Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut potkittiin Prismasta pihalle, koska olin ostoksilla ilman paitaa

M26
13.05.2018 |

Lähdin kauppaan ostoksille ilman paitaa, koska ulkona on +25C ja menen pyörällä, eli tjauttoman kuumahan siellä tulisi. Lisäravinneosastolla eräs Prisman työntekijä lähestyi minua, ja sanoi että muutama ihminen oli valittanut minusta ja kysyi, että olisiko minulla jotain paitaa laittaa päälle. Eihän minulla ollut, joten myyjä pyysi lopulta minua poistumaan. Sain sentään maksaa ostokset mitä olin kerännyt.

Mielestäni aika törkeää. En ole mikään kaljamahainen vanha patu karvaisine selkineen, vaan 26v salilla käyvä ja urheilullinen 185cm mies. Minun on vaikea uskoa, että ihmiset olisivat oikeasti valittaneet minun paidattomuudestani. Mahtoikohan tämä olla jonkun kateellisen valvovan esimiehen päätös? En oikein muuta keksi. Myyjä joka minut potki ulos oli nuori nainen itsekin, että uskon kyllä että se ei hänen päätös ollut.

Mielipiteitä? Minusta aika epäasiallista käytöstä kaupalta.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit elintarvikeliikkeessä ilman paitaa. Hikeä tursuva jumalainen kroppasi olisi ollut syytä vaatettaa myös yläosastaan. Mietihän myös nyt ihan ite, olitko sinä oikeassa paikassa, oikeassa asussa?

Miksi on OK istua iltaa jokirannassa ilman paitaa, mutta ei mennä kauppaan samassa asussa? 

Miksi on OK istua saunassa alasti, muttei mennä kauppaan samassa asussa? Koska sauna ja kauppa ovat periaatteessa ihan samantyyppiset, eikö?

Vierailija
62/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä on vielä törkeämpiäkin näkyjä, mut kukaan ei ikimaailmassa puuttuisi naisten niukkoihin asusteisiin, kun siitähän vois vaikka joku feministi kilahtaa... tämä on nykyään hyvin kaksinaismoralistinen valtio.

Meinaat että yläruumis paljaana kaupassa asioivaa naista ei kehotettaisi pistämään lisää vaatteita päälleen? Johan vitsikäs olet!😂

Toissakesänä erään suurehkon suomalaisen kaupungin keskustassa sijaitsevan ravitsemusliikkeen terassilla oli joku nainen päällään sortsit ja bikinin yläosa. Ei ehtinyt kauaa siinä aurinkoa ottamaan, kun tarjoilija kävi sanomassa hänelle, että tämä ei ole mikään rantabaari, joten pusero pitäisi löytyä päälle. Sellainen naiselta löytyi, joten sai jäädä nautiskelemaan siideriään rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy nyt tyytyä Espan puistoesittelyysi. Muista rasvata tatuointisi.

Vierailija
64/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyh. Olen nainen, joka tykkää miehistä, mutta EN halua nähdä paidattomia miehiä kaupassa. Hyvä jos näistä voi sanoa vartijalle tai myyjälle ja menevät poistamaan tuommoisen. Mikä riivaa miestä, että lähtee ilman paitaa markettiin? Huh.

Miten niin mikä vaivaa? Jos on kuuma, ja mikäs siinä jos samalla tarjoaa naisille vähän silmäkarkkia.

AP

Hikinen ja paljas yläkroppa ei ole mitään silmäkarkkia (salillakaan ei olla ilman paitaa) vaan pelkästään epähygieenisen ja vastenmielisen näköinen. En halua nähdä tuntemattoman ihmisen paljasta kehoa julkisilla paikoilla, kuten kaupassa. Se on ruokottoman näköistä.

Vierailija
65/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-29 kirjoitti:

Minä kävin Rismassa ilman housuja, ei ollut pikkuhousujakaan. Heittivät minut pihalle vaikka mulla on ihan nätti pimppi ja kivat reidet.

Sarjassamme naisen logiikkaa!  Alapää paljaana oleva nainen rinnastuu niin hyvin mieheen ilman paitaa - sama asia!

