Saara Aalto epäilee että heikkoon menestykseen voi olla syynä se että hän on suomesta!
" Nämä euroviisut ovat sellainen kisa ettei yhtään osaa sanoa kuinka paljon tulokseen vaikuttaa se että ollaan suomesta tai mistä sitten ollaankin."
Elikä rivienvälistä hän sai taas kärsiä vääryyttä suomalaisuudestaan👍👏
Lähde Iltasanomat.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Saara ei vaan osaa laulaa, siitä huono menestys johtuu. Osaa hän laulaa sen verran, että moni maallikko erehtyy luulemaan sitä hyväksi laulutaidoksi, mutta ammattilaisia hän ei voi huijata.
Kyllä Saara osaa laulaa, ihan ammattilaisten todistamana. Kuinka kovan luokan ammattilaisia siellä tuomaristossa muuten istuu? Minulla on tainnut olla ihan väärä kuva siitä kilpailusta, luulin sitä riemukkaaksi hupikilpailuksi.
Ehkä se emäntämäinen asenne ei sitten pure? En itsekään ole mikään fani ennen kuin alkaa edistämään uraansa tekemällä mahtavia biisejä, mutta laulaa hän kyllä osaa. :)
Se biisi oli vain huono tai oikeammin mitään sanomaton. Olisin voinut kertoa sen jo etukäteen. Harmi sinänsä, koska Saara on harvinaninen hyvin englantia laulava suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara ei vaan osaa laulaa, siitä huono menestys johtuu. Osaa hän laulaa sen verran, että moni maallikko erehtyy luulemaan sitä hyväksi laulutaidoksi, mutta ammattilaisia hän ei voi huijata.
Kyllä Saara osaa laulaa, ihan ammattilaisten todistamana. Kuinka kovan luokan ammattilaisia siellä tuomaristossa muuten istuu? Minulla on tainnut olla ihan väärä kuva siitä kilpailusta, luulin sitä riemukkaaksi hupikilpailuksi.
Ehkä se emäntämäinen asenne ei sitten pure? En itsekään ole mikään fani ennen kuin alkaa edistämään uraansa tekemällä mahtavia biisejä, mutta laulaa hän kyllä osaa. :)
Saaralla oli vireongelmia monstersin kanssa koko ajan. Umk meni ihan persiilleen.
Veikkaan, että syy Saaran huonoon menestykseen taitaa enemmänkin olla se, että sattuu olemaan suhteellisen huono asiassa mitä harrastaa. Todennäköisesti vaikuttaa myös se, että Saara on ihmisenä täysp4ska. Tästä esimerkkinä yksi viimeisimmistä tempauksista, jossa Saara osti kappaleen, mutta haastattelussa ihan surutta sanoo kirjoittaneensa ja tehneensä ihan itse alusta loppuun. hmm... :/
Saaran stailaus on niin pielessä. Puolikalju osasiilitukka oli muodissa ehka about kolme vuotta sitten. Vaatteet näyttää halvoilta hutsuvetimiltä, esiintymisasut vissiiin itse ommeltu jostain palahallin tarjousglitterikankaista. Ostaisi edes edustusvaatteensa vaikka Zarasta, nekin näyttäis paremmalta kuin tuo nykyinen itäeurooppalainen halpis-bondagetyyli.
Saarahan sanoi, että show voi viedä pisteitä. Silti se piti tehdä ja noin mauton vielä.
Saaran on oikeassa. Ammattiraati ainakin antaa pisteet maaille, joilla on oikea politiikka. Miettikääpä itse, kuka ammattilainen antaa hokemalle boy, toy, pisteitä. Kuka tahansa Englantia vuoden opiskellut olisi voinut tehdä tämän sanoituksen
Jenni Vartiainen sinne, ni johan alkais tapahtua, toi leuhkalepakko on jo niin nähty..
Vierailija kirjoitti:
Saaran on oikeassa. Ammattiraati ainakin antaa pisteet maaille, joilla on oikea politiikka. Miettikääpä itse, kuka ammattilainen antaa hokemalle boy, toy, pisteitä. Kuka tahansa Englantia vuoden opiskellut olisi voinut tehdä tämän sanoituksen
Höpöhöpö. Voittokappaleen sanoitus oli nokkela ja tuore. Monsters oli just sitä alakoululaisen englantia, tönkköä ja kökköä ja oululaisella kovalla tökstöks-aksentilla.
Kielten nimet kirjoitetaan pienellä. Kuka tahansa peruskoulun käynyt tietää tämän.
Suomen esitys oli vaan surkea. Siksi se ei menestynyt.
Tämä on vahvistamaton huhu mutta Kallosen antama kommentti lehteen johtuisi siitä että Meri on pyytänyt julkista tukea koska Saara on niin masiksessa. Sopisi kuvioon, oli sen verran teennäistä ja ympäripyöreää kallosen stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi spekuloida, että mitä jos oltaisiin valittu domino tai queens?
Olisiko jommalla kummalla biisillä tullut enemmän ääniä?
Oltaisiinko erotettu joukosta esille paremmin?
Monsters on ihan ok kappale, mutta ainoa paikka jossa sitä soitettaisiin on yökerhoissa.
Ei ainakaan Queens olisi pärjännyt. Dominosta on vaikea sanoa, se olisi taas riippunut siitä showsta, mikä se ympärille olisi rakennettu. Jos se olisi esitetty rauhallisesti, ilman pyörimistä ja temppuiluja... mutta en oikein usko siihenkään.
