Jos pitäisi valita, kumpi olisit: a) Henkilö, jonka luona vanhemmat käyvät
säännöllisesti kylässä ja näkisivät samalla lapsiasi b) Henkilö, jota vanhemmat käyvät kerran vuodessa tai kahdessa tunnin tervehtimässä, mutta lähettävät säännöllisesti rahaa sinulle ja lapsillesi
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
B Todellakin. Ei vois paljon kääkät kiinnostaa. Ja ilman rahaakin pärjää. Mutta toki se olis vaan bonusta. Ei niitten tarttis kyllä pitää yhteyttä millään lailla. Ja joo, en halua että omat lapsenikaan pitävät minuun yhteyttä kun olen vanha. Haluan kuolla rauhassa.
Millaisia ovat?
A
Äitini on kuollut ja isä asuu toisella puolella maapalloa. Onneksi tapaamme hänen kanssaan kuitenkin pari kertaa vuodessa. Vaimon vanhemmat asuvat myös ulkomailla.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B Todellakin. Ei vois paljon kääkät kiinnostaa. Ja ilman rahaakin pärjää. Mutta toki se olis vaan bonusta. Ei niitten tarttis kyllä pitää yhteyttä millään lailla. Ja joo, en halua että omat lapsenikaan pitävät minuun yhteyttä kun olen vanha. Haluan kuolla rauhassa.
Millaisia ovat?
Äiti on dominoiva, ylivarovainen ja ylihuolehtiva. Isä taas on jäänyt kaukaiseksi koska äiti on aina pitänyt kaukana. Isään voisin kuvitella tutustuvani, jos äiti olisi poissa kuvoista. Epäilen, että olisin jotenkin samanlainen hänen kanssaan. Äitini kanssa en nyt ainakaan ole.
Kumpikin käy. Olen yh ja vanhempani on kuolleet. Lapsille olisi isovanhemmat tosi kiva juttu tai kävisi ihan mikä vaan vanha ihminen mutta mistäpä löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy. Olen yh ja vanhempani on kuolleet. Lapsille olisi isovanhemmat tosi kiva juttu tai kävisi ihan mikä vaan vanha ihminen mutta mistäpä löytyisi.
Oletko ajatellut tutustua johonkin vanhukseen vaikka naapurustossa?
Eikö ole olemassa semmoista varamummo-palvelua?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos olisi ne vanhemmat vielä elossa ja kävisivät. Raha ei ihan korvaa sitä.
Sama, vanhempani kuolivat kun olin nuori ja eivät koskaan ehtineet nähdä lapsiani.