Jos pitäisi valita, kumpi olisit: a) Henkilö, jonka luona vanhemmat käyvät
säännöllisesti kylässä ja näkisivät samalla lapsiasi b) Henkilö, jota vanhemmat käyvät kerran vuodessa tai kahdessa tunnin tervehtimässä, mutta lähettävät säännöllisesti rahaa sinulle ja lapsillesi
Kommentit (31)
C) henkilö, joka saisi käydä säännöllisesti lasten kanssa mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
C) henkilö, joka saisi käydä säännöllisesti lasten kanssa mummolassa.
Mummoa ei ole?
Mulle vanhemmissani on tärkeämpää läsnäolo kuin raha. Taloudellisesti pärjään kyllä ihan hyvin vanhempieni tukea.
A. Lisäksi myös käydään itse kylässä. Mun vanhempia nähdään noin 3 kertaa kuukaudessa ja miehen vanhempia lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
B olisi täydellinen
Vanhempasi eivät kovin kivoja?
Minusta olisi kiva kyläillä puolin ja toisin. Olisi ihana päästä valmiiseen pöytään syömään joskus. Rahaa en halua keneltäkään, olisi todella kiusallista ottaa rahaa vastaan muilta kuin palkan muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva kyläillä puolin ja toisin. Olisi ihana päästä valmiiseen pöytään syömään joskus. Rahaa en halua keneltäkään, olisi todella kiusallista ottaa rahaa vastaan muilta kuin palkan muodossa.
Eli vastaan A, mutta välillä kyläisin mielellään jossain enkä aina vastaanottais kotona.
Olisi kiva jos olisi ne vanhemmat vielä elossa ja kävisivät. Raha ei ihan korvaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vastaan A, mutta välillä kyläisin mielellään jossain enkä aina vastaanottais kotona.
Tulevatko aina sinun luo nyt?
Mulle on ihan sama, koska en halua kotiini vieraita ja olen esiliinan nauhoista jo irrottautunut. Lapseni kykenen elättämään ilman vanhempien rahallista apua.
Vastaus riippuu siitä, millaisia nämä esimerkin vanhemmat olisivat. Mukavia? Ikäviä? Tavallisia? Tarvitsen lisätietoja päätöksentekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus riippuu siitä, millaisia nämä esimerkin vanhemmat olisivat. Mukavia? Ikäviä? Tavallisia? Tarvitsen lisätietoja päätöksentekoon.
Voit itse päättää.
Ei ole vanhemmat enää elossa, mutta b eikä siitä rahastakaan niin väliä. Syystä että mun vanhempien käynnit tarkoittivat aina sitä, että mä passaan. Istuivat sohvalla odottamassa palvelua. Omien pyyhkeiden tai lakanoiden tuominen kylään on loukkaus...Anteeksi isä- ja äitivainaa, mutta lapsilla ei ole heistä mitään kivoja muistoja, toisin kuin anopista ja apesta. Anoppi ja appi eivät tosin käyneet, kun heillä oli hankala maalta lähteä, mutta sinne oltiin aina tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vanhemmat enää elossa, mutta b eikä siitä rahastakaan niin väliä. Syystä että mun vanhempien käynnit tarkoittivat aina sitä, että mä passaan. Istuivat sohvalla odottamassa palvelua. Omien pyyhkeiden tai lakanoiden tuominen kylään on loukkaus...Anteeksi isä- ja äitivainaa, mutta lapsilla ei ole heistä mitään kivoja muistoja, toisin kuin anopista ja apesta. Anoppi ja appi eivät tosin käyneet, kun heillä oli hankala maalta lähteä, mutta sinne oltiin aina tervetulleita.
Huh, kävivätkö usein passattavana
a