Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?
Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?
Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on varmaan kohdistettu vain niille muodikkaan persuksen omaaville hyvännäköisille ja nuorille naisille? Eipä ole kukaan minua tavallisen näköistä naista lähestynyt salilla.
Juu eipä ole näkynyt lähestyjiä. Ei minua haittaisi jos joku tulisi jutulle. Tosin varattukin olen joten seuraa en ole vailla, mutta olen kyllä ystävällinen kaikille. Tosin voi olla että hämmentyisin jos joku salilla lähestyisi.
Harrastan voimanostoa (en kilpaile) omaksi ilokseni ja samanhenkinen kumppani olisi kiva. Salilla saisi siis tulla juttelemaan ja iskeäkin voisi mutta tavisnainen ei miehiä kiinnosta ja ihan rauhassa yksin olen saanut treenailla. Joskus pitää pyytää vierasta varmistamaan mutta se tuntuu lähinnä aiheuttavan kauhua miehissä, pyydänkin mieluummin apua muilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla tahtoo lähtee keskustelut ihan luonnostaan ja toisilla ei sitten millään.
Mua ei ainakaan kiinnostaa yhtään jutella salilla tuntemattomien kanssa. Haluan keskittyä treenaamiseen. Jos huomaat, että keskustelukumppania ei kiinnosta niin luovuta vaan saman tien.
No ei kai kukaan täysjärkinen mene siihen kesken sarjan mitään lässyttämään kun toinen äheltää tanko rinnalla, mutta minä pidän esim raskaiden jalka- tai mavesarjojen välissä 5-8 minuutin pausseja jolloin minulla on ihan hyvin aikaa jutella jos joku juttutuulella sattuu olemaan. Tai kun treenin jälkeen viispaan vartin jalkoja kuntopyörässä nollavastuksella palautellaakseni vähän, niin ihan hyvin pystyn siinäkin samalla myös suutani heiluttelemaan.
Mutta tietysti kenenkään ei ole mikään pakko jutella jos ei halua, ja silloin on syytä myös ymmärtää että nyt ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on varmaan kohdistettu vain niille muodikkaan persuksen omaaville hyvännäköisille ja nuorille naisille? Eipä ole kukaan minua tavallisen näköistä naista lähestynyt salilla.
Juu eipä ole näkynyt lähestyjiä. Ei minua haittaisi jos joku tulisi jutulle. Tosin varattukin olen joten seuraa en ole vailla, mutta olen kyllä ystävällinen kaikille. Tosin voi olla että hämmentyisin jos joku salilla lähestyisi.
Harrastan voimanostoa (en kilpaile) omaksi ilokseni ja samanhenkinen kumppani olisi kiva. Salilla saisi siis tulla juttelemaan ja iskeäkin voisi mutta tavisnainen ei miehiä kiinnosta ja ihan rauhassa yksin olen saanut treenailla. Joskus pitää pyytää vierasta varmistamaan mutta se tuntuu lähinnä aiheuttavan kauhua miehissä, pyydänkin mieluummin apua muilta naisilta.
Voimanostajilla on parhaat kropat! Tulisin mielelläni iskemään, mutta olen 20 vuotta myöhässä. Pelkkään pieneen flirttiin joutuu tyytymään, ja sekin vain jos rouva ei ole mukana :D
Asiallinen pukeutuminen kuntosalilla tarkoittaa juuri niitä tiukahkoja trikoita ja paitoja, joissa on helppo liikkua, eivät hiosta, eivät tartu laitteisiin ja joiden kanssa pystyy näkemään, onko liikkeet tehty oikein. Miestenkin kannattaisi käyttää niitä. Niitä käytetään kaikilla kuntosaleilla kaikissa maailman maissa ja isot kansainväliset urheiluvaatteiden valmistajat satsaavat paljon rahaa yhä parempien vaatteiden kehittämiseen. Voiko vielä olla oikeasti niin juntteja ja yksinkertaisia ihmisiä, että luulevat että vanhat collarit ja t-paita on oikea urheiluvaate ja trikoita käyttävät vain itseään esittelevät hutsut!
Suomessa ei ikinä saa alistua siihen, että naisten pitää alkaa pukeutua kaapuihin, ettei miesten "tarvitse" heitä katsoa! Naisten pitää saada elää rauhassa täällä normaalia elämää ihan niin kuin miestenkin!
Ap:n ihan asialliseen kysymykseen vastaisin, että älä hyvä mies tuijottele äläkä tirkistele siellä salilla, mutta kyllä kaikille ihmisille salilla voi asiallisesti jutella ja kyllä sen vähitellen huomaa, syntyykö ihmisen kanssa jonkinlainen yhteys. Naiset ovat siellä ennen kaikkea urheilemassa ja huolehtimassa kunnostaan niin kuin sinäkin, mutta kyllä siinä jossain välissä voi muutaman sanan vaihtaa.
Moni suhde on alkanut kuntosalilla, varattujenkin kesken.
