Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut potkittiin Prismasta pihalle, koska olin ostoksilla ilman paitaa

M26
13.05.2018 |

Lähdin kauppaan ostoksille ilman paitaa, koska ulkona on +25C ja menen pyörällä, eli tjauttoman kuumahan siellä tulisi. Lisäravinneosastolla eräs Prisman työntekijä lähestyi minua, ja sanoi että muutama ihminen oli valittanut minusta ja kysyi, että olisiko minulla jotain paitaa laittaa päälle. Eihän minulla ollut, joten myyjä pyysi lopulta minua poistumaan. Sain sentään maksaa ostokset mitä olin kerännyt.

Mielestäni aika törkeää. En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen, vaan 26v salilla käyvä ja urheilullinen 185cm mies. Minun on vaikea uskoa, että ihmiset olisivat oikeasti valittaneet minun paidattomuudestani. Mahtoikohan tämä olla jonkun kateellisen valvovan esimiehen päätös? En oikein muuta keksi. Myyjä joka minut potki ulos oli nuori nainen itsekin, että uskon kyllä että se ei hänen päätös ollut.

Mielipiteitä? Minusta aika epäasiallista käytöstä kaupalta.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpähän ainakaan vahingossakaan ominut kenenkään kulttuuria pukeutumalla esim. pikee-paitaan.

Vierailija
2/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Rismassa ilman housuja, ei ollut pikkuhousujakaan. Heittivät minut pihalle vaikka mulla on ihan nätti pimppi ja kivat reidet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että poistetiin kaupasta. Hiki lentää ruokiin kun joku siellä rapsuttaa kainaloitaan.

Harmi että pääsit kauppaan.

Vierailija
4/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään elintarvikeliikkeeseen mennä puolialastomana.  Luulisi aikuisella miehellä olevan tapoja, mikä on sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
5/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit elintarvikeliikkeessä ilman paitaa. Hikeä tursuva jumalainen kroppasi olisi ollut syytä vaatettaa myös yläosastaan. Mietihän myös nyt ihan ite, olitko sinä oikeassa paikassa, oikeassa asussa?

Vierailija
6/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismalle plussapisteitä tästä!

Vierailija
7/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Lähdin kauppaan ostoksille ilman paitaa, koska ulkona on +25C ja menen pyörällä, eli tjauttoman kuumahan siellä tulisi. Lisäravinneosastolla eräs Prisman työntekijä lähestyi minua, ja sanoi että muutama ihminen oli valittanut minusta ja kysyi, että olisiko minulla jotain paitaa laittaa päälle. Eihän minulla ollut, joten myyjä pyysi lopulta minua poistumaan. Sain sentään maksaa ostokset mitä olin kerännyt.

Mielestäni aika törkeää. En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen, vaan 26v salilla käyvä ja urheilullinen 185cm mies. Minun on vaikea uskoa, että ihmiset olisivat oikeasti valittaneet minun paidattomuudestani. Mahtoikohan tämä olla jonkun kateellisen valvovan esimiehen päätös? En oikein muuta keksi. Myyjä joka minut potki ulos oli nuori nainen itsekin, että uskon kyllä että se ei hänen päätös ollut.

Mielipiteitä? Minusta aika epäasiallista käytöstä kaupalta.

Mihin kypärän jätit?

Vierailija
8/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsarit kauppojen oville tuollaisia moukkia varten.

Vierailija
9/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiasta potkivat. Jokainen arkijärjelllä varustettu yksilö ymmärtää että kauppaan ei mennä yläosattomissa.

Vierailija
10/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen ihasteli komeaa yläkroppaasi ja hänen miehensä varmaan valitti, vai mitä luulet?

Vierailija
11/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kas kun et mennyt alasti.

Vierailija
12/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman paitaa voit olla kotonasi.

Mm. terassilla, kaupungilla ja tietenkin kaupoissa on oltava paita.

Vierailija
13/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOUKKA! Sinne kuntosalilleko ne sinun aivosi ovat valuneet, kun et ymmärrä, miksi kauppaan pitäisi mennä asiallisesti pukeutuneena.

Vierailija
14/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallista kaupan taholta. Paidattomasta miehestä (varsinkin helteellä) tulee mielikuva, että se pudottelee hikipisaroita ympäriinsä... Vähemmän miellyttävä ylävartalo inhottaa, ja miellyttävä herättää seksuaalisia mielikuvia, mikä sekin on häiritsevää julkisella paikalla keskellä päivää. Ensi kerralla ota paita tarakalle ja vedä päällesi, kun laskeudut pyörältä! Naisella vastaavasti pelkät bikinit kuuluvat uimarannalle, ei kadulle ja ruokakauppaan.

Vierailija
15/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit elintarvikeliikkeessä ilman paitaa. Hikeä tursuva jumalainen kroppasi olisi ollut syytä vaatettaa myös yläosastaan. Mietihän myös nyt ihan ite, olitko sinä oikeassa paikassa, oikeassa asussa?

Miksi on OK istua iltaa jokirannassa ilman paitaa, mutta ei mennä kauppaan samassa asussa? 

Koska siinä jokirannassa kenenkään ei ole pakko jäädä sietämään sun nahkojasi. Asiointipaikoilla on syytä laittaa vaatteet päälle. Ja on sulla kovin heikko kunto, jos et edes ohutta kesäpaitaa kyytiin jaksanut ottaa. Yök, inhoan kesässä just puolialastomia tyyppejä ilman mitään käytöstapoja. 

Vierailija
16/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on vielä törkeämpiäkin näkyjä, mut kukaan ei ikimaailmassa puuttuisi naisten niukkoihin asusteisiin, kun siitähän vois vaikka joku feministi kilahtaa... tämä on nykyään hyvin kaksinaismoralistinen valtio.

Vierailija
17/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on OK istua iltaa jokirannassa ilman paitaa, mutta ei mennä kauppaan samassa asussa? 

Koska jos menee jokirantaan, niin silloin tietää että tuollaisia saattaa tulla vastaan koska joki ja joku saattaa myös uidakin.

Kaupassa pullistelu ilman paitaa oksettaa.

Vierailija
18/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein että poistetiin kaupasta. Hiki lentää ruokiin kun joku siellä rapsuttaa kainaloitaan.

Harmi että pääsit kauppaan.

No entäs hihattomissa paidoissa kauppaan menevät?

eihän tuo estä niitä kainaloeritteitä leviämästä pitkin ja poikin.

Tai naiset  miniminitopeissaan ja vesirajhameissaan?

ai niin, koska kaksoisstandardi.

Vierailija
19/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi mäntti, jos et tajua paitaa ottaa mukaan.

Vierailija
20/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos nainen menis ilman paitaa ja rintsikoita. Jos se olis sallittua sulle, pitäisi se sitten olla sallittua naisillekin.