Vierailija
66/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti naiset saa olla farkkusortseissä ja bikiniyläosassa kaupassa! Se on kyllä miellyttävä näky mutta pitäis olla tasapuolista!

Vierailija
67/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla-yyh, ei ole silmäkarkkia kaupassa olla ilman paitaa! Pyörällä tulit ja varmaan kunnon jälkihiki oikein pisaroi. Yöök, ei ei ei!

En kyllä ole nähnyt naisiakaan bikineissä tai shortseissa ja bikinin yläosassa, outona pitäisin tuotakin kaupassa.

Älä trollaa enää.

Voin sanoa, että me myyjät puhutaan teistä ihme paidattomista paljastelijoista, eikä todellakaan kehuvaan sävyyn vaan NÄIKSÄÄ TON hyiii.

Vierailija
68/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasiallista on olla ilman paitaa muualla kuin rannalla, ihan sama miten hyvä kroppa olisi.

Vierailija
69/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi paskasakki tulisi ajaa aina pois yleisiltä paikoilta.

Uimarannoillekin miehille kokovartalouimapuku

Vierailija
70/115 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä saisit mennä ruokakauppaan ilman vaatteita kun minäkään en saa mennä ruokakauppaan kissa kantorepussa? (En ole yrittänyt, huom)

Vierailija
71/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jännittävää mennä kauppaan ilman pikkuhousuja, mutta hame päällä kuitenkin. Vaistoavatkohan miehet, ettei naisella ole pikkuhousuja jalassa?

Miehillä on röntgenkatse.

No muutenkin naiset kuvittelevat miehillä olevan mitä ihmeellisimpiä vaistoja,pitäisi lukea ajatuksia jne.

Vierailija
72/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen bikineissä ei varmaankaan tuottaisi samaa reaktiota?

Mä olin kerran tissit paljaana pankissa ja nut heitettii ulos, byhyy! (Kaksinaismoralististahan on ainoastaan se että miehiltä sallitaan helpommin yläosattomissa oll mutta naisen keho on seksualisoitu ja pitää siksi peittää. Ruokakauppaan saati pankkiinhan ei mennä yläosattomissa ja mua ei kiinnosta katsella kenenkään äijän kroppaa oli kaljamaha tai ei. Uimarannalla tai mökillä voitte tuulettaa manboobsejanne.)

Vierailija
73/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka ja todennäköisesti alempaa sosiaaliluokkaa.

Vierailija
74/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti mainita olavansa salilla käyvä nuorimies? Onko se oikeasti pahempi asia, jos 150+ kg karvamahainen setämies olisi hikisenä ja paidattomana valikoimassa itselleen tomaatteja?

Vierailija
75/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pantiin ilmat pihalle prisman vartijakopissa, koska kuljin minihameessa ilman pikkareita.

Sainko mitä tilasin?

Vierailija
76/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehellä olisi kuinka hyvä kroppa tahansa, niin mielestäni kauppaan, ravintolaan, terassille ym. paikkoihin pitäisi laittaa silti kyllä paita päälle. Kuuluu hyviin tapoihin. Sorry nyt vaan, mutta kaikki ei halua ihailla alastonta yläkroppaasi kaupassa vaan siitä tuee kiusallinen olo.  Se on mautonta. Ilman paitaa on ok huristaa pyörällä tai kuljeskella vaikka rannalla. Eiköhän sen paidan saa pyörämatkan ajaksi johonkin sullottua? 

Vierailija
77/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lisätä kuitenkin, että itse en kyllä silti valittaisi kaupan henkilökunnalle. Ja olisihan he voineet vaan sanoa, että laita ensi kerralla paita päälle.

Vierailija
78/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

tällaiset voimafantasiat tällä kertaa

Vierailija
79/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman paitaa voit olla kotonasi.

Mm. terassilla, kaupungilla ja tietenkin kaupoissa on oltava paita.

Onko tästä laki?

Vierailija
80/115 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei. Siinä ei ole mitään silmiä hivelevää, on ikä tai kunto mikä hyvänsä. Nämä kesäisin ilman paitaa julkisilla paikoilla hilluvat = auttamattoman wt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme