Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?

Vierailija
10.05.2018 |

Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?

Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn naistensalilla. Saa olla rauhassa.

Jännä asia tullut huomattua sadoilla saleilla käyneenä. Teen sivutoimena salilaitteiden huoltoa.  

Yleinen perus köyhälistön kuntosali, jokunen leggins meikki salikissa.  paljon naisia myös collareissa yms.

Yleinen " trendi" sali ei yhtään collareita ja kunnon sotamaalaus päällä.

Naisten sali. Collareita, shortseja, verkkareita ym täysin seksitöntä vaatetta päällä ja yllätys yllätys jopa täysin meikittömiä naisia.

Mistähän tämä kertoo?

Silloin kun minä kävin yhteissalilla:

suorat löysät housut, tavallinen löysä t-paita ja ei meikkiä.

Luuletko prkl että kaikki naiset ovat samanlaisia?

Vierailija
142/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on niin aggressiivisia koko ajan? Hermo kireällä jatkuvasti, flirttikin on jotain aivan kauheaa ilmeisesti nykyisin. Kyllä on miehillä vaikeaa, kun ei mitään saa tehdä. Toisaalta pitäisi olla miehekäs ja tehdä aloite, jos näin kuitenkin toimit, niin kuulet olevasti oksettava ja toksinen macho. Mitä nämä naiset oikein haluaa? 

Itse olen aina kokenut imartelevana sen, että miehet katsovat. Salilla jos kävisin, niin ei yhtään haittaisi lähestyminen. Olen kyllä naimisissa, mutta sinkkuna mieluummin löytäisin treffiseuraa salilta kuin tinderistä.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on kyllä tylyjä :D

Mistähän löytäisit ihannevaltion?

Luulisi isoilla lihaksilla jo löytyvän itsetuntoa.

Vierailija
144/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn naistensalilla. Saa olla rauhassa.

Jännä asia tullut huomattua sadoilla saleilla käyneenä. Teen sivutoimena salilaitteiden huoltoa.  

Yleinen perus köyhälistön kuntosali, jokunen leggins meikki salikissa.  paljon naisia myös collareissa yms.

Yleinen " trendi" sali ei yhtään collareita ja kunnon sotamaalaus päällä.

Naisten sali. Collareita, shortseja, verkkareita ym täysin seksitöntä vaatetta päällä ja yllätys yllätys jopa täysin meikittömiä naisia.

Mistähän tämä kertoo?

Kävit salilla pukeuduit huomaamattomaksi, miehet ei ole sua koskaan huomanneet ja luulevat kaikkia naisia salilla yhä kamelivarvattariksi.

Mind Blown 8-I

Vierailija
145/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vappaasti saat tulla iskemään kaupunginsairaalan kuntosalissa rakkahin terveisin Marja-Terttu 78 v. Huomioithan myös rollaattorini.

Minut myös, jos otsalohkodementiani on mielestäsi vain pikantti lisä persoonaani. Voidaan eka treffeillä muistella menneitä, sinä pyyhekumin puolittamista peruskoulussa ja minä sitä, miten päin lusikkaa pidetään.

Vierailija
146/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välillä ollut katsekontakteja joidenkin naisten kanssa salilla. En silti osaa tulkita niitä mitenkään, koska en edes ole itsekään mikään itsevarma silmäpelin mestari, joten tulkitsen ne vain satunnaisiksi katseiksi vailla mitään merkitystä. Sitä ne todennäköisesti ovat, eikä muuta ole syytä olettaa, enkä aio koskaan edetä kenenkään naisen kohdalla mitenkään ilman todella suoria merkkejä, joka tarkoittaisi oikeastaan naisen tekemää selkeää aloitetta.

Vierailija
147/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iskee :) .. parisuhdetta olen hakemassa.

Vierailija
148/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut kuinka nuoret naiset tulee kuntosalille ja pukuhuoneessa laittautuvat 30min ja sitten kuntoilemaan viimeisen päälle meikattuna, irtoripset räpsyen muodikkaissa vartaloa paljastavissa vaatteissa. Pienillä painoilla vain ja peppua korostaen ettei tule hiki. Pälyilevät ympärille huomaako miehet. 

Vierailija
149/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuntosalilla käydään treenaamassa. Erotat meikäläiset siitä,että emme ota katsekontaktia kuin hyväsrä syystä ja hikoilemme ja teemme treeniä tosissaan.

Tiukat trikoot ovat käytännöllisemmät kuin löysäpunttiset raappahousut, ne joustavat eivätkä ole kuumat. Ei niitä siksi pidetä, että "esiteltäisiin kroppaa" jollekin pullottavasilmäiselle idiootille.

Ja ei, en ole iskettävissä missään, enkä nyt varsinkaan kaipaa huomiota kuntosalilla.

Löysäpunttiset raappahousut ovat myös turvallisuusriski, voivat tarttua laitteisiin kiinni eikä niistä näy kunnolla itse menikö jokin liike oikein vai väärin.

