Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon outo käyttäytyminen

Huolestunut mies
10.05.2018 |

Vaimoni on viimeisen puolen vuoden aikana käyttäytynyt oudosti. Hän on paljon omissa mietteissään, kuuntelee musiikkia luureista "haaveileva" ilme kasvoillaan. Välillä naurahtelee. Hänellä on lisäksi alkanut olla paljon omia menoja, risteilyitä, illanviettoja tyttöporukassa jne. Tuo on toki normaalia, mutta nyt viime viikkoina olen miettinyt onko tässä jotain taustalla.

Hän kertoi työpaikallaan käyvästä miehestä (asiakas, ei työkaveri) , joka tuijottelee estottomasti vaimoani. En halua kertoa tarkemmin mutta paikka on sellainen, jossa ei kuuluisi flirttailla. Vaimoni kertoikin tuon jatkuneen jo noin vuoden. Olin aika tyrmistynyt, koska jos se on ollut oikeasti yksipuolista kuten sanoo, mutta epäilen että jotain peliä vaimonikin puolelta on täytynyt olla. Tuskin mies kuitenkaan mikään sekopää on.

Me olemme 3 lapsen perhe, ollaan nelikymppisiä ja nuo menot sekä tämä oma aika (haaveilu ja kotitöistä luistaminen) ovat alkaneet jo vaikuttaa siihen että lastenhoito jää yksin minulle, eikä hän jaksa/halua monesti tehdä enää mitään seuraavana päivänä.

En tiedä mitä minä voin tehdä. Pitääkö mun käydä näyttäytymässä tuolle äijälle ja kehottaa lopettamaan tuo ääliömäinen tuijottelu? Pahinta on se kun se EI tunnu vaimoani haittaavan. Lisäksi hänen kaveripiirissä on enimmäkseen eronneita yh-äitejä ja jotenkin pelkään että he yrittävät saada vaimoani siihen joukkoon. Vaimoni on nimittäin välillä puhunut eroaikeistaan...

Olenko minä nyt vain vainoharhainen vai en? Koska jotain semmoista tässä on josta mulle ei kerrota. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun olen huolissani suhteestamme.

Kommentit (343)

Vierailija
1/343 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit tosi huonoon aikaan aloituksesi, palsta nääs suljetaan klo 23.00..

Vierailija
2/343 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta keskustella vaimosi kanssa, kun on rauhallinen hetki? Yritä saada hänet kertomaan, mitä hän nyt elämässään kaipaisi.

Voi tosiaan olla, että jotain vapautta, vaikka tyhmäähän se vähän on. Ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä.

Vaikutat fiksulta mieheltä, vaimosi elämä tuskin erolla paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsista pienin juuri kasvanut niin että päästää kunnolla irti, 3-5 v? Oon huomannut et toooosi monilla(mulla myös) iskee siihen saumaan joku kriisi, identiteetti, parisuhde, ura jne. Lasten kanssa on äideillä niin tiivistä, että kun vähän tulee vapautta, siitä huumaantuu ja hämmentyy.

Ihastumista voi olla ilmassa myös. Ei tarkoita, että vaimo pettää, mutta ehkä parisuhteen kipinään kannattaa panostaa tavallista enemmän. Haaveilukin voi etäännyttää. Entä jos järkkäisit illan kahden ja otat asian puheeksi? Ei niin että "kiinnostaako tuijottelija-Pera" vaan ootteeko molemmat onnellisia, mitä kaipaatte jne.

Vierailija
4/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä mustis sieltä löytyykään! Eikö sinulla ole suhteenne aikana ollut muka ihastuksia? Jos ei, niin kylläpä olet myös oikea pyhimys! :)

Oletko ajatellut puhua vaimon kanssa? Et siis tuolla lailla marttyyrinä itkien ja samalla syyttäen, vaan niin kuin ystävä voi vanhalle ystävälleen puhua? Entä oletko parisuhteen toisena osapuolena huolehtinut, että teillä on kahdenkeskistä aikaa? Ei siis vain sitä perheaikaa, vaan aikaa, jolloin lähdette kahdestaan vaikka kävelemään? Tai vaikka minilomalle niin, että saatte hetken olla taas niin kuin seurustellessa? Ja jos/kun lähdette, niin puhuisitte muistakin asioista kuin lapsista? Tai vielä pahempi, puhut vain itsestäsi.

Onko teillä tulevaisuuden suunnitelmia ja jotakin kivaa tiedossa?

