Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitäisi valita, kumpi olisit: a) Henkilö, jonka luona vanhemmat käyvät

Vierailija
11.05.2018 |

säännöllisesti kylässä ja näkisivät samalla lapsiasi b) Henkilö, jota vanhemmat käyvät kerran vuodessa tai kahdessa tunnin tervehtimässä, mutta lähettävät säännöllisesti rahaa sinulle ja lapsillesi

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B Todellakin. Ei vois paljon kääkät kiinnostaa. Ja ilman rahaakin pärjää. Mutta toki se olis vaan bonusta. Ei niitten tarttis kyllä pitää yhteyttä millään lailla. Ja joo, en halua että omat lapsenikaan pitävät minuun yhteyttä kun olen vanha. Haluan kuolla rauhassa.

Vierailija
22/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B Todellakin. Ei vois paljon kääkät kiinnostaa. Ja ilman rahaakin pärjää. Mutta toki se olis vaan bonusta. Ei niitten tarttis kyllä pitää yhteyttä millään lailla. Ja joo, en halua että omat lapsenikaan pitävät minuun yhteyttä kun olen vanha. Haluan kuolla rauhassa.

Millaisia ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.

Vierailija
24/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

25/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Äitini on kuollut ja isä asuu toisella puolella maapalloa. Onneksi tapaamme hänen kanssaan kuitenkin pari kertaa vuodessa. Vaimon vanhemmat asuvat myös ulkomailla.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
26/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein

Vierailija
27/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat?

Äiti on dominoiva, ylivarovainen ja ylihuolehtiva. Isä taas on jäänyt kaukaiseksi koska äiti on aina pitänyt kaukana. Isään voisin kuvitella tutustuvani, jos äiti olisi poissa kuvoista. Epäilen, että olisin jotenkin samanlainen hänen kanssaan. Äitini kanssa en nyt ainakaan ole.

Vierailija
28/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy. Olen yh ja vanhempani on kuolleet. Lapsille olisi isovanhemmat tosi kiva juttu tai kävisi ihan mikä vaan vanha ihminen mutta mistäpä löytyisi.

Vierailija
29/31 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin käy. Olen yh ja vanhempani on kuolleet. Lapsille olisi isovanhemmat tosi kiva juttu tai kävisi ihan mikä vaan vanha ihminen mutta mistäpä löytyisi.

Oletko ajatellut tutustua johonkin vanhukseen vaikka naapurustossa?

Vierailija
30/31 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole olemassa semmoista varamummo-palvelua?

Vierailija
31/31 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos olisi ne vanhemmat vielä elossa ja kävisivät. Raha ei ihan korvaa sitä.

Sama, vanhempani kuolivat kun olin nuori ja eivät koskaan ehtineet nähdä lapsiani.