Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?
Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?
Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.
Kommentit (236)
Yhtä tyhmä kysymys olisi, saanko tulla iskemään virantoimituksessa olevaa poliisia/ palomiestä / rajan tullimiestä kesken työpäivän? Selkeesti pukeutumisellaan ilmaisevat, että haluavat tulla nähdyksi.
Terv. Se otsalohkodementikko
Ap taitaa asua Jämsässä. Siellä isketään vasaralla ihmisiä otsaan ja autoja tuulilasiin.
Kumpa miehet ymmärtäisivät että women do not owe them shit... Rannalla ollaan paljon pienemmissä ja paljastavammissa vaatteissa kuin salilla mutta silti miehet ymmärtää olla länkyttämättä että rannalle tullaan itseänsä tarjoamaan tuijotuksen ja lähestymisten kohteeksi. Ja että miehillä on oikeus käyttäytyä huonosti naisen vaatetuksen perusteella. Ei ole!
Minulla on salilla collegehousut j iso paita.usein ei meikkiä ja joslus likanen fleda. Ei oo kukaan tullu iskee eikä edes tuijota.mulle todellakin saa flirttailla ja tulla iskee.en pahastu tai pelästy vaan olen otettu.
En arvosta mitään limaista lähestymistä. Jos juttu alkaa luistamaan jonkun kanssa luonnollisesti, niin sitten voi pyytää kahville.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen monesti salilla samaan aikaan ja tulee suoraan eteeni sellaiseen yhteen naisten laitteeseen missä levitellään haaroja auki. Veikkaan että hän koittaa tällä viestiä että on kiimapilluinen ja haluaisi että lähestyn.
t. Treenattu M26
En tiennytkään, että jotkut laitteet on vain naisille.
Perunasäkkiinkö pitäisi pukeutua ettei tule "lähetettyä signaaleja"? Hohhoijaa. Tosin näiden läähättävien ukkojen mielestä lähetät aina jotain "signaaleja" jos vain olet hyvännäköinen. Ei niistä tiukista trikoista silloin tämmöisiä oletuksia heitetä jos onkin tuhdimpi nainen siellä. Päinvastoin ovat vaan, että "hyi, ei tuollaisia valaita halua salilla katsella".... ihan kuin olisivat siellä tuosta syystä eivätkä siksi, että haluavat parantaa kuntoaan.
🥊🥊 ÄLÄ KUULE ! ainakaan kuntosalilla mua tuu yrittää iskeä tulla kuten kuvasta näkyy tykkään nyrkkeilystä hakata sitä nyrkkeily säkkiä mutta matsi , 🥊🥊sitä en oo koskaan ottanu matsia joutuisit siis ottaa mun kanssani matsin nyrkkeily matsin .
Vierailija kirjoitti:
Perunasäkkiinkö pitäisi pukeutua ettei tule "lähetettyä signaaleja"? Hohhoijaa. Tosin näiden läähättävien ukkojen mielestä lähetät aina jotain "signaaleja" jos vain olet hyvännäköinen. Ei niistä tiukista trikoista silloin tämmöisiä oletuksia heitetä jos onkin tuhdimpi nainen siellä. Päinvastoin ovat vaan, että "hyi, ei tuollaisia valaita halua salilla katsella".... ihan kuin olisivat siellä tuosta syystä eivätkä siksi, että haluavat parantaa kuntoaan.
Kun naiset pystyisivät edes erottamaan paheksuvan ja ärsyyntyneen katseen iskuyrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa miehet ymmärtäisivät että women do not owe them shit... Rannalla ollaan paljon pienemmissä ja paljastavammissa vaatteissa kuin salilla mutta silti miehet ymmärtää olla länkyttämättä että rannalle tullaan itseänsä tarjoamaan tuijotuksen ja lähestymisten kohteeksi. Ja että miehillä on oikeus käyttäytyä huonosti naisen vaatetuksen perusteella. Ei ole!
Juu..kunpa miehet ymmärtäisivät vaikka tappaa kaikki itsensä, jotta luomakunnan kuningattaret eivät koskaan missään tilanteessa tuntisi tulevansa häirityksi vähimmässäkään määrin. Onhan keskustelunavaus salitreenien yhteydessä sentään rikos pahimmasta päästä naiseutta vastaan.
Hyvää #miestenpäivää vaan kaikille!
Olen aro/ace eli aromanttinen aseksuaali enkä siis ole iskettävissä missään, en myöskään kuntosalilla. Valitettavasti tämä ei kelpaa monille miehille vastaukseksi vaan jäävät inttämään ja tyrkyttämään omaa seuraansa. Kavereita toki haluaisin aina lisää mutta sehän ei miehiä kuulemma kiinnosta.