Auta armias kun joku sitten näkee, että tolla pyllistyksellä rikot välilevysi ja yrittää estää kymmenien tuhansien kulut yhteiskunnalle.

Vierailija
150/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iskettävissä. Pysy loitolla.

Sinkku N

Vierailija
151/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukorit kaupassa, saako kuntosalilla iskeä....miks ihmeessä tavalliset asiat pitää nähdä jotain pariutumisjuttuna. Sinne kauppaan mennään ostoksille ja sinne salille treenaamaan. Ei sinne mennä hakemaan seuraa, jättäkää ihmiset muut rauhaan.

Vierailija
152/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua saa tulla iskemään, mutta ei kukaan tule.

Elviira 50v, 120kg 

Vierailija
153/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26 = Mies 😂

No todellakin. Ja vieläpä 54v, sanavalinnoista päätellen.

Mutta edellinen hallitushan teki tuosta mahdollista. Ilmoitus vaan viranomaiselle :)

Vierailija
154/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypytystrikoot ja urheilurintsikat ilman paitaa niin kyllähän siinä miestä ollaan iskemässä. Miehen eteen tullaan tekemään liikkeitä missä nainen kumartuu eteenpäin ja tissivako miehen näkökenttään 😉

Vierailija
155/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on niin aggressiivisia koko ajan? Hermo kireällä jatkuvasti, flirttikin on jotain aivan kauheaa ilmeisesti nykyisin. Kyllä on miehillä vaikeaa, kun ei mitään saa tehdä. Toisaalta pitäisi olla miehekäs ja tehdä aloite, jos näin kuitenkin toimit, niin kuulet olevasti oksettava ja toksinen macho. Mitä nämä naiset oikein haluaa? 

Itse olen aina kokenut imartelevana sen, että miehet katsovat. Salilla jos kävisin, niin ei yhtään haittaisi lähestyminen. Olen kyllä naimisissa, mutta sinkkuna mieluummin löytäisin treffiseuraa salilta kuin tinderistä.

N37

Me halutaan olla rauhassa iskuyrityksiltä. 

Vierailija
156/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Johtuiskohan siitä, että ne samat naiset saa aina ihan ärsytykseen asti näitä lähestyjiä. Yleensä ovat kuitenkin varattuja naisia. En osaa kuvitella miltä se tuntuu kun minua ei koskaan lähestytä missään, mutta jos se olisi jatkuvaa, kyllä se varmaan vähän suututtaisikin. Mä saan sentään olla rauhassa näkymätön. Se ei stressaa, se on oikeastaan hyvin turvallista naiselle.

Vierailija
157/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit salilla pukeuduit huomaamattomaksi, miehet ei ole sua koskaan huomanneet ja luulevat kaikkia naisia salilla yhä kamelivarvattariksi.

Mind Blown 8-I

Koskaan huomanneet? Ei kait ne salilla huomanneet.

Muualla on huomattu. 

Mun pointti on siinä että haluan kuntoilla rauhassa.

Vierailija
158/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut kuinka nuoret naiset tulee kuntosalille ja pukuhuoneessa laittautuvat 30min ja sitten kuntoilemaan viimeisen päälle meikattuna, irtoripset räpsyen muodikkaissa vartaloa paljastavissa vaatteissa. Pienillä painoilla vain ja peppua korostaen ettei tule hiki. Pälyilevät ympärille huomaako miehet. 

Ja siihen heillä on täysi oikeus jos ovat haku päällä. Toki hienotunteisesti niin ettei ketään jäädä tuijottelemaan ilman vastakaikua. Kyllä normaalit ihmiset tietää miten ja miten kauan on soveliasta katsoa. Varmasti myös miehet jotka hakee itselleen kumppania salilta pukeutuu edustavasti ja huolehtii hygieniastaan. Jos löytyy joku jonka kanssa lähtee syntymään sutinaa, jompi kumpi voi mennä juttelemaan vaikka treenien jälkeen. Tämä kuvio on ok ja täysin normaalia ja se EI tarkoita sitä että jollain random miehellä joka ei naista kiinnosta olisi mitään oikeuksia siihen naiseen. Kuten ei myöskään naisellaoikeutta mieheen joka ei ole kiinnostunut. Vatteista huolimatta. 

Vierailija
159/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla iskettävissä salilla, jos sä olet mun mieleen. Elämä on aika hektistä kolmen lapsen vuoroviikkovanhempana. Mun arjen täyttää työt, arkitouhut, ystävät ja sali. Harvoin löydät mua baarista tai deittipalstoilta. Joten, miksi ei

Vierailija
160/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan pariskunnat aloittaneet kaupan kassajonossakin juttelemisen , ja siitä sitten alkanut seurustelu.

Ilmankos kassat ei vedä sujuvasti. Toisilla on kiire kotiin laittamaan ruokaa. Jotkut kehittelee parisuhdetta. Kohta varmaan uus tv-formaatti "Ensitreffit kassajonossa" ja "Ensitreffit kuntosalilla". Eikö nykyjonnet enää pääse ravintoloihin sisään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä