paita päällä tuskin olisin miestä edes huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään elintarvikeliikkeeseen mennä puolialastomana. Luulisi aikuisella miehellä olevan tapoja, mikä on sopivaa ja mikä ei.
Sukupuolirasismia. Miksi naisille sallitaan minihameet ja tissiliivit? Ootko joku patriarkka?
Miten usein julkisella paikalla liikkuu naisia vain rintaliivit yläkropan peittona? Rintaliivit on ihan sallittu vaatekappale, ei niitä voi kieltää.
Minä olen mies, enkä ole kapungilla mielelläni edes ilman takkia. Pelkässä paidassa olen vain, jos on todella kuuma, tai tietenkin jos olen urheilemassa tai teen ulkotöitä tms. Eurooppalainen tapakulttuuri kunniaan!
M26 kirjoitti:
Hyvin toimittu Prismalta!
Sinä käyttäydyit aika epäasiallisesti. Julkisilla paikoilla pidetään vaatteet päällä. Voit esitellä lihaksia esim. rannalla tai puistossa.
Vaikka pyöräillessä tulisikin kuuma niin kaupassa on yleensä sen verran viileää että siellä ei läkähdy vaikka olisikin paita päällä. Paita vaan tarakalla mukaan ja päälle kaupan ovella. Sitä "silmäkarkkia" voi sitten tarjoilla yksityisissä tiloissa jos joku siellä on vielä valmis katselemaan.
Hyvä! En minäkään halua nähdä kassajonossa kenenkään paljasta selkää, hikipisaroita, finnejä tai kainalokarvoja sen enempää kuin pakaroitakaan (perseshortsit saisi polttaa roviolla).
Minä olen mies, enkä ole kapungilla mielelläni edes ilman takkia. Pelkässä paidassa olen vain, jos on todella kuuma, tai tietenkin jos olen urheilemassa tai teen ulkotöitä tms. Eurooppalainen tapakulttuuri kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Juuri äskettäin nuorehko vartija vaati nähdä kauppakassini sisällön... Oli han vaatteet päällä, mutta ilmeisesti olen sitten epäilyttävä äijä.
Konteksi oli kuitenkin jotenkin huvittava, koska tulin kauppaan pankista siirtelemästä varojani, joita minulla on karvan verran keskivertosuomalaista enemmän.
Mistäs se vartija olisi voinut sen tietää? Ehkä habituksesi viittasi toisenlaiseen kontekstiin?
Epäasiallista mieheltä mennä ilman paitaa yhtään minnekään muualle kuin rannalle. Todella epämiellyttävää katsella jonkun paidatonta yläkroppaa jossain kaupassa. Hyi. Kyllä se tyttökin oli tyytyväinen, että lähdit sieltä, koska sinulla ei ole tilannetajua tuon vertaa.
Ei terassilla kuulu istua ilman paitaa.