Mua saa tulla iskemään ja olen muutenkin avoin ehdotuksille. Olen vaan se hiirulainen, jota yksikään mies ei siellä salilla edes huomaa, kun he joko keskittyvät treeniinsä tai lähestyvät niitä salikissoja, joita kaikki muutkin lähestyy (ja jotka eivät ole kiinnostuneita).
Voisko salille järkätä jotkut sinkkuvuorot, sinkkukorit tai rusettiluistelu-homman?
Vierailija kirjoitti:
Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.
Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin
Olen itse yrittänyt löytää kirppikseltä sellaisia urheiluhousuja, jotka eivät olisi kokonaan tiukat, mutta eivät mitkään lököverkkaritkaan. Ja tosi vaikea on löytää. En halua laittaa urheiluvaatteisiin paljon rahaa, koska en ole mikään himourheilija, ja ainakin itselläni on tullut edullisissa vaihtoehdoissa vastaan lähinnä noita tiukkoja treenihousuja. Ja itseäni ei ainakaan miesten katseet kiinnostele - olen itse lesbo. Mutta mitään lököttäviä leveälahkeisiakaan en halua käyttää tai jotain Prisman collareita. On aika vaikea löytää kapeita treenihousuja, jotka kuitenkaan eivät olisi ihan tiukat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on niin aggressiivisia koko ajan? Hermo kireällä jatkuvasti, flirttikin on jotain aivan kauheaa ilmeisesti nykyisin. Kyllä on miehillä vaikeaa, kun ei mitään saa tehdä. Toisaalta pitäisi olla miehekäs ja tehdä aloite, jos näin kuitenkin toimit, niin kuulet olevasti oksettava ja toksinen macho. Mitä nämä naiset oikein haluaa?
Itse olen aina kokenut imartelevana sen, että miehet katsovat. Salilla jos kävisin, niin ei yhtään haittaisi lähestyminen. Olen kyllä naimisissa, mutta sinkkuna mieluummin löytäisin treffiseuraa salilta kuin tinderistä.
N37
Olen vähän samaa mieltä. Oma elämä on aika lailla töitä, opiskelua ja treeniä, niin missä sitä sitten pitäisi ketään tavata, jos ei vaikka oman harrastuksen parissa. Mielummin tosiaan siellä, kuin tinderissä. Ja baareissa en itse ainakaan viihdy. Arvostaisin, jos joku uskaltaisi tehdä aloitteen. Ja tottakai ihmisellä täytyy olla tilannetajua ja älyä lukea toista, että ei lähesty kesken sarjan tai jos toinen ei itse ota minkäänlaista katsekontaktia takaisin.
N 30+
Tuo "ovat salilla esittelemässä kroppaansa" on kyllä sellainen low IQ take, että enpä tiedä viitsinkö tätä edes ehdottaa kun tuntuu, ettei siellä mitään tilannetajua ole, mutta whatever:
Sanon siis, että eihän se nyt lailla kiellettyä ole salilta seuraa hakea (voisi olla kiva löytää ns. harrastuskumppani), mutta se tosiaan kaipaa sitä paljon puhuttua tilannetajua eikä sinne kuulu lähteä "metsästämään". Älä kyylää (ällöttävää ja ahdistavaa) äläkä varsinkaan keskeytä toisen treeniä. Lue merkkejä. Jos näyttää esim. siltä, että joku nainen siellä itse hakee katsekontaktia niin miksipä et voisi vaikka salilta lähtiessä tai huilaustauon aikana jotain huikata. En tiedä kannattiko tähän kehottaa. Kun ne naikkoset kerran siellä ovat vaan kroppiaan esittelemässä, niin varmaan tulkitset vahinko-katsekontaktin samantein parittelukutsuksi.
En ole "iskettävissä". Sellainen on vain kiusallista. Jos haluat vaihtaa muutaman sanan kuin ihminen ihmiselle, niin ei haittaa, mutta älä tule pokailemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole "iskettävissä". Sellainen on vain kiusallista. Jos haluat vaihtaa muutaman sanan kuin ihminen ihmiselle, niin ei haittaa, mutta älä tule pokailemaan.
Älä pelkää, ei sinulle kukaan mitään uskalla puhuakaan.
Kun jumppaan yksin kotona, mulla on kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja minkä valitsen vaatteiksi? No legginssit. En paksuja puuvillaisia collagepöksyjä enkä löysiä tekokuituisia. Paita mulla on toistaiseksi löysä mutta heti kun mahdun kireisiin ja näyttää hyvältä, laitan sellaisen.
Helsinki-Vantaa on edelleen auki.