Kyllä asiallisesti saa tulla iskemään :) Jos ilmaisen että ei kiinnosta niin sitten vaan pitää osata jättää rauhaan.
Kyyläys, tuijottelu, kaikki fyysinen lähestyminen ja jatkuva ahdistelu isosti kielletty
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää seurata naisen lähettämiä signaaleja, ei sitä voi vauvalla tietää kuka nainen on mitäkin mieltä. Yleisenä ohjenuorana ihmiset tulee treenaamaan eikä flirttailemaan. Mutta kyllä sä sitten huomaat jos joku on susta kiinnostunut.
Pilkettä silmäkulmaan. Ei pieni flirttailu pahasta ole. Piristää vaan päivää mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla tahtoo lähtee keskustelut ihan luonnostaan ja toisilla ei sitten millään.
Mua ei ainakaan kiinnostaa yhtään jutella salilla tuntemattomien kanssa. Haluan keskittyä treenaamiseen. Jos huomaat, että keskustelukumppania ei kiinnosta niin luovuta vaan saman tien.No ei kai kukaan täysjärkinen mene siihen kesken sarjan mitään lässyttämään kun toinen äheltää tanko rinnalla, mutta minä pidän esim raskaiden jalka- tai mavesarjojen välissä 5-8 minuutin pausseja jolloin minulla on ihan hyvin aikaa jutella jos joku juttutuulella sattuu olemaan. Tai kun treenin jälkeen viispaan vartin jalkoja kuntopyörässä nollavastuksella palautellaakseni vähän, niin ihan hyvin pystyn siinäkin samalla myös suutani heiluttelemaan.
Mutta tietysti kenenkään ei ole mikään pakko jutella jos ei halua, ja
Mä teen miehenä vain pakaralihaksia naisten painoilla ihan vaan hyvän fiiliksen vuoksi. Herutuskuvia napsin someen pusuhuulikuvin ja kerron kuinka ihanaa on kaikki se valtava suosio mikä pers...soonallisuuteeni liitetään. On ihan huikeeta olla niin suosittu ja ihailtu. Justiin tilasin kiinasta seksikkäät legginsit ja nyt kamera räpsii niistä lukuisia kuvia ja saan koko somen taas hullaantumaan.
Olen mennyt salille treenaamaan ja sitten törmännyt siellä kiinnostavaan mieheen. Kun tarpeeksi monta kertaa sattuu paikalle samaan aikaan pienellä salilla ja tervehtii, saattaa tulla idea puhua muutakin. Varsinkin, jos salilla on radio, sieltä saattaa kuulua hassuja spiikkejä, joita tekee mieli kommentoida jollekin, joka siinä sattuu olemaan. Jos tämä sitten johtaa enempäänkin ystävällismieliseen jutusteluun, ja tilanne vaikuttaa sopivalta, olen ehdottanut yhteistä treeniä ja parin treenikerran jälkeen treffejä. Joskus joku jopa suostunut.
En ole iskettävissä, sillä olen varattu, mutta kyllä minulle saa jutella ja flirttaillakin. N46
Kiinnostus laskee kun ajattelee kuinka montaa kullia salipimu on mahdollisesti ottanut sisään ja huulillaan lutkuttanut.Ei sellaista halua panna tai pussata.
Mä käyn kuntosalilla kuntoilemassa, en seuraa etsimässä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen pukeutuminen kuntosalilla tarkoittaa juuri niitä tiukahkoja trikoita ja paitoja, joissa on helppo liikkua, eivät hiosta, eivät tartu laitteisiin ja joiden kanssa pystyy näkemään, onko liikkeet tehty oikein. Miestenkin kannattaisi käyttää niitä. Niitä käytetään kaikilla kuntosaleilla kaikissa maailman maissa ja isot kansainväliset urheiluvaatteiden valmistajat satsaavat paljon rahaa yhä parempien vaatteiden kehittämiseen. Voiko vielä olla oikeasti niin juntteja ja yksinkertaisia ihmisiä, että luulevat että vanhat collarit ja t-paita on oikea urheiluvaate ja trikoita käyttävät vain itseään esittelevät hutsut!
Suomessa ei ikinä saa alistua siihen, että naisten pitää alkaa pukeutua kaapuihin, ettei miesten "tarvitse" heitä katsoa! Naisten pitää saada elää rauhassa täällä normaalia elämää ihan niin kuin miestenkin!
Ap:n ihan asialliseen kysymykseen vastaisin, että älä hyvä mies tuijottele äläkä tirkiste
Jos sellaisia vaatteita miehet käyttää voi herättää peniskateutta sellaisissa tiukoissa urheilupöksyissä. Täytyy joku porkkana tunkea sinne että saa kunnioitusta.
Ainahan kuntosaleilla on flirttiä ollut.
Tahtoisin löytää sellaisen teräsnaisen kuten siinä vain elämää sarjassa oleva Janna.