Naisellasi on nyt myös selkeä neljänkympin kriisi ja siihen paras lääke on se, että sinä olet aktiivinen sängyssä. Jos sinä et sellainen ole, niin joku toinen aktiivisen oloinen ja viriilin tuntuinen mies saattaa hyvinkin houkuttaa huomattavasti enemmän. Jos toinen mies myös tajuaa naisen Naiseksi, niin sinä jäät äitittelyinesi ja isivatsoinesi kauas kärjestä. Vaimosi on muutakin kuin sinun lastesi äiti, hän on nainen, jota haluttaa. Nainen, joka on Nainen.

N43

Vierailija
5/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 36v. nainen, ja naamasta alkaa kilometrit näkyä. Olen jonkun ikäkriisin kourissa, ja siitä syystä kuuntelen paljon nuoruuteni musiikkia. Luurit päässä, koska voin tehdä niin vaikka muu perhe on kotona. Lapset kasvaneet sen verran, että menevät jo pihalla omia menojaan. Elämä on hyvää, mutta kieltämättä välillä kovin tylsää arjen puurtamista. Ulkonäön rapistuminen ottaa koville. Musiikin avulla pääsen muistelemaan sitä tunnetta, kun olin nuori, kaunis, vapaa ja huoleton. Voisiko olla saman tyyppistä vaimollasi. Voi toki olla ihastunutkin. Sun kannattaisi varmaan keskustella vaimon kanssa.

Vierailija
6/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin käyttäydyin, kun toiseen mieheen ihastuin.

Mutta se meni sitten ohi, koska en rakastunut, oli vain ohimenevä ihastus.

Vierailija
7/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tässä. Olen keskustellut kyllä, mutta hän ei halua paneutua asiaan syvällisemmin. Sanoo vain ettei itse ole tehnyt muuta kuin hymyillyt.

Meillä on pitkä suhde takana ja hän sanoi että kyllä se imartelee kun joku on kiinnostunut. Itse sanoin ettei siinä ole mitään pahaa, mutta on hänen tehtävä selväksi että hän on perheellinen suhteessa oleva nainen ja tuollainen tuijotus ei sovi.

Pelkään että hän on jo henkisesti muualla. Hän ei koskaan halaa mua, ei kysele päivästä. On hyvin kylmä ja tylykin. Meillä oli pitkään seksitön vaihe parin lapsen välillä, mutta siitä on päästy yli ja nyt viimeisen vuoden ajan seksiä on ollut viikottain. Mutta silloinkin se on aika kylmää suorittamista. Ajattelen koko ajan että hän ajattelee muita.

Olen ihan komea, hyväkuntoinen mies. Itse asiassa emme ole suudelleet pitkään aikaan vaikka olen tätä pyytänyt.

Vierailija
8/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP.

Vierailija
9/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo -tyylin tunnistaa

Vierailija
10/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan normaalia käytöstä, kun pikkulapsivaihe on jäänyt taa ja on taas hiukan aikaa itselle. Ja tottakai nyt naisen mieltä lämmittä, jos on saanut huomiota joltain muulta mieheltä vielä. Siinä neljänkympin korvilla on usein naiset muuttuneet "näkymättömiksi" miesten silmissä.

Vierailija
11/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut mies kirjoitti:

Apua tässä. Olen keskustellut kyllä, mutta hän ei halua paneutua asiaan syvällisemmin. Sanoo vain ettei itse ole tehnyt muuta kuin hymyillyt.

Meillä on pitkä suhde takana ja hän sanoi että kyllä se imartelee kun joku on kiinnostunut. Itse sanoin ettei siinä ole mitään pahaa, mutta on hänen tehtävä selväksi että hän on perheellinen suhteessa oleva nainen ja tuollainen tuijotus ei sovi.

Pelkään että hän on jo henkisesti muualla. Hän ei koskaan halaa mua, ei kysele päivästä. On hyvin kylmä ja tylykin. Meillä oli pitkään seksitön vaihe parin lapsen välillä, mutta siitä on päästy yli ja nyt viimeisen vuoden ajan seksiä on ollut viikottain. Mutta silloinkin se on aika kylmää suorittamista. Ajattelen koko ajan että hän ajattelee muita.

Olen ihan komea, hyväkuntoinen mies. Itse asiassa emme ole suudelleet pitkään aikaan vaikka olen tätä pyytänyt.

Jos toiselle tuottaminen on ihan ok toiselle ei on mielestäni parempi erota. Ei mustasukkaisuutta kukaan pitkään jaksa, ei kohde eikä mustasukkainen itse.