Dominon show oli kyllä mysteeri... Joo, biisissä lauletaan "I'm gonna fall like a domino", mutta tarviiko sitä niin kirjaimellisesti laittaa esitykseen? Sama Monstersissa, oliko siellä lavalla pakko olla kirjaimellisesti armeija? Itse olisin tehnyt paljon pelkistetymmän show:n, tai jos se maksimimäärä jengiä olisi ollut pakko ympätä mukaan, niin sitten hienostuneemmalla tavalla kuin harmaissa nahka-asuissa marssivat soturit. "Monster"-konseptihan on ihan mielenkiintoinen visuaalisesti, lavalla varjoissahan olisi voinut olla vaikka mitä. Pääasiassa olisi kuitenkin tullut olla laulu ja laulaja, nyt oli vaan liikaa kaikkea.
Silti olen sitä mieltä, että ei Suomella nyt ihan noin huonosti mennyt :D Kyllä top15 olisi ollut ansaittu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vahvistamaton huhu mutta Kallosen antama kommentti lehteen johtuisi siitä että Meri on pyytänyt julkista tukea koska Saara on niin masiksessa. Sopisi kuvioon, oli sen verran teennäistä ja ympäripyöreää kallosen stoori.
Öööhhöhööö julkista tukea.
Koko eurooppa on niitä nyt tukenut ja Saaran puvun hihoista umk:ssa tipahteli setelit. Kun YLE.n Kalloset niitä heitteli Saaralle.
Vierailija kirjoitti:
Tähän loppuun on sanottava, että Eipäs Unohdeta SOFTENGINEÄ, Joka oli vastikään vuonna 2014 sijalla 11.!! Melkein 10 parhaan joukossa, jossa on yleensä kaikki viisut yhtä hyviä.
Softenginellä oli heittämällä paras biisi. Ruotsalaiset olisivat samalla biisillä voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monsters on ihan ok kappale, mutta ainoa paikka jossa sitä soitettaisiin on yökerhoissa.
Ei ainakaan Queens olisi pärjännyt. Dominosta on vaikea sanoa, se olisi taas riippunut siitä showsta, mikä se ympärille olisi rakennettu. Jos se olisi esitetty rauhallisesti, ilman pyörimistä ja temppuiluja... mutta en oikein usko siihenkään.
Dominon show oli kyllä mysteeri... Joo, biisissä lauletaan "I'm gonna fall like a domino", mutta tarviiko sitä niin kirjaimellisesti laittaa esitykseen? Sama Monstersissa, oliko siellä lavalla pakko olla kirjaimellisesti armeija? Itse olisin tehnyt paljon pelkistetymmän show:n, tai jos se maksimimäärä jengiä olisi ollut pakko ympätä mukaan, niin sitten hienostuneemmalla tavalla kuin harmaissa nahka-asuissa marssivat soturit. "Monster"-konseptihan on ihan mielenkiintoinen visuaalisesti, lavalla varjoissahan olisi voinut olla vaikka mitä. Pääasiassa olisi kuitenkin tullut olla laulu ja laulaja, nyt oli vaan liikaa kaikkea.
Silti olen sitä mieltä, että ei Suomella nyt ihan noin huonosti mennyt :D Kyllä top15 olisi ollut ansaittu.
Olisi myös pitänyt valita YKSI SELVÄ TEEMA jota olisi toistettu selkeästi alusta asti.
Joko se MONSTERS tai sitten se ARMY tai sitten se KIUSATTU NOUSEE KUITENKIN tms.
Sen sijaan että nyt ensin oli uskontoa ja homoja, sitten yhtäkkiä naakan näköisiä monstereita minkä jälkeen kierrettiin jankkaamassa medialle tuota I was bullied minkä jälkeen yhtäkkiä ilmestyi natsiarmeija ja sen jälkeen vielä Mr Lordi ja alettiin yhtäkkiä irvistellä kuvissa.
Kyproksella oli FUEGO ja se tuli oli mukana heti.
Israelilla oli se chicken-juttu ja se pidettiin.
Ruotsilla selkeä teema eleineen.
Samoin Tanskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Nyt kun puolitoista vuorokautta on kulunut ja pahin pettymys sijoituksesta mennyt, kuuntelin ja katselin esityksen juutuubista uudelleen. Ja kyllä vaan, Monsters oli Suomen ehdokkaista paras biisi kisoihin ja olisi kyllä ansainnut paremman sijoituksen, ehkä jonnekin sijoille 10-15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Nyt kun puolitoista vuorokautta on kulunut ja pahin pettymys sijoituksesta mennyt, kuuntelin ja katselin esityksen juutuubista uudelleen. Ja kyllä vaan, Monsters oli Suomen ehdokkaista paras biisi kisoihin ja olisi kyllä ansainnut paremman sijoituksen, ehkä jonnekin sijoille 10-15.
Ja vielä parempia biisejä olisi tullut jos ei olisi laitettu tuota floppia tekemään niitä biisejä. Eikä olisi lähetetty kisoihin. Saara riisti Suomelta voiton mahdollisuudet, voitto olisi ollut lähes varma jos kisassa olisi ollut kuka tahansa muu.
Muistettakoon kuitenkin, että Saara ei ollut kilpailun toiseksi viimeinen vaan sijalla 25 kaikista osanottajista, joita oli jotain 40 paikkeilla.
Ieva on viehättävä.
Saara ei ole. Vaikka häntä tuunaisi ja stailaisi maailman tappiin, hänestä ei vaan saa puoleensavetävää. Ja ikäkin alkaa painaa.