Vierailija
12/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tiedoksi että mulla ei ole isivatsaa. Mä teen kahta työtä enkä makaile sohvalla. On se jännä että nainen heti alkaa puolustella toista vaikka tilanne on sietämätön. Kysy ennenkuin tuomitset. Ja minä olen ollut uskollinen koko 17 vuoden ajan.

Päinvastoin vaimoni oli suhteen alussa erittäin mustasukkainen ja ei päästänyt mua koskaan yksin ulos, vaikka kaverini olisi ehkä odottanut niin. Myös opiskeluajan kemut jäi väliin. Jopa luokkaretki Pietariin jäi väliin vaikka olin yksi järjestäjistä.

Olen aina ollut liian kiltti mies ja nyt kaverit ovat jättäneet. Mulla ei ole mitään muuta elämää.

Vierailija
13/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut on. Yrittäkää nyt viettää aikaa keskenänne ilman lapsia, ettei koko paletti hajoa käsiin.

Vierailija
14/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 👍🏻

Vierailija
15/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut mies kirjoitti:

Sulle tiedoksi että mulla ei ole isivatsaa. Mä teen kahta työtä enkä makaile sohvalla. On se jännä että nainen heti alkaa puolustella toista vaikka tilanne on sietämätön. Kysy ennenkuin tuomitset. Ja minä olen ollut uskollinen koko 17 vuoden ajan.

Päinvastoin vaimoni oli suhteen alussa erittäin mustasukkainen ja ei päästänyt mua koskaan yksin ulos, vaikka kaverini olisi ehkä odottanut niin. Myös opiskeluajan kemut jäi väliin. Jopa luokkaretki Pietariin jäi väliin vaikka olin yksi järjestäjistä.

Olen aina ollut liian kiltti mies ja nyt kaverit ovat jättäneet. Mulla ei ole mitään muuta elämää.

Joo, eli olet koko ajan töissä (ja sanoit, että huolehdit lapsista ja kaikesta...?), seksinne on kylmää ja sitä on harvoin (kerran viikossa ON harvoin) ja märehdit asiaa yötä päivää kyttäämällä vaimosi joka helkkarin hymyä. Kuulostaapa juuri sellaiselta suhteella, johon minä en jäisi.

Ihan takuulla yksinkin olisi mukavampaa kuin äkäisen äijän kanssa. Ehkä se on vaimosi salainen märkä uni? Ymmärrän häntä täysin, sillä tuo sinun voimakas hyökkääminen on kuvottava kaikin puolin. Myös vanhojen asioiden kaivelu ja täydellinen ymmärtämättömyys on ihan uskomatonta mieheltä, joka on ollut naisensa kanssa niin kauan. Yritä hieman enemmän.

Vierailija
16/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan monesti tahtoo olla niin, ettei savua ilman tulta. Omalla kohdallani oli samanlaisia merkkejä ja vaimoni oli aivan umpirakastunut. Tunteet eivät vain valitettavasti kohdistuneet enää minuun. Puhelimesta tuli hänelle erittäin tarkoin vartioitu ja salasanoin suojattu laite. Myöhemmin kävi ilmi, että oli ollut tällaista seksifaksailua ja tunteista keskustelua. Toiselle sanottiin niitä asioita, jotka olisi tahtonut itse kuulla, se vei luottamuksen pois ja särki sydämen. Siitä sitten eropapereita vetämään, koska oli pakko lähteä suhteesta josta puuttui luottamus. Teillä on teidän kuviot, meillä meni näin. Älä tee mitään kuitenkaan vihaisena, äläkä suinpäin. Keskustele, jos toinen ei suostu puhumaan aiheesta, siitä voi olla huolissaan. Tsemppiä!

Vierailija
18/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haluat? Minkälainen tilanteenne olisi, jos sinä saisit asian päättää? Minkälainen vaimosi olisi, minkälainen perheenne olisi, entä sinä?

Vierailija
19/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en ymmärrä, miksi täällä jotkut ovat sua noin lytänneet. Toivon kovasti että tilanne selviäisi! Jotenkin nainen pitäisi saada puhumaan, edes jollekin toiselle ensin, sellaiselle joka tuntisi sinutkin hyvin, ja jolla olisi jalat maassa ja järki päässä. T: nainen 45-vee, onnellisesti pitkässä aviolittossa.

Vierailija
20/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluat? Minkälainen tilanteenne olisi, jos sinä saisit asian päättää? Minkälainen vaimosi olisi, minkälainen perheenne olisi, entä sinä?

Mikäs noita miettiessä, sinällään, mutta eniten minusta nyt olisi sillä puolisolla miettimisen paikka, mitä ihan oikeasti haluaa. AP vaikuttaa haluavan säilyttää parisuhteensa ja perheensä.